Sabah alarmın yine o sesiyle uyandım. Hemen kalkıp abdest alıp namazımı kıldım. Üstümü değiştirdikten sonra çantamı alıp kahvaltıyı hazırladım. Anneme seslendikten sonra biraz atıştırıpevden çıktım. Elifin evine gelip kapıyı çaldım. Elif elinde çantasıyla kapıdan çıktı.
-Günaydın kardeşim 'deyıp sarıldım.
-Günaydın canım, nasılsın bügün.'dedi gülerek.
-İyiyim Allah a şükür sen nasılsın canım . 'dedim. Okula gelene kadar havadan sudan konuştuk. Okulun içine girdikten sonra sınıfa geçecegimiz sırada telefonuma mesaj geldi.Mesaja bakarak içeri giriyordum ki birden birisine çarprım.
-Özür dilerim 'dedigimde öylece kaldım. Çünkü çaktıgım kişi haşim di.
Bana gülerek-Önemli degil hanımefendi ,ama, bir daha ki sefere önünüze baksanız, sizin için daha iyi olur ' dedi.
Onunla konuşmak istemiyordum çünkü konuşurken insanin gözünün içine bakıyordu. Ben gitmeyi düşünürken o birden konuşmaya başladı.-Bu arada ben Haşim ATABEK' deyip elini uzattı. Ona elimi uzatmadım gitmek için adımımı attığımda oda attıp karşıma geçti. Ben yine adım attığımda ofa karşıma geçti. Of bu benden ne istiyordu. ona elimi uzatmamı bekliyorsa daha çok bekler.
-Tamam elini uzatma ama adını söyle bari ' dedi sesini kısarak.
Onun ismimi söylesem mi acaba hem yanımdan giderdi ama o zamanda günaha girerdim. Ben bunu düşünürken elif yanımıza geldi.-Alya , ne oluyor burada 'dedi.
Haşime baktığımda yüzünde zafer gülümsemesi vardı.-Birşey oldugu yok elif ben bu arkadaşa yanlışlıkla çarptım o . Neyse hadi gidelim' deyip yerimize oturduk. Haşim masamıza geldi.Ellerini masanın üstüne koyudu
-Görüşürüz ...Alya ' dedi gülerek ve gitti.O G gittikten sonra bir oh çektim. Bu cocuk benden ne istiyordu. Elif bana bakışlarıyla sorularını yöneltmişti.bile
-Bilmiyorum gerçekten hiçbirsey bilmiyorum elif. Bana neden böyle davranıyor hiç bilmiyorunum. 'deyip elifi konuşturmadım. Ders işledikten sonra kantine indik. Bir simit alıp bahçeye geçtik. Yanımıza yine dünkü kız geldi. İçimden ne çok sevenim varmiş kimse beni yanlız bırakmıyor diye kötü bir espiri yaptım.
-Bak kızım ben sana dün ne dedim.
Sevgilimden uzak duracaksın anladın mı beni yoksa bu okulu sana zindan ederim 'dedi. Osırada-Ona birsey yaparsan özlem ben bu okulu sana zindan ederim 'dedi haşim sertçe.
-Sevgilim sen ne diyorsun, bu bu Yobazı banamı savunuyorsun dedi. O son söyledigi şeyden sonra sinirim en son aşamadaydı zaten kaç gündür susuyordum artık dayanamayıp konuştum.
-Yeter artık siz kendinizi.ne sanıyorsunuz. Benimle bu şekilde konusamazsınız .Birincisi ben yobaz degilim Allahın emrini severek yerine getiriyorum. İkincisi benim sevgilinizle hiçbir alakam yok onunla konısmuşlugum dahi yok. Ama illada bir günah keçisi arıyorsanız bunu en yakınınızda aramalısınız. Lütfen bir daha benim yanıma gelmeyin 'dedim serçe. Bana birşey söyleyecegi sırada araya haşim girdi-Özlem git hadi 'dedi sertçe
-Hayır haşim senin bu kızla bırakmam 'dedi
-Özlem senden izin almamımı bekliyorsun 'dedi. Özlem yanımızdan sinirle gitti. Haşim bana dönüp
-Sen onu boşver, o biraz kıskanç ondan böyle 'dedi sakince .
-Beni korumanıza ihtiyacım yok, bana yardım etmek istiyor sanızda benden uzak durun yeter ' deyip gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ UNUTTUM
Spiritual- Seni geri nasıl kazanabilirim bilmiyorum ama bana bir şans ver al yazmalım . -Geçmiş... Benim için geçip gitmiştir. Yaşananları ben unuttum. Bana yaşattıklarını unuttum. Senin içim gözyaşı döktüğüm zamanları unuttum. SENİ UNUTTUM....