ARKADAŞLAR BAZI YORUMLARDAN DOLAYI AÇIKLAMA YAPIYORUM. 1. ALYA BOŞOL KELİMESİNİ DUYDUĞU ZAMAN AGLADI HERKESİN İÇİNDE EVET AMA O AN GURURUNU VE REZİL OLACAGINI DÜŞÜNMEDİ. 2. BOŞOL 3KEZ.SÖYLENECEK AMA FARKLI ZAMANLARDA .AYNI ORTAMDA 3 YADA 5KERE SÖYLESE SADECE 1TANESİ GEÇERLİ OLUYOR.
Beni tutan kişiye bakmaya çalıştım. Ama başımın dönmesinden dolayı göremedim. En son duydugum seste Alya... Gözümü açtıgımda elif başımda oturuyordu. Gözümü açtıgımı görünce bana baktı.
-Alya,
- Elif ' deyip yataga oturdum.
-Kardeşim iyi misin.
- İyiyim 'dedim yorgun çıkan sesimle.
-Kardeşim, sormaya korkuyorum ama haşim yine ne yaptı sana da sen bu hale geldin. ' dedi. Elife bakıp sustum. Aglamamak için kendimi tutarken daha fazla dayanamadım.
-Bitti herşey elif. Bu defa bitti .Haşim son oyununuda oynadı. Beni bırakıp gitti. Beni terketti. Beni boşadı elif ' dedim aglayarak.
-Elif haşim beni boşadı. Beni boşadı. Beni hiç düşünmedi. Oysa ben benden özür dileyecek sanmıştım. Yaptıklarından pişman sandım. Beni sevdi sanmıştım. Oraya belki herşeyi düzeltiriz diye gittim. Ama o, o bana.
-Tamam alya , tamam sakin ol canım ' deyip sarıldı.
-Elif ben ne yapacagım şimdi. Nasıl ayakta duracagım.
-Bundan sonra yaşadıklarını unutacaksın.
-Unutmak, peki hangi birini. Beni seviyormuş gibi yapışını mı, canımı bilerek yakışınımı, beni boşadıgını mı. Hangi birini unutacagım elif.
-Hepsini alya. Biliyorum kolay olmayacak. Her an belki her saniye canından can gidecek ama unutacaksın. Yeni bir hayat kuracaksın, kurmak zorundasın. O pislik için hayatını mahvetme.
-Elif ben nasıl dayanacağım. Onun bana yaşattıklarını nasıl unutacagım. Herşeyi unutup yeni hayata başlamam zor hatta imkansız.Haşim giderken benden herşeyi alıp gitti elif
-Hayır alya asla, böyle düşünme ,onu unutacaksın .Bunu yapabilirsin. Alya o sana neler yaşattı. Sana yaptıklarından pişman degil. Zevk alıyor senin acı çekmenden.
-Hayır, hayır elif. O bana birşey yapmadı.
-Alya böyle yapma.
-Elif asıl sen yapma.
-Tamam alya gerçeklerden kaç.Neyse sen yat, bunları sonra konuşuruz. ' deyip gitti. Yataga yatıp gözlerimi kapattıgımda haşimle geçirdiğimiz zamanlar ve ' boşol ' diye bagırışı. Yataktan kalkıp elifin yanına gittim. Elif beni görünce ayaga kalktı .
-Alya,
-Elif ben gidiyorum.
-Nereye kardeşim.
-Annemin yanına. Herşeyi bilmesi gerekiyor. Ona yeteri kadar yalan söyledim zaten.
-Tamam kardeşim. Ama yarın gitseydin, bugün iyi degilsin.
-Sagol kardeşim. Gideyim ,sen esma teyzeye selam söyle.
-Aleyküm selam kardeşim.
-Görüşürüz' deyip evden çıktım. Evin önüne geldigimde aglamamak için kendimi tuttum. Kapıyı çaldım. Annem kapıyı yavaşca açtı. Beni karşısında görünce şaşırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ UNUTTUM
Espiritual- Seni geri nasıl kazanabilirim bilmiyorum ama bana bir şans ver al yazmalım . -Geçmiş... Benim için geçip gitmiştir. Yaşananları ben unuttum. Bana yaşattıklarını unuttum. Senin içim gözyaşı döktüğüm zamanları unuttum. SENİ UNUTTUM....