20 xxl

583 30 0
                                    

*een week later*

POV Liezel

'Vandaag is mijn verjaardag. Geweldig *sarcasme*. Ik heb er echt geen zin in. Waarom? Omdat dan iedereen van de familie komt en mijn ouders weer vanalles over mij gaan zeggen. Zo irritant. Het goede is dat de jongens van Mainstreet er zijn. Ik zou echt niet weten wat ik zonder ze zou kunnen.' Ineens zwaait er een hand voor mijn gezicht. Het was Daan. "Wat is er?" vraag ik. "Aan wat was je aan het denken?" vraagt hij. "Oh gewoon over hoe stom dit gaat worden" zeg ik. "Hoezo?" vraagt Nils. "Nou omdat mijn ouders altijd vanalles over mij beginnen te zeiken tegen de familie" zeg ik. "Niet naar luisteren schat" zegt Daan. "Oké en niet verschieten als Joke tegen me begint te praten, ze wilt altijd alles over men liefdesleven weten" zeg ik. "Oké kan ik der trots zeggen dat jij mijn vriendin bent" zegt hij vastbesloten. "Jaa kan ze je gelijk afkeuren" zeg ik lachend. Daan kijkt me aan met een verdrietig gezicht. "Grapjee hoorr" zeg ik. "pfoe ben boos op jou nu!" zegt hij nep boos dus ik geef hem gewoon een zoen. "beter?" vraag ik. "neen" zegt hij dus ik zoen hem nog eens. "nu dan?" vraag ik. "ja hoor" zegt hij. "goed want ik was niet van plan je nog een zoen te geven" zeg ik. "ohh man jij bent echt gemeen" zegt hij. "weet ik wel hoor" zeg ik. "jij bent echt  egocentrisch" zegt hij. "Ja dat weet ik ook wel hoor en ik ben er super trots op" zeg ik. "jij bent overal trots op" zegt hij. "ach ik weet dat je van me houd!" roep ik. "oke ja dat is ook weer waar" zegt ie. "oke zijn de tortel duifjes uitgepraat" vraagt Owen. "Ja hoorr owieee" zeg ik. "als je me nog 1keer owie noemt dan" zegt hij. "Dan wat?" vraag ik. "Dat zie je nog wel." zegt hij. 'het zal wel' denk ik.  "LIEZEL KOM JE DE EERSTE GASTEN ZIJN ER" roept papa. "IK KOM AL" roep ik terug. "kom mee" zeg ik tegen Daan en sleur hem bij zijn pols mee. "wow niet zo raaappp" zaagt hij. "ach zeur niet zo, je lijkt men vader wel" zeg ik. "zie ik er zo oud uit dan?" vraagt hij. "nee hoor daantjeeeee" zeg ik. "'nogmaals ik ben groter als jou" zegt hij. "ja en dan" zeg ik. "Liezel stop met de hele tijd bezig te zijn tegen je vriendje en zeg iets tegen de gasten" komt mijn stiefma ertussen. "Sowwy daantje ik kom zo terug." zeg ik, ik geef hem nog een zoen en ga dan naar de gasten en Daan gaat weer naar de jongens.

POV Daan

"Oke ze heeft nog helemaal niks door van haar verassing" zeg ik. "Goed maarehh we gingen toch invisible girl zingen he?" vraagt Rein. "Jaaa hoezo?" vraag ik. "ohh gewoon" zegt hij. "En wie zijn die vier jongens daar?" hoor ik iemand zeggen. "JONGENS KOM EENS NAAR HIER" roept Liezel. "WE KOMENN" roepen we terug en gaan naar haar. "Wat is err?" vraagt Rein. "Nou, joke hier wou weten wie jullie waren" zegt ze. We stellen ons allemaal voor en dan vraagt joke "en wie van deze jongens is je vriendje?" Liezel wijst naar mij. "oh proficiat" zegt ze. "dankjee" zeggen we. "En dat is Fleur haar vriendje" zegt Liezel en wijst naar Nils. "Jep dat ben ik!" zegt hij trots.

POV Liezel

"Mooi vriendje heb je" zegt Joke. "Weet ik wel en ik ben er heel gelukkig mee" zeg ik. "dan is het goed" zegt ze. Dan moeten we aan tafel voor taart. ik zit op de hoek van de tafel. aan mijn ene kant zit Fleur en aan de andere kant zit Daan. Ze zingen allemaal happy birthday en dan eten we taart. "En nu is er nog een kleine verassing voor je" zegt Rein. "oh wattan?" vraag ik. "Dat zie je zo wel" zegt Nils. Ze pakken een stoel en zeggen dat ik er op moet gaan zitten. Als ik op de stoel zit begint Nils invisible girl te spelen op zijn gitaar en de jongens beginnen te zingen. Ik begin gewoon te huilen van geluk. als ze klaar zijn geef ik ze allemaal een knuffel. "SELFIE TIME" roept owen. We maken een selfie en ik zet em op instagram 'my birthday with da best' zet ik erbij. De jongens gaan direct op instagram en liken de foto. Ik heb ook een selfie gemaakt met ze allemaal apart. Opeens voel ik mijn gsm trillen. 'Op verjaardag van de beste vriendin ooit! ik hou van je' staat er. "ahww daan da's zo liefff" zeg ik en zoen hem. "dat hadden we beter niet gedaan, ik weet zeker dat iemand hier een foto heeft getrokken" zeg ik lachend. "tja dat heb je nou eenmaal als je je vriendje zoent terwijl heel je familie erbij is" zegt hij. "ach doe nou niet alsof je het niet leuk vond" zeg ik. "ja da's waar, het was het allemaal waart" zegt hij. Na nog lang dansen en lachen gaat iedereen eindelijk naar huis en Daan blijft slapen. "pfoe dit was een geweldige dag maar nu ben ik bekaf" zeg ik. "ja ik ook, slaaplekker beauty" zegt Daan. "Slaapwel schat" zeg ik. ik geef hem nog een zoen en ga dan slapen.

a/n: dit was deel 20! ik heb geprobeerd hem wat langer te maken maarjah. thanks voor de 4k reads en alle votes! LoveYouAll

xxxLiezel

Babysitten (mainstreet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu