Σκεψεις Eliza's:
Σηκωθηκα σημερα το πρωι πληθηκα και εκατσα να δω τηλεωραση καθως ετρωγα τα αγαπημενα μου κουρασανακια στον καναπε μου.Η ζωη μου ειναι υπεροχη απο τοτε που ηρθα στην Νεα Υορκη.Εχω ενα τεραστιο σπιτι,που το λατρευω.Εχει 4 δωματια και το δικο μου ειναι το πιο ομορφο.Η ζωη μου απο τοτε που εφυγα απο την Αγγλια εχει γινει καταπλικτηκη...σχεδον.Καθως περασα στις σπουδες μου και εγινα η πιο μεγαλη ψυχολογος που υπηρξε εβερ.Το διασκεδαζω.Σημερα και αυριο θα κανω οτι φοβομουν.Θα αντιμετωπισω τους φοβους μου και θα ερωτευτω ξανα.Μπορω να ξεπερασω τον Harry με τον Zayn.Ειναι ενα πολυ ομορφο παιδι που ειναι και αυτος στο ιδιο πανεπιστιμιο για εμενα.Τι μαλαλακιες ελεγα,αποκλειετε να χασω την ζωη μου για αυτον.ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΓΑΜΩΤΟ!Ξερω πως δεν ηρθε η ωρα μου ακομα.Χτες ειδα ενα φρικιαστικο ονειρο.Ηρθε στα ονειρα μου ο μπαμπας μου......
Μπ.:Μην με ακουλουθησεις,μην πληγωσεις την μαμα σου μεινε κοντα της αλλιως θα στο επιβαλω....σε αγαπω να προσεχεις....
Ημουν στο παλιο μας σπιτι στην Ελλαδα και αυτο ηταν ενα γραμμα.Ηατν πανω στο τραπεζακι που ειχε παντα τα πραγματα του.Καθως το διαβασα σηκωσα τα ματια μου και τον ειδα μπροστα μου.Μου εστειλε ενα φιλι και ξυπνησα.Θα ξεπερασω τον Harry και θα ζησω ολομοναχη ή με τον Zayn!Το κινιτο μου ηχουσε με τον χαρακτιριστικο ηχο....
Ζ.:Μωρο μου.....
Ε.:Ελα Zayn τι κανεις?
Ζ.:Καλα ειμαι τωρα ξηπνησα να ερθω ή θα ερθεις?
Ε.:Ελα εσυ σου εχω μια μικρη εκπληξη....
Ζ.:Τι??
Ε.:Φορα τις μπιτζαμες σου ομως......καλα?
Ζ.:Μου εχουν πει να παω σπιτι τους μονο με μποξερακι ή και γυμνος ή και με το μπουρνουζη μου αλλα οχι με τις μπιτζαμες......
Ε.:Ξερεις πως παντα προτοτιπω<3
Ζ.:Καλα ερχομαι!
Τελος κλησης!
Ετρεξα κατευθειαν επανω για να κατεβασω το δωρο του τα δωρα του για την ακριβεια.Φορεσα τα πιο σεξυ εσωρουχα μου και αλλαξα μπιτζαμες.Κατεβηκα στην κουζινα και εβγαλα και αλλα κουρασαν,ετοιμασα καφεδες και χυμους,εβγαλα και πιτες,πιτσακια και αλλα πραγματα.Εβαλα παιδικα και εκατσα να τον περιμενω.Αλλα πηγα προς το μπανιο αφησα τα μαλλια μου κατω απο την κοτσιδα που τα ειχα.Αναψα την ισιωτηκη και περιμενα μεχρι να ζεσταθει.Ως που να ζεσταθει χτενιασα τα μαλλια μου και εβαλα λιγο μακ απ και λιγο μολιβι.Παντα θελω να διχνω τελεια διπλα του.Αφου εφερα τα μαλλια μου μπροστα μου αρχισα να τα ισιωνω και τελικα μετα απο καποια λεπτα τα καταφερα.Τα πατησα καλα και ημουν ετοιμη.Εκλεισα την ισιωτηκη και κατευθνηθηκα προς την πορτα οπου καποιος χτυπουσε το κουδουνι.....Ανοιξα την πορτα.......
ESTÁS LEYENDO
What now? (Greek Imagine with Harry Styles)
Novela JuvenilΜια ιστορια πονου και παρελθοντου.Καθως σε καθε κινιση τους το παρελθον τους χτυπα την πορτα,βρισκονται ανιμετωπει σε μια μαχη αγαπης και οι δυο.Η Elizabeth ενα κοριτσι με ονειρα και μια μικρη καρδια που αγαπει πολλα οπως ο Harry.Πως θα ξανα βρεθουν...