Deel 12

778 31 5
                                    

POV Liezel

-de volgende dag-

Pff ik verveel mij! Dan krijg ik ineens een bericht van whatsapp. Ik mijn mijn Iphone en zie dat het Daan is.

*gesprek liezel(=L) & Daan(=D)*

D: hallo <3

L: hiii <3

D: wat doe je? <3

L: tv enzo maar meer vervelen jij? <3

D: hetzelfde :( <3

L: kom naar hier :( <3

D: ik wil wel maar de jongens misschien niet :( <3

L: wacht ff dan maak ik een groepsgesprek met jij, ik, de jongens, Silke,Fleur en Noey <3

D: oke :) <3

*einde gesprek*

*groepsgesprek*

L= liezel, D= daan, N= nils, R= rein, O= owen, F= fleur, S= silke en NO= noey.

L: hii peopleee :)

iedereen: halloo

L: zin om iets samen te doen?

S: Sorry ik kan niet :(

L: :( spijtig! but see u soon poeperd!

S: zwz! ;)

L: en de rest jullie zin om iets te doen? chillen ofzo?

De rest: ja goed idee!

L: komen jullie naar mij? ben toch alleen thuis. :)

iedereen: ja sgoed!

L: okay tot sebiet! bye!

*einde gesprek*

Na een kwartier is iedereen er. "Wat gaan we doen?" vraag ik. "Film kijken?" vraagt Fleur. "Jaa, gaan we spijt kijken?" vraag ik. Het is zo'n mooie film! "oké doen we" zegt Owen. In het midden van de film word ik opeens gebeld. Ik kijk op mijn scherm en zie dat mijn bomma belt. 'Oh nee er zal toch niks met vava zijn he?' dacht ik. "heyy wat is er?" vraag ik. "Ik heb slecht nieuws." zegt ze huilend. "wat is er dan?" vraag ik. "vava is gestorven." zegt ze. Ik voel dat ik tranen krijg in men ogen. "Hoe?" vraag ik. "Hij kreeg opeens een hartstilstand." zegt ze. "Oke wanneer is de begravenis?" vraag ik. "Maandag, kom je?" vraagt ze. "Tuurlijk kom ik" zeg ik. "oke dan ga ik maar verder bellen daagg" zegt ze. "Dag" zeg ik. Ik sta recht en loop huilend naar men kamer. Dan klopt er iemand op de deur. "Wie is daar?" vraag ik. "Daan" zegt Daan. "Kom maar binnen" zeg ik. "Wie was dat en wat is er gebeurt?" vraagt hij. "Dat was men bomma om te zeggen dat vava gestorven is." zeg ik en ik begin heel hard te huilen. Daan begint me te knuffelen. "het komt wel goed. wanneer is de begravenis?" vraagt hij. "maandag" zeg ik. "oke dan kom ik mee. kom dan gaan we naar de anderen misschien dat zij ook mee willen" zegt Daan. "Oke" zeg ik en geef hem nog rap een kus. Als we de woonkamer binnen komen kijkt iedereen ons vragend aan. "Wat is er?" vraagt Nils. "Mijn bomma belde om te zeggen dat vava is gestorven. Maandag is de begravenis en ik wil heel graag dat jullie erbij zijn dus willen jullie alsjeblieft meekomen?" vraag ik. "Tuurlijk" zeggen ze in koor. "Aww groepsknuffel" zeg ik.

-Dag van de begravenis-

"Gaat het een beetje?" vraagt Daan. "Niet echt" zeg ik. "Het komt wel goed" zegt hij en zoent me. De begravenis is al even bezig en het is bijna tijd voor mijn speach. "Wil je alsjeblieft mee gaan?" vraag ik aan Daan. "Tuurlijk schat" zegt hij. Dan is het tijd voor men speach. 'Liefste vava, Als eerste wil ik zeggen dat we je echt super hard missen. Ik ga je grapjes en je lach echt super hard missen. Je werd maar liefst 92 jaar maar ik had eerder gehoopt dat je 100jaar werd. Maar nu heb je geen pijn meer. Nu ben je veilig bij moemoe. Ik heb haar nooit gekend maar ik weer zeker dat jij haar gemist hebt dus nu ben je bij haar. Ik vind het echt spijtig dat je nu al bent gestorven. Ik zal je nooit vergeten. En ik hoop dat jij mij ook nooit zult vergeten' zeg ik huilend. Daan pakt men hand en we gaan terug naar onze plaats. Na een tijdje is de begravenis gedaan. "Dat was echt een mooie speach meid" zei me bomma. "Dankje" zei ik. Dan gingen we naar de koffietafel. Het was best wel gezellig...

A/N: dit was deel 12! yay! sorry dat het zo kort is! als jullie er emotioneel van werden ofzo dan sorry! Ik wil al men lezers echt super hard bedanken want ik heb al meer dan 800 reads en 48 votes! wouw echt bedankt! Volg me op twitter: @zayummjacobb! omg tms volgt me! heb nu 2/5 ben zo blij! sorryy moest eruit! Volg ook @Noelle_Fischerr!

LoveYouAll

xxxLiezel

Babysitten (mainstreet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu