POV Liezel
~de volgene dag~
Fleur en Noey zijn blijven slapen en het was echt super gezellig. Spintig genoeg moet Noey vandaag al naar huis. Fleur blijft nog een nachtje slapen. "Gaan we voetballen?" stel ik voor. "OMG hou jij van voetbal?" vraagt Daan verwonderd. "DEUH wie nu nie?" vraag ik. "Ik" zeggen Fleur en Owen gelijk. "Ja maar dat zijn jullie ook he" zeg ik. "Kom we gaan voetballen" zeg ik. "Oke Nils,Fleur en Owen tegen mij, Daan en Rein" zeg ik. "Ja zet mij maar bij de slegte hoor" zegt Nils. "Goh dankje hoor" zegt Fleur nep-beledigd. "Sorry schatt! LoveYou he" zegt hij. "LoveYouToo" zegt ze. Dan beginnen we eindelijk met voetballen. Dan opeens tackeld Daan me. "WAAR WAS DAT NU WEEJAL VOOR NODIG?" roep ik. "Oei sorryyy had het nie gezien" zegt hij. "This al goedd" zeg ik. Hij helpt me weer met opstaan. Als ik recht ben kijk ik recht in zijn ogen. WAUW. Wat zijn zijn ogen mooi!! Dan wuift iemand met zijn hand voor men gezicht, het is Daan. "Kan je het zien?" vraagt Daan. "Sorryyy, geef de schuld maar aan je ogen. Als ze niet zo mooi waren was dit nie gebeurt." zeg ik. "Oke dan doe ik vanaf nu altijd mijn ogen dicht" zegt hij. "NEEEE" roep ik. "Oke dan nie" zegt Daan. "Hoeveel staat het?" vraagt Rein. "5-0 voor ons" zegt Daan. "HAHA LOSERSS" roep ik naar Owen,Fleur&Nils. "ha-ha" zegt Owen sarcastisch. "Wow het is al 17uur. Fleur kom je mee eten maken?" vraag ik. "Is goed" zegt ze. "Wat eten we?" vraagt Owen. "Lasagne" zeg ik. "YEAH!" roept Fleur. "Haha hier is iemand blij" zeg ik. "Ja tuurlijl, we eten lasagne en ik heb het liefste vriendje ooit" zegt ze. "Correctie IK heb het liefste vriendje ooit" zeg ik. "Nee IK" zegt ze. "Oke allebij kom nu eten maken! ik heb honger!" zeg ik. "Jij hebt altijd honger" zeggen Daan&Fleur gelijk. "Omg jullie kennen me te goed!" zeg ik. "ja wa wilde wij zijn familie. Ik ken u al 13jaar" zegt ze. "nja da is waar! da ge het zolang volhoud me mij! HAHA proficiat" zeg ik. "Dankje" zegt Fleur. Dan gaan we eindelijk naar binnen. "Ejj gaan we Nils&Daan verassen met een cadeautje?" vraag ik. "Ja maar met wa?" vraag ze. "We bestellen gewoon een kettinkje met onze naam in" zeg ik. "Jaa goed idee" zegt ze. "Ga jij de laptop al halen en opzetten? Dan zorg ik wel voor het eten." zeg/vraag ik. "Oke" zegt ze en gaat naar men kamer om de laptop te halen. Als ze terugkomt heeft ze de laptop al opstaan. "Ge weet hoe het werkt ea" zeg ik. "Jaa" zegt ze. "Laptop weg, het eten is klaar" zeg ik. "Okee roept gij de jongens?" vraagt ze. Ik ga naar buiten. Oh Daan staat met zen rug naar mij. Ik loop naar hem en spring op zen rug. "Heyy schatt" zegt hij. "Dagg lieverdd" zeg ik en geef hem snel een kus. "Boys komen etennn" zeg ik. "YEAH" roepen ze. "Haha gestoorde kinders" zeg ik. "wat zei je?" vroeg Daan. "Dat jullie gestoorde kinders zijn" zeg ik. "Opassen he of je krijgt kieteldood" zegt hij. "Nee alles behalve dat." zeg ik. "Aww kan ons Liezeltje niet tegen kietelen?" vraagt Daan plagend. "Nee" zeg ik. Als we gegeten hebben gaan we rusten in de zetel. "Pfoe wat een dag" zegt Fleur. "Ja haha" zeg ik.
A/N: Deel 16! YEAH! Sorry dat het saai en kor is! het word nog beter beloofd!! thanks voor alle reads en over de 60 votes! WOW! Geweldig!! Ik hoop dat ik rap de 2000reads haal!! Pleas vote&comment! LoveYouAll!
xxxLiezel
JE LEEST
Babysitten (mainstreet)
FanficLiezel&Fleur moeten babysitten op Fleur haar broertje Martijn en hun nichtje Jill. Fleur haar moeder vertrouwt de 2 meisjes niet zo en belt een babysitter.. Als die babysitters Mainstreet blijken te zijn maken ze veel mee! benieuwd? lees het dan zek...