Κεφαλαιο 2

3.4K 98 0
                                    

Ακουστε καθως διαβαζετε:

Rihanna - What Now 

Η.:Δεν ξερεις με ποιον εχεις μπλεξει,Ελ|Με τραβηξε προς το μερος του και τοτε ημασταν σε αποσταση αναπνοης|

Σκεψεις Ελ'ς:

Τον εσπρωξα και με ακουλουθησε ως εξω.Ακριβως απο διπλα υπηρχε ενα στενακι χωρις αδιεξοδο,με εβαλε στην γωνια και πεταξε τα πραγματα μας κατω.Με κοιταξε μεσα στα ματια,προσπαθησε να με καταλαβει,τοτε κατεβασα το κεφαλι μου προς τα κατω.Εβαλε το χερι του στο πιγουνι μου σηκωσε προς τα επανω το κεφαλι μου και με φιλησε.Ειχα παθει ΣΟΚ.ΤΙ ΚΑΝΕΙ?Δεν ανταποκρυθηκα,πρωτη φορα φοβαμε ετσι!Τον εσπρωξα μαζεψα τα πραγματα μου και ετρεξα μακρια του.Ξεκλιδωσα το αυτοκινιτο μου και μπηκα μεσα,εβαλα πανικοβλιτη το κλειδι στην μηχανη και ξεκινισα.Εβαλα πρωτη (ταχυτητα) και εφυγα τρεχοντας.Καθως τα εκαν αολα αυτα δεν ειχα παρει το βλεμα του απο επανω μου.Με κοιτουσε με ενα παπι-φεησ.Αλλα το προσπερασα και εφυγα.Αρχισα να τα σκευτομαι...........

Τελος σκεψεις Ελ'ς

Σκεψεις Harry's:

Ναι ρε γαμωτο την φιλησα....και δνε ξερω γιατι.Ποσο μου αρεσαν τα ματια της.Και τι υπεροχα χιλια που εχει?Αλλα γιατι εφυγε σαν κυνηγημενη?Λες να εχει αγορι?Λες να μην της αρεσω?Μα γιατι ομως ειναι τοσο στριγλα?Τι της εχω κανει?Δεν μπορω να την καταλαβω...ειναι πολυ διαφορετικη!....

Τελος σκεψεις Harry's

Ελ. Σκεψεις:

Πρωτη φορα νιωθω κατι τοσο δυνατο για καποιον...τι θα κανω?Δεν πρεπει να τον δω!Πρεπει να φυγω.Ανοιξα το κινιτο μου και καλεσα τον Μαξουγελ(σκηνοθετη).....ομως δνε το σηκωσε.Του αφησα μηνυμα λεγοντας του:Γεια σου Μαξουγελ,αυριο δυστηχος δεν θα ερθω στην δουλει....εκεινο το οικογενειακο προβλημα που λεγαμε?Ουτε την Πεμπτη,ουτε την Παρασκευη....την Δευτερα θα τα πουμε τωρα...φιλια.Καλεσε με οταν ακουσεις το μυνημα μου σε παρακαλω.Παρατησα το κινιτο μου διπλα στο καθισμα του συνοδηγου.Εβαλα τεταρτη (ταχυτητα) και αρχισα να τρεχω περισοτερο.Θα πηγαινα να μεινω στο εξοχικο μου,στο ερημο εξοχικο μου μπας και ξεμπερδεψω τις σκεψεις μου!Δεν μπορει να μου αρεσει αυτο το καθακι.Ελ...θυμησου τι εκανε στο 17χρονο κοριτσι|ψιθιρισα στον εαυτο μου|Μα μπορει να του ριχτηκε αυτη....Μα τι λεω?τον δικαιολο κιολας?δεν παμε καλα!Πρεπει να ξεφυγω για λιγο απο όλα.Ξαφνικα μιωσα ταχυτητα,δεν εχω τπτ στο εξοχικο,πρπεει ν αγυρισω πισω!Εκανα αναστροφη και οδηγησα ως το σπιτι και εκαν οσο πιο γρηγορα μπορουσα.Μετα απο 15 λεπτα περιπου ημουν εκει,μπηκα μεσα.....ανοιξα την μεγαλη μου βαλιτσα και εβαλα μεσα φορεματα,φορμες,τζιν και τρεις με τεσσερις μπλουζες,πειρα τα καλιντικα μου ην κολλονια μου,και αλλα πολλα πραγματα.Εκλεισα την βαλιτσα βιαστικα και ανοιξα το δευτερο κατω συρταρι της ντουλαπας και πειρα καποια λευτα.Ξαφνικα ενας ηχος σπασμενου τζαμιου τις μπαλκονοπορτας της κουζινας ηχη μεσα στα αυτια μου,μα τι συμβαινει,ανοιγω το τελευτεο συρταρι και βγαζω το οπλο μου,το οπλιζω και το κρατω προς τα κατω σφιχτα.Σημαδευω προς την ευθεια,και κοιταω το παραθυρο,νιωθω ενα βημα προς τα πισω,γυρναω και διακρινω τον Harry,τον σημαδευω......

Τελος σκεψεις Ελ'ς

Ελ.:ΤΙ ΘΕΣ ΕΔΩ?

Η.:Που πας Ελ.?

Ελ.:Τι θελεις εδω?

Η.:Ηρθα να σε δω,που πας?

Ελ.:Καπου μακρυα σου.

Η.:Κατεβασε το οπλο σε παρακαλω.

Ελ.:Ξερω πως εισαι εδω για να μου κανεις κακο!

Η.:Τι?Οχι?|Επιασα το οπλο και το κατεβασα|

Ελ.:Μπορεις να φυγεις?Πρπει να ετοιμαστω.

Η.:Δεν εχεις να πας πουθενα......πρωτα θα με ακουσεις.

Ελ.:Σηκω και φυγε τωρα.

Η.:Νομιαζω γνωριζεις πως ειμαι πιο δυνατος απο εσενα ετσι?

Ελ.:Μην με κανεις να κανω κατι που δεν θελω.

Η.:Οπως?

Ελ.:Harry φυγε.

Η.:Δεν παω πουθενα.

Με επιασε και με φιλησε....δαγκωσε το κατω χειλος μου και μου ζητησε προσβαση.Αρνηθηκα και με δαγκωσε ολο και πιο πολυ,πονεσα και ετσι καταλαθως ανταποκριθηκα.Εβαλε τα χερια του στην μεση μου και τα σφιξε,δεν μπορουσα να κουνηθω.Τα χερια μου ηταν τοποθετημενα στο στηθος του.Με οδηγησε στο δωματιο μου και με εριξε πανω στο κρεβατι.Εβγαλε την μπλουζα του,επεσα πανω μου.Καταλαβα τι ηθελε,προσπαθησα να ξεφυγω..δεν τα καταφερα.Εβαλα τα κλαματα...παντα πιανει,σταματησε να μεφιλαει και με κοιταξε.....

Η.:Γιατι δνε το θελεις αυτο?

Ελ.:Δεν ειμαι σαν τις αλλες.

Αφου ειχε σταματισει,τον χτυπησα,στο @ρχιδι@ του και αυτο τον εκανε να πεσει κατω.Ανοιξα την πορτα και αρχισα να τρεχω.Τοτε πηρα το πιστολι και μπήκα στο δωματιο,πήρα την βαλιτσα βγηκα εξω και εβαλα την βαλιτσα στο φορτγκαμπαζ.Μπηκα μεσα εκλεισα τις ασφαλιες και εβαλα μπρος,και εφυγα οσο πιο γρηγορα μπορουσα.Αααχχχχχ ακουστηκα εγω μεσα στο αυτοκινιτο.Ολα ειναι καλα προς το παρρον αλλα τι θα συμβει μετα...την Δευτερα που θα πρπει να τον δω?Μεχρι τοτε θα εχω ηρεμισει και θα εχω σκευτει τι να κανω.Πατησα γκαζι για να φτασω ολο και πιο γρηγορα ολα ηταν καλα και σε κανα δυορο θα ειμουν εκει....ετσι ηλπιζα τουλαχιστον..................................

What now? (Greek Imagine with Harry Styles)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang