Κεφαλαιο 29

899 44 11
                                    

ΚΑΙ ΝΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΘΑΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΘΑΝΩ.ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΜΙΑ Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ;ΝΑΙ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΙΛΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΜΑΤΖΙΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ AVRIL LAVIGNE.ΕΠΙΣΕΙΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΛΥ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΙΡΙΞΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΦΥΤΡΩΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ.... ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ.

(ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ PREDENTING IT'S OKEY-LITTLE MIX ΑΝ ΤΕΛΙΩΣΕΙ ΞΑΝΑ ΒΑΛΤΕ ΤΟ)

Σκεψεις Harry:

Τι ειπε μολις τωρα;Απο εμενα;Α...απο καποιον αλλον;Θα την σκοτωσο δεν γινετε.....ολο αυτο που μου λεει.Την ειχα ριξει στο πατωμα και ανεβηκα απο επανω της καθοντας στα μπουτια της και εχοντας σκυψει αρκετα για να κραταω τα χερια της σφιχτα.Εσφυξα πιο πολυ τους καρπους τις και την πλησιασα τοσο κοντα που αν συνεχιζα περιπου για ενα εκατοστο θα την φιλουσα.Και της ειπα μεσα απο τα δοντια μου.....

Η.:Ποιανου ειναι το παιδι;

Β.:Οχι δικο σου παντος.

Η.:Ποιανου ειναι;

Β.:Τι στο διαολο σε νοιαζει αφου εσυ με παρατησες ολομοναχη....εσυ βρηκες γκομενα οταν εγω ημουν στην εντατηκη ετσι;

Ειπε και μου κουνησε ειρωνικα το κεφαλι της.Εγω μπορει να βρηκα μια αλλη κοπελα αλλ δεν την γκαστρωσα κιολας.....

Η.:Για ποσο μαλακα με εχεις....;

Β.:Για οσο δεν φανταζεσε ενταξη;Γιατι εηγω ειμαι με αλλον και ςμεις εχουμε τελιωσει...και ξες κατι αν αυτο το μπασταρδο(συγνωμηη για την εκφραση) που εχω στην κοιλια μου ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ θα εκανα εκτρωση γι να ξερω πως εχω απαλαγει μια και καλη απο εσενα.....(σχολιο μου...Αουτς Χαρρουλη)

Η.:........οπως θες....

Τελος Σκεψεις Harry!

Σκεψεις Βella's:

Αυτο πονεσε πολυ κυριε Styles?Τι καλα...γιατι εγω εχω πονεσει αμετρητες φορες για εσενα...καθαρμα ψευτη αλητη.Ποσο μισος αραγε μπορει να τρεψει μια ραγισμενη καρδια;

Σηκωθηκε επανω και μου εδωσε το χερι του.ΤΕΛΕΥΤΕΑ ΦΟΡΑ....φωναξα απο μεσα μου.Καθως με σηκωσε ορθια ηρθαμε πολυ κοντα ο ενας στον αλλον και σχεδον αν εκανε ή εκανα μια κινιση οσο πιο μικρη μπορει να φανταστει ενας ανθρωπος και θα φιλιομασταν.

Καθως κοιτιομασταν στα ματια ο Harry βουρκωσε οσο ποτε.Ενα δακρυ κυλισε στο μαγολο του και επεσε επανω στο δικο μου.Δεν αργησαν να ερθουν και τα δικα μου δακρυα.

What now? (Greek Imagine with Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin