"SON"

2.8K 220 22
                                    

-Haşim

-Evet  alya, 

-Ne işin var senin burada.

-Bazıları benim hakkımda konuşur diye duydum. ' dedi  Sinana bakarak.

-Haşim git burdan.

-Merak etme, senin için gelmedim.Bu adama haddini bildirmek için geldim.

-Kim kime haddini bildiriyor görelim.

-Hayır. Haşim git sen, sinan hadi gidelim. Ben üşüyorum. Lütfen.' dedim yalvarıyormuş gibi. Sinan karşıma geçti.

-Özür dilerim alya,  fakat bu adama biri haddini bildirmeli,  sana yaptıkları,  yaşattıkları. Benim bile burama geldi.

-Hayır,  beni boşver lütfen gidelim. Yoksa donacım.

-Alya ' deyip ceketini çıkartıp üstüme koydu. Haşim yanıma gelip ceketi çekti.

-Ne yaptıgını sanıyorsun sen. O benim karım.

-Karın olduğunu yeni mi anladın. Bunca yaptıklarından sonra

-Sana ne lan, seni ilgilendirmez. O hala benim karım.

-Karınsa yanındaki sevgililerin mi

-Bana bak lan, benim canımı sıkma.

-Haşim yeter artık, sana git dedim,  duymadın mı

-Alya.

-Sinan gidelim mi,

-Tamam alya. ' deyip adımımı attıgım zaman haşim karşıma geçti.

-Alya bu adamla  hiçbir yere gidemezsin.

-Haşim çekil karışmadan. Ha ben senin karın degilim. Az önce beni bir kez daha boşadın.

-Alyaa

-Haşim senin amacın ne. Bir gel  diyorsun, bi git diyorsun. Ben senin oyuncagın degilim.

-Ben sadece.

-Ne . Ben

-Ben seni 'deyip sustu.

-Bende öyle düşünmüştüm haşim. Yine ne istedigini bilmeyen
Ama yeter artık. Ben bundan sonra kendi mi ve çevremdekileri düşünecegim. ' deyip.sinanla gittik...

Zaman hızla geçip  gidiyordu.  Yavaş yavaş hayatıma bakmaya başlamışdım. Geçenlerde amerika da egitim ' diye bir anketi doldurdum. Eger sınavını kazanırsam amerikada bir sene okuyacagim. Ama hiç umutlu degilim. Etrafımdaki herkes kazanmam için dua ediyorlar. En çokta sinan .

-Amerikayı kazanırsan beraber okuruz. Hem ben amerikalıyım. Orayı avucumun içi gibi bilirim. Sana yardım ederim. Alışmakta zorlanmasın .' diyor gülerek.

-Dur bakalım sinan. Daha kazandığım filan yok ki.

-Kazanırsın sen ,ben sana güveniyorum. ' diyor. Ona sadece gülerek karşılık veriyorum. Okuldaki işlerimi hallettikten sonra sinan bana ingilizce çalıştırmak için yanıma geliyor. İngilizceyi  çok az,  beni kurtaracak kadar biliyorum. Ama   amerika sınavı için iyi bir sekilde konuşmam gerekiyor. Sinanla birlikte bir ay boyunca  ders aralarında,  boş derslerde ingilizce çalışıyoruz. İngilizce haricinde çok konuşmamak yönündeyim. Bazen yanlış bir karar aldıgımı,  sinanın bana olan duygularını bildigim halde onun yanında olmamın yanlış oldugunu düşünüyorum.Sinan ise halinden memnun . O günkü konuşmasını bir daha tekrarlamadı. Belki tekrarlarsa gitmemden korkuyor...Sonunda bekledigim  gün geliyor. Sınava girecegim yere geldigimde heyecanlanmıştım. Yanımda birini istemedim. Hayatımda ilk defa sınava girmiyorum demi. Sınav saatinin gelmesini beklerken karşıdan sinan geliyor.

SENİ UNUTTUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin