BOŞOL:((

2.8K 203 20
                                    

Gidemezsin çünkü ' daha zamanın var karıcım 'dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gidemezsin çünkü ' daha zamanın var karıcım 'dedi. Haşimi itip odadan çıktım. Haşimin yine.bir oyunu vardı. Ama bu seferki oyununa inanmayacaktım. Sevgimi kullanmasına izin vermiyecegim.Merdivenlerden inerken elifi aradım.

-Alo kardeşim

-Efendim kardeşim

-Kardeşim

-Elif ben haşimin yaptıgı terbiyesizlik adına özür dilerim.İnan bunu beklemiyordum. Çünkü o benimle uğraşmaktan zevk.alıyor.

-Alya onun adına özür dileme.Biri özür dileyecekse, o haşim olmalı. Ama önemli degil. Canın zaten sıkkın birde bana üzülme.

-Kardeşim elimde degil. Seni hangi hakla evden attıgına, inanamıyorum.Ben senin ardından gelmeye çalıştım ama haşim kapıyı kilitledi.

-Alya neden  sana böyle davranıyor ,bilmiyorum. Ama bildigim tek şey var oda seninle uğraşmaktan zevk alıyor.

-Biliyorum elif, kalbimle ,duygularımla oynamaktan büyük has alıyor.

-Kardeşim o sana ne yaparsa yapsın ona asla boyun egme.Eminimki o senin canını nasıl yaksam diye düşünüyordur.

-Bence de, hatta sabah akşam planlar yapıyor.

-Alya ya burada senin iyiliğini düşünüyoruz.

-Tamam tamam kızma

-Kızmadım kardeşim. Neyse benim işlerimi halledeyim.Sonra konuşuruz.

-Tamam kardeşim.' deyip telefonu kapattım. Salona geçip oturduğumda haşim içeri girdi. Ona bakmadan telefonumla ugraşmaya başladım. Haşimin tam karşımda oturması rahat ediyordu. Bu yüzden misafir odasına geçtim. Çatı katındaki boş odayı temizlemeye başladım. Odayı temizleyip eşyalarımı oraya koydum. Odayı hazırlandıktan sonra abdestimi alıp ögle namazımı kılmak için odama gidecegim sırada haşimle karşılaştım. Bana bakıp kafasını çevirdi. Ona birşey sormak istiyordum bu yüzden onu durdurdum

-Haşim

-Evet' dedi soguk ses tonuyla.

-Ben, namaz kılmayacakmısın diye soracaktım.

-Namaz ' dedi alaylı gülümsemesiyle.

-Evet, namaz, hani Allah'ın emri olan. Başlamıştın ya.

-Alya git işine.

-Ne demek git işine,  sen namaza başlamıştın hani.

-Sence bunu yaparmıyım. Hala anlamamaktan ısrar ediyorsun.

-Haşim tamam bana oyun oynadın. Ama namazıda oyun hale nasıl getirirsin. Tamam beni oyuna getirdin ama rabbimi nasıl kandırmaya çalıştın. Gerçi kandıramazsın.

-Üff alya ya 'deyip gidiyordu. Bende gidiyordum.Haşimin  seslenmesiyle durdum.

-Sende gurur denen birşey yok mu kızım. 'dedi. Ona dogru dönmeden arkadan dinledim.
-Sana defalarca bu evden gitmeni söyledim ,arkadaşını kovdum. Onları bırak senin canını yaktım.Ama sen bana kalkmis namaz kılmayacakmısın diye soruyorsun. Ben hayatımda senin kadar gurursuz bir kız görmedim. ' dedi. Kendimi tutamayıp aglamaya başladım. Aglamayayım diye gözlerimi sıktım. Haşim karşıma geçip :

SENİ UNUTTUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin