Κεφαλαιο 7

1.6K 63 0
                                    

Ακουστε το:Loved me back to life-Celine Dion

*Το επομενο πρωι*

Σκεψεις Ελ'ς:

Ολα ητνα καλα αλλα ημουν εξαντλιμενη...δεν μπορω να καταλαβω πως μετα απο ολα αυτα ειναι διπλα μου και δεν εχει κοιμηθει ολο οτο βραδυ....σε καποια φαση...εβαλε το χερι το αναμεσα στα μπουτια μου για να δει αν αιμοραγω...καταλαβαινα συνεχως τα χερια του...ηταν παγωμενα απο το ανχος του και ακομα ειναι.Αχχ δεν μπορω να διανοηθω πως μπορει να χασω την ζωη μου....δεν ξερω.Πως να ειναι αραγε ο θανατος?Υπαρχουν ολα αυτα?Ο παραδεισος η Κολαση?Αραγε στην πραγματικοτητα λενε πως συμβαινει..οτι η ψυχη σου θα ειναι παντα κοντα στον αγαπημενο σου και θα τον προστατευεις αιωνια μεχρια και αυτος να ερθει να σε βρει?Ετσι θα μας συμβει?Τι θα γινει.Καθε και λιγο ανχονομαι ολο και πιο πολυ για τον Harry οχι για εμενα.Φοβαμε μην κανει καμια τρελα αν παθω κατι....

Η.:Τι ωρα εχουμε ραντευου?

Ελ.:εεεε νομιζω 3 το μεσιμερι!

Η.:Ειναι εντεκα.....το πρωι.

Ελ.:Καλα....|αναστεναξα και γυρισα παλι την πλατη μου προς σε αυτον|

Ενιωσα ξανα το παγωμενο του χερι εκει...και γυρισα και τον κοιταξα...καθως εβγαλε το χερι του ηταν γεμισμενο με.......αιμα.Το ιδιο και το σεντονι και το κατω σεντονι και τα ποδια μου και ολα..απλα πηρα μια βαθια ανασα και σηκωθηκα...ειχε μεινει εκπληκτος...εγω το ειχα συνεθησει..ομως...ομως μπορει να αιμοριαγει το παιδι.Σηκωθηκα και ετρεξα προς το μπανιο....κλειδωσα την πορτα και κατεβασα το εσωρουχο μου και ξεκουμποσα το πουκαμισο του Harry.Εμεινα με το σουτιεν.Επρεπε να δω απο που αιμοραγουσα....κατουρισα και το αιμα προοριζονταν απο εκει.Αλλα ηταν πολυ αιμα οχι περιοδου...σηκωθηκα σκουπιστικα και ανοιξα την ντουλαπα ανεβασα το χερι μου στο τερμα επανω ραφι της ντουλαπας και κατεβασα το βαλιτσακι μου.Ανοιξα την πρωτη θηκη και πηρα απο μεσα ενα εσωρουχο και μια μεγαλη σερβιετα.Ανοιξα την δευτερη και εβγαλα τα χαπια για την χειμοθεραπια...αρχισα να ψαχνω το πρωτο χαπι για το πρωι....τελικα το βρηκα.Ξεκλιδωσα την πορτα και κατεβηκα οσο πιο γρηγορα μπορουσα τις σκαλες.ΜΠηκα στην κουζινα και εβαλα ενα ποτιρι νερο.Ανεβηκα πανω και ξανα μπηκα στο μπανιο....απο την βιασινη μου δεν κλειδωσα αλλα ανοιξα τα χαπια και ηπια και τα τρεια απο καθε κουτι...ετσι οπως επρεπε...ευτηχως δνε αναγκαζομουν να τα παιρνω με ορο η με ενεσεις οπως αλλες,Ηπια απο πισω το νερο και κατεβηκαν με την μια.Ξανα εβαλα το πουκαμισο του Harry καθαρισα και ανοιξα τις οδηγιες χρησεις του πιου ισχυρου χαπιου ακι τις διαβασα....

What now? (Greek Imagine with Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora