Haşim gittikten sonra sinanı yerden kaldırdım
-Özür dilerim sinan
-Sen neden özür diliyorsun alya.
-Benim yüzümden oldu.
-Hayır alya sen birşey yapmadın. Ama haşime bu yaptığını ödetecegim.
-Sinan lütfen birşey yapma.
-Alya bana kimse vuramaz. Herkesin içinde o kim oluyorda bana küfür ediyor.
-Sinan lütfen birşey yapma ona. İstersen senden özür dilemesini istesem.
-Hıh ' dedi gülerek.'' Kendi karısına yaptıklarından dolayı özür dilemeyen adam benden mi özür dileyecek.
-Dogru söylüyorsun, dilemez ' deyip gittim. Sinan peşimden geldi.
-Alya ben öyle demek istemedim. Seni kırdıgım için özür dilerim.
-Yok, önemli degil. Hem kırılmadım zaten.
-Alya.
-Hoşçakal sinan ' deyip sınıfa çıktım. Boş olan anfi 'lere oturdum. Hoca geldigi zaman ders notu almaya başladım. Hoca dersi anlatıp gitti. Bende eşyalarımı toplamaya başladım. Eşyalarımı toplarken arkadan gelen konuşmaları da duymamazlıktan gelmeye çalıştım.
-Bu kız haşimin karısı degil mi.
-Evet o. Ama artık karısı degilmiş canım. Haşim bunu kapı dışarı etmiş.
-Yaa. Yazık kıza ya haşimle ömür geçer mi. Psikopatın teki o
-Evet öyle. Kız bence iyi kurtulmuş. Haşim çok kıskanç biri. Kıza zarar verebilirdi
-O derece mi.
-Tabi kide kızım. Haşim sinirlenince gözü hiçbirşeyi görmüyormuş.
-Olabilir. Bence iyi ki ayrılmışlar. Bu kız haşimin dengi değil zaten.
- Bence de' dedi..Konuşmalarını daha faZla duymak istemedim ve sınıftan hızla çıktım. Bahçede elifi beklemeye başladım. Kapıya dogru bakarken haşim dışarı çıktı. Ona baktım istemesemde. Haşim bana bakarak merdivenlerden indi. Kafamı çevirdim. Elif yanıma geldi.
-Elif ben eve gidecegim. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum.
-Derse girmeyecekmisin
-Senden akşam notları alırım
-Tamam canım kendine dikkat et
-Görüşürüz ' deyip gittim. Eve geldigimde anne kapıyı açtı.
-Hoşgeldin kızım
-Hoşbuldum anne
-Dersin erken mi bitti bugün.
-Yok anne derse girmedim.
-Tamam kızım.
-Neyse anne ben NamaZımı kılıp yatacagım. Başım çok agrıyor.
-Tamam kızım sen dinlen.' dedi. Odama çıkıp üstüme rahat
birşeyler giyip abdestimi alıp namazımı kıldım. Namazdan sonra yataga yattım. Alarmın sesiyle uyandım. Kalkıp ikindi namazımı kıldım. Namazdan sonra annemin yanına gittim.-Başın geçti mi kızım.
-Biraz anne.
-İlaç alsaydın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ UNUTTUM
Spiritual- Seni geri nasıl kazanabilirim bilmiyorum ama bana bir şans ver al yazmalım . -Geçmiş... Benim için geçip gitmiştir. Yaşananları ben unuttum. Bana yaşattıklarını unuttum. Senin içim gözyaşı döktüğüm zamanları unuttum. SENİ UNUTTUM....