Σκεψεις Harry:
Για ακομη μια φορα μπροστα μου αυτος.Καταστρεφοντας τα ονειρα μου και περνοντας την Bella μου.Θα τον σκοτωσω.Ακομα δεν εχω ξεχασει οσα εκανε στο παρελθον μου.Πως μπορει να μου τα κανει ολα αυτα;Εβλεπα την Eλ μου ητν πισω μου και εσφιγκε το χερι μου.Φοβοταν οχι να μην πλακωθουμε στο ξυλο αλλα μην χασει αυτο που εχουμε τωρα.Δεν ειπα λεξη και δεν μιλησα απλα συνεχισα να κοιταω με ενα βλεμα μισους προς το μερος αυτου του αγοριου.....
Ε(λιαζα):Zayn τι θες εδω;
Z(ayn) :Ηρθα α σε παρω πισω.
Ειπε και νε κοιταξε.Αρχισα να χανω και παλι τον ελενχο το ενιωθα.Παλι θα θολωσω....αλλα οχι θα κρατηθω της το υποσχεθηκα.Πηρα μια βαθια νασα και εσφηξα και εγω το χερι της.....
Ε.:Δεν προκειτε να σε ακουλουθησω.Την Κυριακη παντρευομαι και ειμαι εγκυος στο παιδι του Harry.
Z.:Τι;Πως;
Ε.:Ασε μας ησυχους.Εισαι σε λαθος παραμιθι.
Ηξερα πως ο γαμος και το μωρο ητν ψεμα για να μας αφηση ησυχους.Μου ξανα εσφηξε το χερι.Ηταν πισω μου και φαινοταν μονο η μιση μορφη της.Το χερι μου το ειχα πισω απο την πλατη μου που ηταν ενωμενο με το δικο της.Το αλλο χερι της ηταν περασμενο πανω στην κοιλια της,ή θεατρο ή ανχος λογικα.
Τελος σκεψεις Harry!
Ζ.:Μα γιατι;Αφου σε κατεστρεψε..
Ε.:Οχι δεν το εκανε.Απλα εκεινη την φορα νομιζα πως ειχαν τελιωσει ολα αλλα εκανα λαθος και παλι.Παντα θα μπορω να τον συχωρω.Ειναι το αλλο μου μισο.Και τον αγαπω.
Ζ.:Ξες πως κανεις λαθος και με το που γεννησεις θα αλλαξει.Και οταν θα επιστρεψεις θα ειναι αργα.
Ε.:Δεν καταλαβαινεις.Εχει αλλαξει.Εχει αλλαξει πραγματικα.
Σκεψεις Ελιζα'ς:
Αφησα το χερι του Harry και προχωρισα προς το μερος του Zayn.Και τον κοιταξα....
Ε.:Ασε μας ησυχους σε παρακαλω...
Ζ.: Βella σε αγαπαω.Δεν μπορω να το αφησω απλα ετσι.
Ε.:Οχι μπορεις.Ακομα και αν το κανεις εσυ εγω οχι....
Γυρισα να περπατησω προς τον Harry αλλα με τραβηξε και με φιλησε.Καθως ακουμπησε τα χειλια του τον εσπρωξα και εφυγα τρεχοντας για την τουαλετα.Ο Harry με ακουλουθησε.Καθως αρχισα να κανω εμετο χωρις σταματημω ειχα και μια μικρη ζαλαδα.Καθως πατησα καζανακι και πληθηκα.Επεσα στην αγκαλια του Harry.Ακουσαμε την πορτα να κλεινει και εγω να χανω την ισοροπια μου....
Η.:Παμε πανω....
Ειπε και με πειρε αγκαλια(στυλ νηφης).Ανεβηκαμε τις σκαλες και μπηκαμε στο δωματιο.Με εβαλε επανω στο κρεβατι και ανοιξε την ντουλαπα.Καθως βρηκε μια ομορφη μπλε κουβερτα με σκεπασε και κατεβηκε κατω....
Η.:Τα Nandos θα ειναι καλα;
Κουνησα θετικα το κεφαλι μου.Φοβαμε τοσο..πρωτα τα μαλωματα με τον Harry μετα τα μηνηματα μετα το χαστουκι και τωρα ο Zayn.Και ποτε θα πω στον Harry οτι ειμαι εγκυος;Και αν το πω.Θελω να ειμαι σιγουρι για οτι και να γινει.Επιασα το κινιτο του στα χερια μου οκτω και δεκα περιπου η ωρα.Ακουσα τον Harry να ανεβαινει.Εφερε τα Nandos σε ενα μεγαλο δισκο τα αναψηκτικα μας και εβαλε την ταινια να παιζει.Καθισε διπλα μου και αρχισαμε να τρωμε.Παραγκειλε εξι Nandos μια σαλατα του σεφ και δυο αναψηκτικα.Λες να καταλαβε πως ειμαι εγκυος;Μα τι να σκευτετε τωρα;Τεσπα φαγαμε και εγω κοιμηθηκα στην αγκαλια του....
ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ;ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΕΤΣΙ Η ΚΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ;ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑ ΧΡΟΝΟ.ΣΥΓΝΩΜΗ:-) ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ<3
KAMU SEDANG MEMBACA
What now? (Greek Imagine with Harry Styles)
Fiksi RemajaΜια ιστορια πονου και παρελθοντου.Καθως σε καθε κινιση τους το παρελθον τους χτυπα την πορτα,βρισκονται ανιμετωπει σε μια μαχη αγαπης και οι δυο.Η Elizabeth ενα κοριτσι με ονειρα και μια μικρη καρδια που αγαπει πολλα οπως ο Harry.Πως θα ξανα βρεθουν...