ARKADAŞLAR HAŞİM VE ALYAYI ÖZLEMİŞSİNİZDİR BELKİ. BU YÜZDEN RESİM KOYDUM
Haşimin yanından gittikten sonra eve zar zor geldim. Annem beni yine aglamış görünce kolumdan tutup koltuga oturtturup soru yagmuruna başladı. Annemin o sorularına tek bir cevap halde degildim. Aglayarak derdimi anlatmaya.çalışıyordum.
-Alya ne oldu. Alya. Alyaa. Sana diyorum kızım.
-Bitti anne.
-Nee. O adam seni.
-Boşadı .Üç kere dedi. Yapma dedim defalarca. Ama beni hiç dinlemedi. Beni hep görmezden geldi. Canımı aldı anne , o beni öldürdü.
-Kızım, aglama. Yetermedimi onun.için döktügün yaşlar.
-Ben onu.çok sevdim. Hemde çok. Kimsenin sevmeyecegi kadar.
-Alya .Kendine gel hadi kızım.
-Ben ne yaptım ona. Bu mu benim hakettigim sevgi.
-Alya
-Ben güzel degilmiyim .Mutlulıgu haketmiyor muyum.
-Alya kendine gel kızım.
-Ben onu unutamazken o başkasıyla evleniyor.
-Alya yeter .Sen bu haldesin. Peki o. Haşim ne yapıyor. Nişanlısıyla evlilik hazırlıgında.
-O evleniyor.
-Alya, kızım hadi yüzünü yıkayalım ' deyip banyoya gidiyoruz. Duş alıp yataga yatıyorum. Tavana bakıp duruyorum. Annemin sözlerini duymamazlıktan geliyorum. Daha fazla dayanamayıp uykuya teslim oluyorum. Sabah uyandıgım da saat 11' di. Üstümü degistirip aşagı iniyorum. Mutfaga giderken annemin sözlerini duyuyorum.
-Bunu alya görmesin.
-Neyi görmeyeceğim anne ' deyip annemin yanına gidip elindeki kagıtları alıyorum. Haşimin avukatının yokladığı boşanma kagıtları. Kagıtları alıp odama gidiyorum. Yere oturup yine aglıyorum. Gözyaşlarımı silerek kagıdı imzalıdım. . Avukatı arayıp haber veriyorum. Ve böylece haşimle tek celsede anlaşmalı olarak boşanıyoruz. Elif yanıma geldi.
-Kardeşim
-Kardeşim ' deyip sarılıyoruz
-İyimisin kardeşim.
-Hayır elif,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ UNUTTUM
Spiritual- Seni geri nasıl kazanabilirim bilmiyorum ama bana bir şans ver al yazmalım . -Geçmiş... Benim için geçip gitmiştir. Yaşananları ben unuttum. Bana yaşattıklarını unuttum. Senin içim gözyaşı döktüğüm zamanları unuttum. SENİ UNUTTUM....