Σκεψεις Harry:
Ενα ακομα βασανυστικο και τελιως ψυχρο πρωινο ξεκινισε.Σηκωθηκα πληθηκα και για ακομη μια φορα θα προσπαθουσα να την βρω.Προσπαθουσα εδω και μια εβδομαδα....αλλα δεν τα καταφερα.Δεν ειναι πουθενα.....μα ακομα και να πηγε Ελλαδα θα μου το ελεγε η αδερφη της.Αλλα εφοσον ειναι καπου στο εξωτερικο(λογικα) δεν θα μπορω να την ψαχνω για παντα.....για ολη μου την ζωη.Θελω να την περασω μαζι της,εαν την βρω!Το κινιτο μου ηχουσε σαν τρελο,κατεβηκα γρηγορα κατω στο σαλονι και πηρα το κινιτο στα χερια μου,ενα αγνωστο νουμερο εκανε την εμφανιση του....
Χ:Σημερα θα ερθει ενα μικρο γραμμα για εσενα...αν θες να το παρακαλβεις ελα στο παρκο στις εννια...εσυ επιλεγεις!
Αυτο ειπε και πριν προλαβω να πω λεξη το εκλεισε.Λες να ειναι απο την Eliza?Θεε μου μακαρι!Αφου εστειλα και παλι μπραβους να ελενξουν τα παντα σχετικα με τα αεροδρομια πηγα στο γραφειο.Ημουν δικηγορος.Τα λευτα του μπαμπα μπορουν να με μετατρεψουν σε οτι ηθελα.Εδω και δυο μηνες διαβαζω για τελικες εξετασεις,ειχα δωσει πολυ πολυ παλια και ηξερα τον διευθηντη της σχολης.Δεν ημουν και απο τα καλητερα παιδια αλλα διαβαζα.Τελος παντων και τελικα με ενα μικρο ποσο εδωσα και περασα.Μεχρι τωρα εγω δινω υποθεσεις σε συνεργατες δεν παιρνω.Δεν θελω γιατι εχω αυτο το προβλημα με την Eliza...οποτε δνε εχω χρονο.....
ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ:
Γυρισα κουρασμενος,επεσε αρκετη δουλεια σημερα.Αντε να κατσει ο καθε τρελος να σου πει την ιστορια του να σου μιλησει να σου πει ονοματα,να δεις ποιος απο τους συνεργατες σου θα τον αναλαβει να κανεις χαρτια σκατα να τον δεχτει και να κλεισεις και αυτην την υποθεση.Συν να κλεισεις δικαστιριο και χιλιαδες αλλα πραγματα που με ξεθεωσαν.Η ωρα ειναι 20:50.Σε δεκα λεπτα..Ολη την ημερα το σκευτομαι στο γραφειο.Εχω σκασει θελω να δω απο ποιον θα ειναι!Η ωρα πλησιαζει.Φορεσα τα παππουτσια μου και ξεκινισα για το παρκο.Δεν ηταν κανενας.Ενας θορυβος ακουστικε πισω απο τους θαμνους και πηγα προς τα εκει,πισω απο τους θαμνους υπηρχε απλα ενα παγκακι.Κια πανω του υπηρχε ενα γραμμα για εμενα.....
Harry Styles...
Dear Harry....
ευχομαι να εισαι καλα.Μου λιπεις πολυ.Ελπιζω και εγω σε εσενα επισεις.Συγνωμη που εφυγα τοσο ξαφνικα.Θελα απλα να δαβασεις οτι εχω να σου πω καθε συναισθημα που κρυβω μεσα μου γιατι ισως μπορει να μην σε ξανα δω ποτε ξανα.Θελω να σου ζητησω ενα μεγαλο συγνωμη για οτι εχεις περασει εξαιτιας μου.Θελω να ξερεις πως πραγματικα σε αγαπω και σε θελω διπλα μου αλλα δεν με αγκιξες μετα απο την ενχιρισει και τον χαμο του παιδιου μας.Δεν ξερω αν εφταιγα εγω που σιγουρα φταιω επιδη επρεπε να σου πω τι νιωθω απο την αρχη και για την ακριβεια το προβλημα μου.Εισουν απομακρος και ησουν ολο με το κινιτο σου σαν να μην σε ενοιαζε αν υπηρχα μεσα στο σπιτι επι δυο μηνες και τρεις ημερες.Δεν αντεξα αλλο ειχα τρελαθει με οτι εκανες.Δεν ξερω ποιος ηταν ο δικος σου προορισμος εκεινο το βραδυ αλλα γνωρισα εγω τον δικο μου.Μην με μισισεις σε εγκληπαρω,μονο μην κανεις κατι τετιο.Παντα σε ηθελα,να εισαι διπλα μου να με αγκαλιαζεις να με φιλας να με κανεις να νιωθω μοναδικη αλλα ξαφνικα εχασα τα συναισθηματα μου...δεν υπηρχαν πια πεταλουδες στο στομαχι που μου διμιουργουσες αλλα ενα απολυτο κενο,δεν λεμποκοπουσε η καρδια μου καθε πρωι θυμοντας τις υπεροχες αναμνησεις που μου χαριζες καθε βραδυ αλλα μαυρο και παλι κενο,δεν υπηρχαν δακρυα χαρας αλλα λυπεις,δεν υπηρχε πια το χαμογελο μου αλλα ουτε και εγω.Για αυτο εφυγα.Μαλλον εκεινη η χαρακια απο παλια θα μεινει για παντα επανω μου σαν ενα σημαδι ή σαν ενα τατουαζ καλητερα που δεν θα σβηστει ποτε.Θυμησου σε αγαπω και θα σε αγαπω για την υπολυπει ζωη μου.Αν θες σταματα να με ψαχνεις.....σε αγαπω!Θα στο λεω μεχρι το τελος μου που δεν αργει!
ANTIO....................................................................................
Αυτα ηταν που μου ειπε....και εκλαιγα σαν μικρο παιδι.Δεν μπορω να σταματησω....που ειναι γαμωτο.Σε θελω κοντα μου γυρνα,και εγω σε αγαπω!Γυρνα πισω σε εγκληπαρω!
Τελος σκεψεις Harry!
Σκεψεις Εliza's:
Ειχα σκοπο να χασω την ζωη μου.Ετσι απλα με τον αγαπημενο μου τροπο.Θα επινα μια χουφτα χαπια,θα επερνα το αρκουδακι του αγκαλια θα χαρακονομουν και στις φλεβες μου για σιγουρια και θα τελιωνα για παντα,Σημερα ειναι η τελευτεα μερα μου πανω στην Γη ως ανθρωπος....μετα δεν ξερω ως τι θα επικρατησει αλλα μακαρι να ακουγα για μια ακομα φωρα την φωνη του και ας πεθαινα.........
Τελος σκεψεις Eliza's!
TI ΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ?ΣΥΜΦΩΝΗΤΕ ΜΕ ΤΟΝ HARRY ΚΑΙ ΤΗΝ ELIZA?ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ?
KAMU SEDANG MEMBACA
What now? (Greek Imagine with Harry Styles)
Fiksi RemajaΜια ιστορια πονου και παρελθοντου.Καθως σε καθε κινιση τους το παρελθον τους χτυπα την πορτα,βρισκονται ανιμετωπει σε μια μαχη αγαπης και οι δυο.Η Elizabeth ενα κοριτσι με ονειρα και μια μικρη καρδια που αγαπει πολλα οπως ο Harry.Πως θα ξανα βρεθουν...