Κεφαλαιο 30

975 48 15
                                    

ΛΟΙΠΟΝΝΝ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΡΙΞΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ: mariapapadimitriou οταν μπω απο πσ θα στο αφιερωσω.....

Σκεψεις Νiall:

Αυτο που ειδα δεν περιγραφετε.Με ταρακουνησε με εκανε να γουρλωσω τα ματια μου πανω σε αυτο....ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΙΤΣΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ......αρχισα να χοροπηδαω.Καθως επρεπε να παω στο Harry της υποσχεθηκα πως θα την φαω μετα.Μεχρι να παω στο δωματιο του Harry δακρυσα....πιτσα σε αγαπω να το ξες.Αφου ανεβηκα στο δωματιο του Harry ανοιξα την πορτα και τον ειδα κατω απο τα σκεπασματα με γυρισμενη την πλατη κοιτωντας τον τοιχο και κλαιγοντας.Πλησιασα και καθισα πανω στο κρεβατι του....

Ν.:Ψιτ...φιλε...

Η.:......ναι;

Ν.:Πες ρε βαλακα τι εγινε....

Η.:Σου ειπα με μισει για το κακο που τις εκανα και εχει δικιο......

Ν.:Πρωτη φορα παραδεχεσαι το λαθος σου....με μια κοπελα..

Η.:Αυτη ειναι......διαφορετικη...

Ειπε και γυρισε προς το μερος μου.Τα ματια του ηταν πρισμενα..Εβγαλε το ενα χερι του εξω απο το παπλωμα....και προσεξα κατι περιεργο.Κατι σαν αιμα ηταν;Τι ηταν;Το ξανα κοιταξα......χαρα....κωθηκε;Οχι...Επιασα και κοιταξα το χερι του.....απλα εκλαιγε ολο και πιο πολυ....

Ν.:Ρε μαλακα.....απο το γυμανασιο ειχες να το κανεις αυτο....

Η.:Οχι....πριν απο δυο εβδομαδες..

Ειπε μεσα απο τους λυγμους του.Ειναι δυνατον;Μα γιατι;Τοσο πολυ την αγαπαει;

Ν.:Βλακα μην το ξανα κανεις αυτο...

Η.:Για αυτην θα εκενα τα παντα..αλλα πως μπορεσε και γκαστρωθηκε απο αλλον;Τωρα θα ειναι αγκαλια μαζι του και θα μιλανε για το μωρο.....τους..

Αχχ που να ξερες τι κανει και ποιανου ειναι το παιδι.Μονο να ηξερες Harry.

Ν.:Μαλλον θα πρεπει να ηρεμισεις να ξεχαστεις...θες να βγουμε;

Η.:Οχι θελω αυτη...πισω...τις στιγμες μας.Μονο που ξερω πως την αγκιζει αλλος....πεθαινω....και ειμαι ειδη νεκρος...

Ειπε και αρχισε να κλαιει.Γυρισε πλευρο...παλι με την πλατη του σε εμενα  και κοιτουσε τον τοιχο.Ποσο αγαπιουνται.....και εγω αγαπω τοσο πολυ καποια σαν αυτη...την Πιτσα.....Πιτσα σου ερχομαι...

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....

Σκεψεις Elizas:

Εδω και μια εβδομαδα ειμαι κλεισμενη στο σπιτι και κλαιω.Δεν θελω να δω κανεναν....εκεινος σιγουρα θα ειναι με την κοπελα του και θα κανουν σχεδια για το μελλον....θα την φιλαει θα την αγκαλιαζει......ποσο νε σκοτωνει αυτο...

What now? (Greek Imagine with Harry Styles)Where stories live. Discover now