Κεφαλαιο 28

868 53 7
                                    

Σκεψεις Bella's:

Το επομενο πρωι σηκωθηκα και κοιταξα τριγυρο.Ο Λουις ελειπε,αλλα ενα μικρο χαρτακι διπλα μου εκανε και παλι την εμφανιση του:

Μωρο μου συγνωμη επρεπε να την κανω,κατι επαθε η μαμα μου.Σε αγαπω,τα λεμε το απογευμα,θα σε παρω τηλεφωνο! xLouis:)x

Καθως διαβασα το γραμματακι που μου ειχε αφησει σηκωθηκα και πληθηκα.Αφου τελιωσα με το πλησιμο των δοντιων μου μαζεψα τα μαλλια μου μια κοτσιδα και αρχισα να συμαζευω το δωματιο.Αλλαξα σεντονια και ανοιξα την μπαλκονοπορτα για να αεριστει το δωματιο.Κατεβηκα κατω και εβαλα δυνατα την μουσικη,και αρχισα να συμαζευω τα παντα μεσα στο σπιτι και να ανοιγω ολα τα παραθυρα.Καθως τελιωσα το συμαζεμα αρχισα να κλεινω τα παραθυρα,εκανα ενα ντουζ και ντυθηκα για να φυγω για το γραφειο μου.Αφου ετοιμαστηκα και φορεσα το μαυρο καλτσον μου ματζι με τις αρβηλες μου και το στενο και κοντο μαυρο φορεμα μου κλειδωσα την εξωπορτα του σπιτιου κατεβηκα της σκαλες και μπηκα στο αυτοκινιτο.

(ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ)

ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ:

Καθως περιμενω τον επομενο πελατη ειμαι βαθια μεσα στο γραφειο μου.Ακουω ενα χτυπημα στην πορτα...

Β.:Περαστε...

Φωναξα και η πορτα ανοιξε καθως μπηκε μεσα ο επομενος ασθενεις.Καθως βγηκα εξω απο το απομακρυσμενο γραφειο μου αντικρισα κατι τελειως τρελο....

Β.:Harry?

H.:......

Β.:Τι θες εδω?Φυγε...

Στο χερι του κρατουσε ενα κλειδει.Το.....το κλειδι της πορτας.Τι θελει εδω?Γιατι ειναι εδω?Τι θελει απο εμενα?Θεε μου σε παρακαλω ας μην μου κανει αλλο κακο,τον φοβαμε.Τον κοιταξα στα ματια του και ενα δακρυ κυλησε πανω στο μαγουλο μου.

Β.:Πες μου τι θελεις εδω?

Η.:Γιατι με αφησες τοσο μονο γαμωτο?

Β.:.....εσυ ησουν αυτος που με κερατωνε ενταξει?

Η.:Κανεις λαθος...

Β.:ΟΧΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΕΝΤΑΞΕΙ?ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΦΥΓΕ...εσυ φταις για ολα εσυ με κατεστρεψες και με αφησες ολομοναχη και απροστατευτη,δεν σε ενιαξε τιποτα απο τα αισθηματα μου και απο ολα αυτα που εχω περασει.Πως τολμας και επιστρεφεις πισω και με αυτο τι θες να μου πεις?ΤΙ?

Η.:Γυρνα πισω.....

Β.:Δεν προκειτε.....οχι οχι τελειωσαμε.Ξεχναμε....

Ειπα και με πλησιασε,με επιασε απο τους καρπους και με εσφιξε.Με τραβηξε επανω του...αρχισα να τον σπρωχνω και να φωναζω....

Β.:ΑΣΕ ΜΕ!!

Η.:Εισαι δικη ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ!

Β.:ΟΧΙ ΠΟΤΕ,ΠΟΤΕ ΑΣΕ ΜΕ....καθαρμα ασε με...

Η.:Θα γινεις δικη μου...

Με τραβηξε επανω του και με κρατουσε σφιχτα απο την μεση ωστε να μην μπορεσω να αντισταθω.Τα χερια μου ηταν διπλωμενα μπροστα στο στηθος του και χτυπουσαν με οση δυναμη ειχαν το στηθος του.....

Η.:Τελιωσε εισαι δικη μου....

Ειπε και πηγε να με φιλησει.Τον εσπρωξα ακι καταφερα να ξεφυγω.Αρχισε να με κινιγαει.Οχι δεν θα περασει το δικο του τελιωσαμε οριστικα.Καθως το σκευτικα αυτο αρπαξα ενα βαζο γυρισα και του το εφερα στο κεφαλι.Σωριαστηκε κατω και επαθα σοκ.Το βαζο επεσε απο τα χερια μου και εγινε χιλια κομματια.Δεν με ενοιαξε οχι....πηγα να κανω ενα βημα και να ξεκλιδωσω την πορτα αφου φυσικα του πηρα το κλειδι αλλα με επιασε απο το ποδι μου και επεσα κατω.Επιασα την κοιλια μου αμεσως και αυτος ανεβηκε απο επανω μου.Επιασε τα χερια μου και τα ανεβασε επανω απο το κεφαλι μου κρατωντας τα για να μην μπορω να κουνηθω.Πηγε να ορμησει στον λαιμο μου αλλα τον σταματησα....με τις τσιριδες μου....

Τελος Σκεψεις Bella's!

Η.:Τοσο με μισεις?

Β.:ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ...................

ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΓΡΕΦΗ ΗΜΕΡΑΣ.ΝΑΙ ΝΑΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ.ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΧΡΗ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΕΝΤ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ Ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΟΜΕΝΤ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕς ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ.ΣΜΡ ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΟΜΜΕΝΤ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ!ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ?ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ Ή ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥΣ?ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΝΤΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΙΡΙΞΗ!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.....LOVE YA!

What now? (Greek Imagine with Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora