Deel 10

921 38 1
                                    

POV Liezel

"Wat dacht je ervan als we naar de frituur gaan?" vraagt Michèle. "Jaa welke? er zijn er 3" vraag ik. "Het frietketeltje" zegt ze. (is egt een frituur hier alleen weet ik nie of het frietketeltje of frietkotteke is) "jaa omg das daar kei lekker!" roep ik. "Oke wat moeten jullie hebben?" vraagt ze. "Bicky burger." zeg ik. "ik ook" zegt Daan. "ik ook" zegt Rein. "ik ook" zegt Owen. "ik ook" zegt Nils. "ik dan ook ea" zegt Fleur. "na-apers" zeg ik en ze steken allemaal hun tong uit. "Koen, wa moet gij hebben?" roept michèle. "euh pak maar ne grote friet me tartar en een boulet" zegt hij. "oke, dan ga ik naar de frituur. tot straks" zegt ze. "tot straks" zeggen we in koor. "Gaan we ff op de playstation spelen? het is daar toch altijd druk dus die blijft zeker 30min ofzo weg." stel ik voor. "jaa leuk" zeggen ze. "okee welk spel?"vraagt Fleur. Ik leg een paar spelletjes op mijn bureau. "Fifa!" roepen ik en de jongens. "neee, ik kan daar niks van." zeurt Fleur. "Nils helpt je wel" zeg ik plagerig. "Hou jij van voetbal?" vraagt Rein. "Jaa, wie nu niet?" vraag ik. "Ik misschien." zegt Fleur. "Ja maar dat is normaal. jij doet ballet." zeg ik. "gij danst toch ook" zegt ze. "Ja maar ik doe hiphop. dat is cool." zeg ik. "Welke ploeg vind je dan het beste?" vraagt Owen. "Van Nederland is Ajax het beste en hier in België is standard zowizo het beste!" zeg ik. "Yeah, go ajax!" roept Nils en geeft me een high five. "Twente is zoveel beter!" zegt Daan. "Nee, Psv is veel beter" zegt Rein. "En ik kies voor niemand" zegt Owen. "ik ook niet" zegt Fleur. "Zie, dat is dan 2 voor Ajax, 1 voor Twente en 1 voor Psv. Dus Ajax is het beste" zeg ik. "true story" zegt Nils. "oke nu gaan we spelen want anders is ons eten er al voor we gespeeld hebben. ik heb wel maar 2 kaskes (controlers) dus het zal altijd per 2 moeten" zeg ik. "Ik eerst tegen Liezel" roept Rein. "oke je gaat toch verliezen" zeg ik. "Ja echt niet" zegt hij. Als we een ploeg hebben gekozen gaan we beginnen. Als het rust is staat Rein met 2-0 voor. "Jij gaat zowizo verliezen." zegt hij. "nou let maar op" zeg ik. Als de match gedaan is ben ik uiteindelijk gewonnen met 2-5. "Ha, die had je niet zien aankomen hé Reintje" zeg ik. "Rein is verslagen door een meisje HAHA." zegt Daan. "Pas maar op ik versla jou ook hoor." zeg ik. Ik heb een speciale taktiek. In de eerste helft laat je je tegenstander een paar keer scoren en dan in de 2de helft gaan ze minder moeite doen omdat ze denken dat je gaat verliezen. Dan doe ke extra je best en win je. Na nog effe gespeeld te hebben roept Michèle dat we moeten komen eten. Na het eten hebben we het nog gezellig en dan gaan we slapen. "Oké er kunnen 3mensen bij mij op de kamer en 3 op de kamer van mijn broer. Ik en fleur slapen zowizo in mijn kamer. Dus moet er nog 1iemand hier slapen. Dis wie slaapt er hier?" vraag ik. Natuurlijk willen Daan & Nils bij ons op de kamer. "oke ik heb een nummer van 1-10 in mijn hoofd en wie het als eerste raad mag bij ons op de kamer." zeg ik. Het nummer is 0 haha. "oke raad maar." zeg ik. "5" zegt Daan. "neej" zeg ik. "8" zeg Nils. "Nope" zeg ik. "6" zegt Rein. "neejj" zeg ik. "0" zegt Owen. "dingdingding we hebben een winnaar" zeg ik. Daan & Nils kijken triest. "Maar ik wil niet bij jullie op de kamer" zegt Owen. "oke dan doen we het opnieuw zonder Owen." zeg ik. "ik ook niet" zegt Rein. "oke dan Rein ook niet en alleen Daan&Nils doen dan ng mee he" zeg ik. Het nieuwe getal is 10. "oke raad maar" zeg ik. "3" zegt Daan. "nopee" zeg ik. "9" zegt Nils. "Nejj" zeg ik. "10" zegt Daan. "Jaa juistt, volgende keer beter nils" zeg ik. "YEAHH" roept Daan. "Oke dan gaan we nu slape want ik ben echt moe" zeg ik. "ik ook" zegt Fleur. Als we onze pyjama's aan hebben en alles klaar ligt gaan ik,Daan en Fleur naar mijn kamer en Owen,Rein en Nils naar die van mijn broer. "slaapwel" zeg ik. "Slaapwel" zeggen ze terug. Nils geeft Fleur nog een zoen en Daan mij. Met een goed gevoel val ik in een diepe slaap.

A/N: Dit was deel 10! sorry dat het zo slecht is! :) Ik wil ook graag een shoutout aan @Noelle_Fischerr geven! We zijn vriendinnen geworden en ze zei dat ze fan was van mijn boek dus bij deze ga haar zeker volgen op twitter! Als je ideeën hebt ofzo mag je ze altijd zeggen in prive of in de comments! Sorry dar het deel zo slegt is! En ook heel erg bedankt voor de meer dan 500reads en 37 votes! bedankt! KIJK NAAR ONZE TWITCAM! http://twitcam.livestream.com/fs1d6

LoveYouAll

xxxLiezel

Babysitten (mainstreet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu