Κεφαλαιο 3

2.7K 83 0
                                    

Σκεψεις της Ελ'ς:

Αφου ειχε σταματισει,τον χτυπησα,στο @ρχιδι@ του και αυτο τον εκανε να πεσει κατω.Ανοιξα την πορτα και αρχισα να τρεχω.Τοτε πηρα το πιστολι και μπήκα στο δωματιο,πήρα την βαλιτσα βγηκα εξω και εβαλα την βαλιτσα στο φορτγκαμπαζ.Μπηκα μεσα εκλεισα τις ασφαλιες και εβαλα μπρος,και εφυγα οσο πιο γρηγορα μπορουσα.Αααχχχχχ ακουστηκα εγω μεσα στο αυτοκινιτο.Ολα ειναι καλα προς το παρρον αλλα τι θα συμβει μετα...την Δευτερα που θα πρπει να τον δω?Μεχρι τοτε θα εχω ηρεμισει και θα εχω σκευτει τι να κανω.Πατησα γκαζι για να φτασω ολο και πιο γρηγορα ολα ηταν καλα και σε κανα δυορο θα ειμουν εκει....ετσι ηλπιζα τουλαχιστον.

*μετα απο τρεις ωρες*

Επιτελους ειχα φτασει σπιτι.Μακρυα απο αυτ το ανιδαιο πλασμα.Καλα τον σκευτομαι?Οχχ...καποιος θα πρπει να με χαστουκισει!Νομιζω οτι μου αρεσει.Κοψε τις μαλακιες Ελ.|ψιθιρισα στον εαυτο μου|.Πωω ας ηρεμισω λιγο.Αρχισα να συμμαζευω το δωματιο τριγΥρο μου.Τι σκατα γινετε εδω μεσα?Πωω χαος στο σαλονι,μαλλον γιατι πρπει να ειχα κανει μπιτζαμα παρτυ με τις κολλητες μου.Ε οχι μεχρι και ποπ-κορν πισω απο το συνθετο της τηλεωρασης?Πωω εχω να ριξω πλυ συμαζεμα εδω μεσα.

*Μετα απο 2 ωρες*

Επιτελους τελιωσα....ωρα για μπανιοοο.Κανα τρειωρο θα την βγαλω εκει μεσα.Οχχ ξεχασα το οπλο μου μεσα στο αυτοκινιτο ας παω να το παρω.Βγηκα εξω ξεκλιδωσα το αυτοκινιτο και  το πηρα και το εβαλα στην τσεπη μου και πηρα και το κινιτο μου μαζι.Πηρα και την βαλιτσα μου κλειδωσα το αυτοκινιτο και μπηκα μεσα.Κλειδωσα καλα,εκλεισα παραθυρα,μπαλκονοπορτες για να μην εχω και κανα επισοδειο εδω.Αλλα δεν ανυσηχω γιατι τα τζαμια ειναι αλεξισφερα και αθραυστα,παλια τα ειχα βαλει ειχα μπλεξει με τον Naial αλλα ο Styles ειναι πιο επικυνδινος.Οποτε εδω ειμαι μια χαρα.Ανοιξα τα καλυντικα μου και εβγαλα τις σφαιρες,εβαλα δυο μεσα στο οπλο και το τοποθετησα μεσα στο μπανιο στο ντουλαπακι.Κλειδωσα την πορτα,αλλα ακουσα το κινιτο μου να ηχη.....

Μ(αξουγελ):Μα τι σου συνεβει?

Ελ.:Πολλα,και θελω για μια ακομη βδομαδα να κοψουμε τα γυρισματα,ο Styles μου την εκατσε ασχημα και ο αρχηγος τα πειρε ασχημα καταλαβενεις φυσικα?

Μ.:Ναι,καταλαβαινω θα επικινονοισω και εγω μαζι του.

Ελ.:Δεν με ενδιαφερει αν δεν με πιστευεις,εγω ξελασποσα το φταιξιμο θα πεσει απανω σου αν του τηλεφωνησεις,τα λεμε στις 20 τουμινος σε μια εβδομαδα και κατι μερες καληνυχτα.|και τερματισα την κληση|

What now? (Greek Imagine with Harry Styles)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon