"PİŞMANLIK""

6K 311 163
                                    

Dağın ortasında  bir evin önünde duruyoruz. Ev.mükemmel ötesi. Büyük bir bahçesi var . İki katlı. Her taraf bembeyaz. Tek kusuru var  ,oda şehirden biraz uzakta. Haşim emniyet kemerini çıkartıp bana dönüyor. Ellerimi cebime koyup ayagımı sallıyorum. Haşim elini koltuğa koyuyor.

-İnmeyecek misin?

-Hayır

-Burada mı oturalım. Bu güzel yerde

-Hayır

-Tamam,  burada oturalım.  Benim için sorun olmaz .Ama içeri girmemiz gerekiyor.

-İstemiyorum.

-Annengili merak ediyorsan eger .Onlar almanya da olduğunu sanıyorlar .

-Sinan onlara olanları anlatmıştır   canım,  beni bulacaklar ' diyorum gülerek.

-Anlatamaz..  Canım.

-Neden,  yoksa ona

-Hayır,  hayır birşey yaptırmadım. Sadece az çok az canı yandı. Birşey söylerse de kendi bilir.

-Onu dövdürdün mü.

-Çok degil. Üzülme.

-Sen ne tür bi manyaksın ya. Senin derdin benimle. Ona neden zarar verdin ?

-Neden mi?  O sana aşık olmasaydı , zarar vermezdim.

-Haşim.Bitsin artık oyunun.

-Oyun yok alya .Bugün herşeyi anlayacaksın. Ama önce arabadan inmen  gerekiyor.

-Hayır

-Tamam ' deyip araban iniyor. Kapıyı açıyor.

-İnmiyor musun?

-Hayır haşim,  ama kucagına almayı aklından bile geçirme.

-Geçirdim,  hatta faaliyete geçiriyorum' deyip kucagına alıyor.

-Haşim ya bırak beni. Haşim bırak.

-Bırakacağım alya. Fakat daha gelemedik. 'diyor. Kapıya geldigimizde kucagindan indiriyor.

-Sen zayıflamışsın.

-Ne

-Çok hafifsin diyorum. Taşırken hiç zorlanmadım.

-Neden zayıflamış olabilirim acaba.

-Benim  yüzümden,  sana hiç haketmedigin şeyleri yaşattım ' diyor mahçup sesiyle.  Kapıyı açıyor. İçeri mecburen giriyorum.

-Haşim bak. İkimizin burada olması çok yanlış. Yani günah.

-Biliyorum ama mecburum.

-Neden mecbursun.

-Çünkü beni hiç dinlemiyeceksin. Beni bırakıp gidiyordun yetişmeseydim. En uygun konuşmak için burası. Sana zarar vermemden korkuyorsan eger korkma. Sana zarar vermem. ' diyor koltuga oturarak. Bende istemesemde oturuyorum.

-Annem,  beni amerika mı sanıyor ?

-Evet.  ' deyip telefonuyla oynuyor. Bende etrafı izlemeye başlıyorum. İçerisi dışardan dahada güzel. Salonda iki aile rahat yaşar. Ev çok büyük. Yukarıya bakamadım ama eminim orasıda güzeldir. Bu evde insan ölmek ister ya. Bu evden beni hiç almayayın. Ayy ne diyorum ben ya. Kendine gel alya.

SENİ UNUTTUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin