Κεφαλαιο 33

933 49 10
                                    

Ειναι πια η ωρα των αποκαληψεων....

Αφηγηση:

H Eliza μπηκε τρεχοντας στο αυτοκινιτο του Louis ξεκινωντας οσο πιο γρηγορα μπορουσε για το νοσοκομειο αφηνοντας τον Loui πισω της κλαμενο και σοκαρισμενο.Καθως ο Louis θα την σκοτωνε για ολο αυτο το κακο που του προκαλε...που την αγαπησε τοσο μα αυτη κυνιγουσε τον λαθος ερωτα οπως τον αποκαλουσε ο ιδιος και δεν κοιτουσε καποιον που θα ης εδεινε τα παντα....ακομα και την ιδια του την ζωη.

Παλια στο δημοτικο ηταν μια παρεα....η Eliza και αυτοι οι πεντε.Απο παντα ηταν ετσι.Πρωτα ειχε γνωρισει τον Niall..η μητερα της εκανε τρελη παρεα με την μητερα του...αλλα δεν μιλουσε ο ενς στον αλλον,μεχρι που η μαμα του Niall και η μαμα της Elizas γνωρισαν και αλλες τρεις μαμαδες και αναγκαστηκα εγιναν μια παρεα.Η παρεα αυτη αρχισε να εξελισεται οταν η Εliza αχισε να κανει παρεα με τον Zayn και τον Loui πολυ.Πηγαιναν μαζι για ποδοσφαιρο και η παρεα της αρχισε να εξελιζετε με τον Niall καθως τρωγανε καθε μαλακια που μπορουσε να φανταστει κανεις....ενω με τον Harry ουτε που να κοιταχτουν.

Η παρεα καλητερευε ολο και πιο πολυ....Πεμπτη Δημοτικου και ειναι δεμενη οσο τιποτα με τα αγορια.ο Louis ηταν τοτε ο κολλητος της και μιλουσανε γενικα για τα παντα,μεχρι που τον ρωτησε σχετικα με τον Harry...αν εχει καποιο προβλημα μαζι της..Δεν ειχε κανενα προβλημα αντιθετως ειναι μια πολυ καλη ΑΓΝΩΣΤΗ φιλη του.Ποτε δεν μιλησαν ποτε δεν εκαναν παρεα οπως οι αλλοι,να πουν μαλακιες να γελασουν να φανε ΠΟΤΕ,απλα ηταν δυο παιδια μεσα σε μια παρεα ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!

Ενα βραδυ κανονισαν να βρεθουν στο σπιτι της Elizas οι γονεις του με τους δικους της.Η Eliza ηταν μοναχοκορη η η αδερφη του Harry πολυ μεγαλητερη απο αυτους,οποτε ηταν εξω με το αγορι της.Καθως πηγανε σπιτι της...αυτοι ανεβηκαν στο δωματιο της.Ενα τεραστιο δωματιο που την μεση ειχε δυο σκαλοπατια που στο πιο επανω υπηρχε το κρεβατι και λιγα μετρα μακρυα του ενα ξυλινο επιπλο ασπρο αποχρωσεις χρωματος ακριβως ισο με τον τοιχο απο την μια γωνια στην αλλη με διακοσμημενο μαξιλαρια  επανω για να καθετε απο εκει και να βλεπει απο το παραθυρο που υπηρχε εξω.Απεναντι ενα τεραστιο γραφειο χρωματος αποχρωσεις ασπρου και απο επανω ενα μεγαλο ραφι ροζ χρωματος με ολα τα βιβλια που της αρεσε να διαβαζει.Στο κατω μερος του δωματιου ειχε την ηλεκτρικη και κλασικη της κιθαρα και τα απαρετιτα πραγματα για να μπορει να παιζει..οπως ενισχυτει,το ποδαρακι για την κλασικη και αλλα πραγματα.Το πατωμα ηταν μαρμαρινο λευκο και ενα τεραστιο ροζ χαλι μαλλινο  το στολιζε μαζι με ακομα καποια διακοσμητικα μαζιλαρια.

What now? (Greek Imagine with Harry Styles)Where stories live. Discover now