ΣΥΝΕΧΕΙΑ.....
Καποιος με τραβηξε απο το χερι.Στην αρχη δεν καταλα ποιος ειναι και τρομαξα αλλα μετα οταν τον αντικρησα χωθηκα στην αγκαλια του.
Ε.:Zayn....
Z.:Αν την πειραξεις θα σου σπασω τα μουτρα...
Ειπε και προσπαθησε να κανει καποια βηματα προς το μερος του Harry αλλα εγω οθουσα το σωμα του προς την αντιθετη πλευρα.Ο Harry πρωχωρισε προς το μερος του....ημουν στην μεση και προσπαθουσα να τους χωρισω τελικα τ καταφερα.
Ε.:Σε παρακαλω πες μου τι θες απο εμενα;
Η.:Γιατι εφυγες ετσι;
Ε.:Δεν καταλαβες απο το γραμμα μου;Με εκανες να πονεσω οσο τιποτα.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ;
Τσιριξα και εκλαιγα μαζι.Παλι τα ιδια.Παλι κλαματα στεναχωρια πονος και ανχος για την συνεχεια.Ο Harry με εσπρωξε βστε α πεσω πανω στον τοιχο και αρχισε να χτυπα τον Zayn.Ομως ο Zayn δεν το εβαλε κατω.Ο Harry τον επιασε απο τον λαιμο και τον χτυπισε στον τοιχο εγω ημουν πισω του και τον τραβουσα...επνιγε πραγματικα τον Zayn...μεχρι που του τραβηξα την προσοχη λεγοντας...
Ε.:HARRY ΑΣΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ ΜΗΝ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΟ...
Γυρισε και με κοιταξε...
Η.:Τι;
Ο Zayn τον χτυπισε στα πλευρα γροθιες και τον εριξε κατω.Μπηακ μπροστα απο τον Ζayn και τον εσπρωξα προς τα πισω.Σηκωσα τον Harry με χιλια ζορια και τον εβαλα στον καναπε να κατσει.
Ε.:ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ Α ΠΟΝΑΩ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΤΕ;
Γυρισαν και οι δυο και με κοιταξαν.Ο.....ο....Harry εκλαιγε. Θεε μου.Θα τρελαθω.Ο Zayn ξανα πηγε γρηγορα προς το μερος του και τον επιασε απο τον γιακα του κατασπρου πουκαμισου του και τον σηκωσε μπροστα του.Ο Harry δεν κανε τπτ.Ειχα ακουμπησει την πλατη μου στο τοιχο και αφησα το σωμα μου κατρακιλησει....Ο Ζayn πηγε να τον ξανα χτυπισει....
Ε.:ZAYN.......
Τσιριξα.Σταματα σε παρακαλω και εκλαιγα ολο και πιο πολυ.Σε παρακαλω.... του ειπα και ηρεμισε.
Ο Harry με κοιτουσε και συνεχιζε να κλαιει....
Η.:Γιατι μας το εκανες αυτο;
Ζ.:Τι......
Ε.:Zayn...σους.Ποιο απο ολα που δν εκανα;
Η.:Τι ενοεις δεν εκανες;
Ε.:Εσυ σταματισες να με αγαπας,να με αγκιζεις,να με κανεις να χαμογελαω,εσυ σταματησες να εισαι διπλα μου,εσυ με εκαες να κλαιω και να κανω κακο στον εαυτο μου....εσυ με εκανες να σε μισισω.
Η.:Μα εγω σε αγαπουσα και σε αγαπω...
Ε.:Ακομα και αν το εκανες σταματησες να το διχνες και μα μου το λες μετα απο τοσο καιρο.Μετα απο οσα περασα...μετα απο τοσο καιρο που χασαμε τον γιο μας.ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ.
Η.:Συγνωμη....
Ε.:Νιμιζις πως μονο με ενα ηληθειο συγνωμη μπορες α τα διορθωσεις ολα;
Σηκωθηκα και προχωρισα προς το μερος του...μονο νομιζεις.
Ζ.:Πως εχασες το παιδι του;
Ε.:Ειχα καρκινο στην μητρα...
Ζ.:Μα....
Ε.:Ξερω πως σου ειπα πως δεν εχω κανει κατι ποτε με αγορι αλλα κοιτα τωρα τι γινετε.
Πως θα μπορουσα ν σε εμπιστευτω;Εδω δεν μπορω να ελενξω ουτε τον ιδιο μου τον εαυτο...
Ζ.:Ενταξει ολα αυτα αλλα γτ δεν μου ειπες για το παρελθον σου;
Ε.:Ηθελα να το αφησω πισω οπως και ολα τα αλλα.Αλλα οσο ζουμε
ζει μαζι μας και ο παρελθον
μας....Η.:Σε παρακαλω γυρνα πισω.
Ζ.:Πρεπει να φυγω.
Ε.:Zayn τελειωσαμε....
Ζ.:Οπως επιθυμης.
Πηρε το μπουφαν του και εφυγε.Για μια ακομα φορα ειμαι αναγκασμενη να αντιμετωπισω τον "ανθρωπο μου"..........
ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ; Ή ΘΑ ΤΑ ΑΦΗΣΙ ΟΛΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ;
ESTÁS LEYENDO
What now? (Greek Imagine with Harry Styles)
Novela JuvenilΜια ιστορια πονου και παρελθοντου.Καθως σε καθε κινιση τους το παρελθον τους χτυπα την πορτα,βρισκονται ανιμετωπει σε μια μαχη αγαπης και οι δυο.Η Elizabeth ενα κοριτσι με ονειρα και μια μικρη καρδια που αγαπει πολλα οπως ο Harry.Πως θα ξανα βρεθουν...