Deel 15

653 32 3
                                    

Deel 15!

POV Liezel

Als ik wakker word zien ik dat Daan al weg is. Huh? Waar is hij nou naartoe? Tja dan ga ik maar ontbijten. Als ik de keuken binnenkom zie ik dat de jongens al ontbijt hebben klaargezet. "Omg hebben jullie dit gedaan?" vraag ik. "Jaa speciaal voor jou omdat we hier mogen logeren" zegt Nils. "Ohh zo lief" zeg ik en geef ze allemaal een knuffel. Ze zijn echt te lief serieus. Ik zou echt niet meer zonder ze kunnen. "Wat eten we?" vraag ik. "Eieren!!" zeggen ze. "Yeah!" zeg ik. Daan doet een ei in de pan. "We eten dus kapotte eieren" zegt hij. Ik barst in het lachen uit. "Is niet erg hoor Daantje" zeg ik. "Ej ik ben groter dan jou hoor" zegt hij. "Nee niet waar" zegt ik en ga op de stoel staan. "kijk maar" zeg ik. "Ja nu ben je wel groter he kleine valsspeelster" zegt hij. "Pest mij niet. Ik weet dat ik klein ben ja" zeg ik nep huilen. "Aww schatje toch" zegt hij. "Ik ben boos" zeg ik. "Vergeef me! plssss?" zegt hij. "Haha okeeee het is al goed ik vergeef je" zeg ik. "Maar nu wel etenn want ik rammelll" zeg ik. "Ik ook" zegt Rein. "Haha high five broertjee" zeg ik en we geven een high five. De jongens zijn echt als broertjes voor me. "Alstublieft mevrouw, u ei" zegt Daan. "Dank u zeer mijnheer" zeg ik terug. "Haha dit klinkt echt bekakt" zegt Owen. "Jaaa das waarr" zeg ik. "Smakelijk" zegt Nils. "Smakelijk" zegt de rest. Als ik klaar ben met eten gaan de jongens afwassen en ga ik me al klaarmaken. Oh ik ga als verassing aan Fleur en Noey vragen of ze langskomen. Dat doe ik wel na dat ik gedouchet ben. Na zo'n 10 minuten ben ik klaar met douchen.

*Gesprek Fleur,Noey&Liezel*

L: ejj zin om naar mij te komen? wil owen en nils verrassen.

F: jaaa!!! ik ga nu vertrekken. tot zo.

N: ik ook!!

L: tot zo girlsss

*Einde gesprek*

YEAH! Fleur en Noey komen zo! Dit gaat nog leuk worden! De jongens zullen zich wel afvragen waar ik blijf dus ga ik maar terug. "Ah je komt toch nog terug. We dachten dat je dood was ofzo." zegt Rein. "Haha grappig hoor" zeg ik. "Weet ik weel" zegt hij. "Egocentrisch kind" zeg ik. "Ik ben er trots op" zegt hij. "Be proud of yourself" zeg ik. Ik loop naar de zetel en plof erin. "Nu kan ik da eindelijk eens doen! anderd zagen me ouders altijd dat het geen springkasteel is" zeg ik. "Dat ken ik" zegt Nils. Ohh daar is Fleur! Na 2minuten komt Fleur binnen. "Heyy people" zegt ze. "Hii, en Nils hoe vind je je verassing?" vraag ik. "HEB JIJ DIT GEDAAN?!" vraagt/roept Nils. "JAAAAA" roep ik terug. "DANKEEEEE" roept hij weer. "GRAAG GEDAAANNN" roep ik weer terug. "Hallo ik ben er ook nog" zegt Fleur. "FLEEUUUURRRR" roep ik terwijl ik naar haar loop en haar knuffel. "Haha raar kind" zegt Fleur. "En van mijjj" zegt Daan. "Fleur: I know and I'm damn proud of it! en daan: yess for ever and always!!" zeg ik. "Aww cutiesss" zegt Fleur. "We know haha gaat gij maar wa klef doen met Nils! HUP" zeg ik. Fleur en Nils beginnen te blozen en de redr barst in het lachen uit. Zo'n 2minuten later komt Noey binnen. "Hiiiiii" zegt ze blij. "Hii owen hier is jou verassinggg!!" zeg ik. "Dankjeee" zegt owen en knuffelt me dood. "Graag gedaan hoor buddie" zeg ik. "Gaan we film kijken?" vraagt Noey. "Jaa kom gaan we 'LOL' kijken?" vraag ik. "Is goedd" zeggen ze in koor. "Daan mag ik even op je gsm?" fluister ik. "Ja waarom?" fluisterd hij terug. "Gewoon ik wil iets doenn" zeg ik weer en hij geeft zen gsm. "wat is je code?" vraag ik. "9274" zegt hij. "thanks" zeg ik. Ik ga naar twitter en tweet 'Hii Mainiacs! Liezel hier! effe ingebroken op Daantje zijn twitter!Daan LoveYou!' tweet ik. Terwijl ik wat tweets van Mainiacs lees krijgt Daan een bericht 'Schat, heb je het Liezel al verteld' staat er. "GVD JIJ VUILE BEDRIEGER!" roep ik naar Daan. "Wat bedoel je?" vraagt hij. Ik loop weg en roep nog "BEKIJK JE BERICHTEN MAAR!!" Ik ren naar de vijver dicht bij mijn huis en begin te huilen. SHIT. Fleur weet dat ik hier altijd naartoe kom om na te denken ofzo. Na zo'n 5minuten komt er iemand naast me zitten. Ik kijk op en zie dat het Daan is. "WAT DOE JIJ HIER NU WEER?! WAS DAT VAN DAARJUIST NOG NIET GENOEG?" roep ik en zie dat Daan heeft gehuild. "Liezel pleas het is niet wat je denkt. Dat was mijn ex. Ze stalkt me nog steeds omdat ze nog altijd op mij is. Ik hou echt alleen van jou!" zegt hij. "Omg Sorry!! Ik had niet zo mogen reageren! echt sorry Daan" zeg ik. "Het is al goed" zegt hij. "Ik hou van je" zeg ik. "Ik ook van jou" zegt hij. Ik geef hem een kus wat al rap leid tot een zoen. "Gaan we terug kaar binnen? ik heb het koud" zeg ik. "Tuurlijk alles voor jou!" zegt hij. "aww btw check je laatste tweet haha" zeg ik. "Doe ik zo wel eerst naar binnen" zegt hij en we gaan weer naar binnen. "Sorry guys" zeg ik. "Is niet erg" zeggen ze. "oke" zeg ik.

A/N: deel 15!! Niet zo lang sorry! had geen inspiratie :(. thanks voor de 1,6k reads en 59votes! lees ook men nieuwe boek 'will my life be better now? ft. Mainstreet' en lees ook het boek van Noëlle dat heet 'mijn broer Daan' volg haar ook op twitter @Noelle_Fischerr & mij ook @zayummjacobb Blijf lezen en stemmen!! LoveYouAll!

xxxLiezel

Babysitten (mainstreet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu