Λοιπον δεν ειναι η συνεχεια την οποια περιμενετε με ανυπομονεσια.Λοιπον ωστωσω η συνεχεια εξαρτατε απο εσας γιατι υπαρχουν δυο εκδοχες...τις οποιες θα της μαθετε μεσα απο τα παρτ αλλα δεν μπορω να παρω την εξης αποφαση ΟΛΟΜΟΝΑΧΗ μου και θελω να με βοηθησουν οι αναγνωστες που αγαπω τοσο...
Θα θελατε να υπαρξει και δευτερο βιβλιο;
Λοιπον εσεις θα μου δωσετε την απαντησει..θα ηθελα να θερμοπαρακαλεσω ολους εσας που το διαβαζετε...ακομα και αν δεν εχετε σχολιασει ποτε...απλα ενα πειτε ενα ναι ή οχι.Ολα εξαρτουνται απο εσας....
Επισης σας χιλιοευχαριστω παρα πολυ για ολη την στιριξη και αυτα τα επικα σχολια.Να ξερετε η Κριστη,η Λινα,η Αναστασια,η Μαμαλουκου,η Ζετα,Μαρια-Παπαδημιτριου,η Στελλα,η Μαιρη-Ντριμερ και η Καρδουλες22 ειναι τα κοριτσια που ευχαριστω οσο κανεναν...
Τωρα οι εξης ειναι αυτη που δεν πολυ σχολιαζουν αλλα συμμετεχουν με ψηφους....τις περισοτερες φορες και τους ευχαριστω τοσο πολυ και αυτους:
Η ονειρο,η Νικολιναλαζιντι,η Χαιηλορ-ιζ-ρειαλ,η Μιτσι μαλικ,η Αλεξια-Ιωαννου,η Μαρια-Biener και ο Πανος-Γιαννα.
Επισης ευχαριστω παρα πολυ τους εξης που ψηφιζουν συνεχεια αλλα δυστηχις δεν εχουν σχολιασει ποτε...σχολιαστε εδω σας παρακαλω...για να παρω απο ολους μια γνωμη για την συνεχεια....
την Μικρη-Σουαγκη,την Αντζελα,την 259578,την imatzinator1D93,την Νικολ-Πέυν,την HessaShipper4Ever,την Danai_07 και την Davidoula_Horan που εβαλε στην βιβλιοθηκη της το ιματζιν μου...σας ευχαριστω ολες και χρειαζομαι την γνωμη σας..
Επισης Κριστη,Λινα και Μαμαλουκου μου εχετε κανι απιστευτ σχολια αν και η Κριστη οχι και τοσο μ ηταν η πρωτη που σχολιασε στο πρωτο κεφαλαιο που ανεβασα.Σας ευζαριστω πολυ ιδιαιτερα εσας τις τριεις<3
Λοιπον περιμενω τα σχολια σας.Οποιον δεν ανεφερα καθολου θα τον παρακαλουσα να μου το πει.Επισης απλα σχολιαστε για να ξερω τι να κανω...η συνεχεια θα μπει αναλογα απο τα σχολια και το ποσο γρηγορα θα μπουν...love ya.Θα τα πουμε..<3
Ευχαρισυω για ολη τηβ στιριξη..:-D
KAMU SEDANG MEMBACA
What now? (Greek Imagine with Harry Styles)
Fiksi RemajaΜια ιστορια πονου και παρελθοντου.Καθως σε καθε κινιση τους το παρελθον τους χτυπα την πορτα,βρισκονται ανιμετωπει σε μια μαχη αγαπης και οι δυο.Η Elizabeth ενα κοριτσι με ονειρα και μια μικρη καρδια που αγαπει πολλα οπως ο Harry.Πως θα ξανα βρεθουν...