Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΚΒΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΟΛΛΑ DIRTY.ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ.
κεφαλαιο 1:
http://www.youtube.com/watch?v=bt3L3klMGDA
Μερια μου:
Η καθημερινη ρουτινα μου αρχζει και παλι.Σηκωνομαι απο το κρεβατι μου και πα ποδια μου πατουν πανω στα παγομενα πατωματα του σπιτοιυ μου,ολο αυτο μου διμιουργει ενα μεγαλο ρηγος.Αφου σηκωθηκα προχωρισα προς το μπανιο μου (λευκο και τεραστιο οπως μου αρμοζει).Τα χερια μου κατεβαινουν και ποιανουν το νυχτικο μου ωστε να το αφαιρεσουν απο το σωμα μου.Κρεμω το νυχτικο μου πισω απο την πορτα και μπαινω για το καθημερινό μου ντουζ.Η ωρα ειναι εξι παρα δεκα.Αφου τελιωσα το πρωινό μου ετοιμαστικα για την δουλεια:
(http://img3.melinamay.com//Products/Thumbs/788210.jpg)
Αφησα τα μαλλια μου κατω και εβαλα λιγο μακε-απ και το καθημερινο ροζ λιπ-κλος μου.Αφου ειχα πιει και την τελευτεα γουλια απο τον καφε μου,εβαλα το μπουγαν μου πηρα την τσαντα μου και κλειδωσα το σπιτι.Κατεβηκα τα σκαλια της μονοκατικιας μου και μπηκα στην μαυρη πορσε μου:
http://images.thecarconnection.com/med/porsche-black-edition-photo-contest-winners_100344892_m.jpg
Πατησα γκαζι γιατι ειχα αργησει.Σε δεκα λεπτα περιπου βρισκομουν εκει.καθως βγηκα απο το αυτοκινιτο μου κρυος αερας ηρθε πανω στο προσωπο μου.Κλειδωσα και το αυτοκινιτο μου και εσπρωξα την μεγαλη γυαλινη πορτα.Δεχτηκα καλημερες απο τους παραγωγους,γραμματιες,τον σκηνοθετη και τοσους πολλους αλλους.Αφου μπηκα στο κμαρινι μου αφησα τα πραγματα μου και κατευθνηθηκα προς το πλατο οπου ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μετα απο δυο εβδομαδεσ καθυστερηση θα γνωριζα τον πρωταγωνιστη μου....
Σ(κηνοθέτης):Καλως ορισες Ελ.
Ελ(ιζα):Καλως σας βρηκα.Ο κυριος?
Σ.:Ο περιφιμος πρωταγωνιστης.
Ελ.:Ωραια....αντε να ξεκινισουμε γιατι και πολυ σας περιμεναμε.
H(arry):Μην αρπαζεστε Δεσπινης Ελιζα.
Μας βγηκε και ευγενικος....σκευτικα.Δεν φτανει που αργησε δυο ολοκληρες εβδομαδες μιλαει κιολας.Τελος παντων.Ας τελιωνω και με αυτο.
Ελ.:Κυριε Styles θα ηθελα να τα πουμε λιγο...κοιταξτε εγω δεν ειμαι σαν εκεινα τα τσουλακια που αντιμετωπιζετε και κοιματσε καθημερινα για να περναει η ωρα σας.Ναι και δεν νομιζω πως ειμαι καποια ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ,οποτε σας παρακαλω να μην ξανα συμβει αυτο ειμαστε συμφωνοι?
H.:Μαλλον εκανα λαθος,μπορουμε να μιλαμε στον πλυθηντικο?
Ελ.:Δεν θα ανοιξω κουβεντα μαζι σας,ναι μπορουμε να μιλαμε στον πλυθηντικο αλλα εγω θα σας αποκαλω κυριο Styles.|Οχι οτι είναι κυριος αλλα τελος παντων.σκευτηκα|
Η.:Τοτε ας αρχισουμε δεσπινης.....?
Ελ.: Stewart,δεσπινης Stewart.Ωραια και τωρα που τα βρηκαμε με τα ονοματα ας αρχισουμε σας παρακαλω.
Η.:Φυσικα.
Μετα απο τεσσερις ωρες γυρισματος,ειχαμε διαλλειμα.Πηγα στο καμαρινη μου να κατσω και να ξεκουραστω.Αρχισα να ξανα διαβαζω το σεναριο.|Γουρλοσα τα ματια| ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΙΛΙΣΩ ΚΙΟΛΑΣ?Ποιος ηλιθιος το εγραψε αυτο?|Πηρα μια βαθια ανασα|Βγηκα ξανα στο πλατο και ανακοινωσα τα εξης:
Ελ.:Mαξουγελ (ο σκηνοθετης) δεν μπορω να δουλεψω αλλο για σήμερα η μητερα μου με χρειαζετε μας συνεβει κατι οικογενειακο καταλαβενεις?
Σ.:Φυσικα...ας τελιωσουμε το γυρισμα για σημερα...αυριο στις 10.
Ελ.:Εξαλου και ο κυριος Styles,ελειπε δυο εβδομαδες ας δικαιολογιθω και εγω μια φορα.|και τον εδειξα με το χερι μου|Καλη σας ημερα.
Καθως κατεβαινα τα σκαλια και κατευθηνομουν προς την εξοδο ενα χερι με αρπαξε απο το μπρατσο και με γυρισε προς το μερος του.
Ελ.:Θελετε κατι κυριε Styles?
H.:Οχι πολλα,απλα μια μικρη εξηγηση προς τι ολος αυτος ο θυμος προς εμενα?
Ελ.:Δεν εχω κατι μαζι σου,απλα δεν μου αρεσει να αργουν οι δουλιες μου εξετιας μερικων καθολου υπευθηνων ανθρωπων.Μην νομιζεις πως δεν εμαθα το λογο που αργησες αυτες τις δυο εβδομαδες.
Η.:Ξερεις?Πως?
Ελ.:Εχω και εγω τις πηγες μου.
Η.:Δεν σε πιστευω.
Ελ.:Σιγουρα?Γιατι εγω εμαθα πως αργησες να ερθεις επιδη εκανες One Night Stand μαζι με μια πολυ μικροτερη σου και ανιληκη κοπελα γυρω στα 17 και την επομενη μερα καταλαβε πως εμεινε εγκυος απο την δικη σου μαλακια και απροσεξια,επιδη νομιζει πως εισαι καποιος διασημος και μπορεις να πηδας οποια θελεις.Και την αναγκασες να κανει εκτρωση,τις εσκασες 20 χιλιαρικα ετσι μονο για να μην υπαρχουν μυνησεις και θεματα και...αργησες περισοτερο απο οσο νομιζες γιατι φοβοταν να κανει εκτρωση και σου πειρε κοντα μια εβδομαδα να το κανονισεις.Νομιζω πως καταλαβενεις τι λεω σωστα?
Η.:|Αρχισε να με χειροκροταει|Μπραβο σου,απο οτι καταλαβ εισια απο τις καλητερες κατινες.
Ελ.:Η καλητερη κατινα ομως μπορει να το διμοσιευσει παντου...αλλα δεν το κανει,δεν θελει μπλεξιματα.
Η.:Δεν ξερεις με ποιον εχεις μπλεξει,Ελ |με τραβηξε προς το μερος του και ημασταν σε παοσταση αναπνοχη....τοτε..................................
YOU ARE READING
What now? (Greek Imagine with Harry Styles)
Teen FictionΜια ιστορια πονου και παρελθοντου.Καθως σε καθε κινιση τους το παρελθον τους χτυπα την πορτα,βρισκονται ανιμετωπει σε μια μαχη αγαπης και οι δυο.Η Elizabeth ενα κοριτσι με ονειρα και μια μικρη καρδια που αγαπει πολλα οπως ο Harry.Πως θα ξανα βρεθουν...