POV Liezel
Als we boven zijn en in ons bed liggen krijg ik ineens een appje van Daan.
*gesprek Liezel en Daan* (D=Daan, L=Liezel)
D: Heey mis je :( x
L: Heeyy ik jou ook :( x
D: Morgen afspreken? Heb een idee. x
L: Oké! Zullen we gaan rondhangen in Geel? En zeg op! ;) x
D: Oké doen we! En het plan is om ervoor te zergen dat Fleur en Nils een stelletje gaan worden. Nils heeft eindelijk toegegeven dat hij verliefd is op Fleur. x
L: Perfect! Fleur is ook verliefd op hem! Mogen Silke& Noey ook meegaan? Ik wil ervoor zorgen dat Silke een stelletje word met Rein en Noey met Owen. x
D: Is goed ;). Haha de jongens worden gek omdat ik met jou bezig ben. x
L: Haha dat is toevallig, Fleur ook! Maar wij gaan slapen. Slaapwel. hvj xx
D: Slaapwel. hovj xxx
*einde gesprek*
"Bent ge bijna klaar met naar uwe loverboy te appen?" vraagt Fleur. "Ja. Zin om morgen mee met mij,Silke,Noey en de jongens naar Geel te gaan?" vraag ik. "Ja tuurlijk." zegt ze. "Even silke smsen" zeg ik.
*gesprek Liezel en Silke* (S=Silke, L=Liezel)
L: Heey<3
S: Hiii<3
L: Zin om morgen mee naar Geel te gaan? Heb een verrassing voor je!<3
S: Ja is goed. Om hoe laat?<3
L: 13u?<3
S: Oké is goed, tot dan!<3
L: Tot dan! bye! ly!<3
S: Bye! ly2! <3
*Einde gesprek*
"Silke gaat ook mee" zeg ik blij. "Oke en noey?" vraagt Fleur. "Oh shit! wacht ik sms haar wel rap" zeg ik.
*Gesprek Liezel en Noey* (L=Liezel, N=Noey)
L: Heyy Noey, zin om morgen mee naar de stad te gaan? heb een verrassing! x
N: Heyy, ja lijkt me leuk! om wat uur en waar? x
L: om 13u bij het station oke? x
N: oke is goed! see ya! x
L: see ya! x
*einde gesprek*
"Noey gaat ook mee" zeg ik blij. "oké slaapwel" zegt Fleur. "slaapwel" zeg ik en ik val direkt in slaap.
*De volgende ochtend*
Ik word wakker en zie dat het al 10u is. "Fleur wakker worden! De jongens zijn er binnen 2 uur!" zeg ik. Fleur word wakker. "goedemorgend" zegt ze. We staan op en gaan naar beneden om te ontbijten. "mam is het goed dat ik vandaag met Liezel,Silke,Noey en de jongens naar Geel ga?" vraagt Fleur aan haar mama. "Ja is goed, niet te laat thuis he" zegt ze. "nene" zegt Fleur. Als we klaar zijn met eten gaan we naar boven om ons aan te kleden. "Fleur bent gij verliefd op Nils?" vraag ik. "ja ik ben verliefd op Nils. Hoezo?" vraagt ze. "Omdat hij verliefd is op u" zeg ik. "Echt niet! Bewijs maar!" zegt ze. Ik laat haar het gesprek van mij en Daan lezen. "Oh zo lief" zegt ze en we schieten in de lach. "Kom nu verder doen de jongens zijn er al binnen 10minuten" zeg ik. We doen rap verder. Als we beneden komen gaat de bel. "DE JONGENS ZIJN ER" roepen ik en Fleur gelijk. We roepen nog "daag" en gaan weg. We besluiten om met de bus naar Geel te gaan. Als we aangekomen zijn in Geel gaan we direkt naar het station want daar hebben we afgesproken met Silke en Noey. Na even wachten zag ik Silke al. Ik ren naar haar toe en geef haar een knuffel. Dan zie ik Noey en geef haar ook een knuffel. "klaar voor de verrassing?" vraag ik. ze knikken. "ogen dicht" zeg ik. Ze doen hun ogen dicht en ik leid ze naar de jongens. "doe jullie ogen maar open" zeg ik en ze doen hun ogen open. Ze geven alle jongens een knuffel. Ik ga naast Daan staan en pak zijn hand. "zijn jullie een koppel?" vraagt Silke. "ja" zegt Daan blij. "omg cuties keep da! pff en ik ben weer forever alone ea" zegt ze. "niet voor lang meer, geloof me" zeg ik. "wa bedoel je daar nu weer mee" zegt Silke. "nikske" zeg ik.
A/N: dit was deel 6! sorry dat ik lang geen delen meer erop heb gezet maar ik had het druk met de mainshow enzo! omg de mainshow was geweldig!! echt waar!! haha ik hoop dat dit deel lang genoeg is!
LoveYouAll
xxxLiezel
JE LEEST
Babysitten (mainstreet)
FanfictionLiezel&Fleur moeten babysitten op Fleur haar broertje Martijn en hun nichtje Jill. Fleur haar moeder vertrouwt de 2 meisjes niet zo en belt een babysitter.. Als die babysitters Mainstreet blijken te zijn maken ze veel mee! benieuwd? lees het dan zek...