Κεφαλαιο 16

1.4K 50 0
                                    

Ν ΞΕΡΕΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΝΤΕΡΤΙ ΟΣΕΣ/ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΣΕΣ/ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΝ;-)

Σκεψεις Ελιζας

Καθως πια ημασταν στον δρομο για το σπιτι με βασανιζαν οι σκεψεις.Κατι κακο ενα προαισθημα κατι τετιο ή οτι κατι κακο θα συμβει.Πηρα μια βαθια ανασα και ξεχαστικα.Την επομενη εβδομαδα ειναι ο αρραβωνας.Δεν ειναι κατι πολυ σοβαρο απλα επισημοποιης την σχεση σου.Αθριο κιολας θα παω να παρω φορεμα και τετια.Την επομενη Κυριακη ειναι και θα πρεπει να το πω και στην μαμα μου θα καταχαρει επιτελους.Σημερα ειπαμε να κοιμηθη σπιτι μου  ο Harry εαν και μου λεει πως μου εχει μια μεγαλη εκπληξη.....

Ε.:Γιατι σταματησαμε;

Η.:Εε πως θα ειναι εκπληξη χωρις το μαντιλι;

Ε.:Πωω με αυτο το μαντιλι.

Η.:Θα στο βαλω εγω...

Ειχε σταματησει καπου στην ακρη το αυτοκινιτο και ειχε βαλει αλαρμ.Γυρισα προς την μερια του με την πλατη μου και μου εβαλε το μαντιλι και με φιλησε στον λαιμο...

Ε.:Harry...οχι.

Η.:Τι μεχρι τον αρραβωνα;

Ε.:Ναι πας καλα;Ουτε που να το σκευτεσε.

Η.:Εεε οχι ρε πουστι και εγω πως θα αντεξω;

Ε.:Να αντεξεις...

Η.:Εισαι παρα πολυ κακια και το αλλο πως λεγετε;

Ε.:Παραδοσιακη;

Η.:Ανα γεια σου αυτη την μαλακια.

Ε.:  Μωρο μου ειπα κατι....

Η.:Καλαααα....

Καθως ξανα ξεκινισε το αυτοκιβιτο ηταν μεσα στα νευρα και εβριζε ολους τους τριγιρο οδηγους.Το καντιλι μιλαμε.Θεε μου τι ανθρωπο θα αρραβωνιαστω..;Παντως τον αγαπω οσο τιποτα.Και για μια ακομη φορα το αυτοκινιυο σταματησε.Καθως κατεβηκε εκλεισε με δηναμη την πορτα και εγω κατατρομαξα....ανοιξε την πορτα μου και με τραβηξε με δηναμη απο το χερι....

Ε.:Καλα μαλακας  εισαι;

Η.:Ελ. κοψε..

Ε.:Μην μου λες εενα να κοψω ενταξει μου εχεις βαλει ενα κολομαντιλο που δν βλεπω Χριστο με αυτο και εισαι μεσα στα νευρα και δν ξερω και γιατι.....Ελεος ρε Harry.

H.:Να ειναι οτι.....οτι...

Ε.:οτι τι;

Η.: οτι δεν σε εχω αγκιξει εδω και ποσο καιρο δν αντεχω αλλο.....τρελενομαι μονο στην ιδεα πως εκεινος ο Zayn σε εκανε δικια του και σε αγκιξε καταλαβε το...

What now? (Greek Imagine with Harry Styles)Onde histórias criam vida. Descubra agora