Deel 7

1K 46 4
                                    

POV Silke

"Wat gaan de doen?" vraag ik. Fleur en Liezel kijken elkaar aan. "KRUIDVAT" roepen ze. "Wat gaan we daar nou weer doen?" vraagt Rein. "snoep kopen, wat dacht je anders?" vraag ik. "geen idee" zegt Rein. "Maar dat is zo ver" zaagt Noey. "pech ik heb honger." zegt Liezel "jij heb altijd honger" zegt Fleur. "ja dat is waar, kom nu gaan we" zegt Liezel. Na 10 minuten wandelen, zagen en lachen zijn we eindelijk bij de kruidvat. Liezel loopt naar binnen en begint haar snoepzak al te vullen. "Ik deel niet!" roept ze. "ook niet met mij?" vraagt Daan. "misschien" zegt ze. Ik moet lachen. ze zij zo schattig. Ik wou dat ik met rein was :(. Als iedereen zijn snoepzak heeft gevuld gaan we betalen. "Waar gaan we nu naartoe?" vraag ik. "Geen idee" zegt Noey. "Gaan we niet gewoon op een bankje op de markt zitten en wat kletsen?" vraagt Liezel. "Jaa goed idee" zegt iedereen in koor. We gaan naar de markt en gaan op een bankje zitten. We kletsen en lachen wat. opeens zegt Rein "silke mag ik je even spreken?" "euhm ja hoor" zeg ik en we gaan een beetje wandelen op de markt. "nou ik vind je al leuk sinds het moment dat ik je zag. wil je mijn vriendinnetje zijn?" vraagt Rein. "omg Rein ja heeel graag!" zeg ik en ik knuffel hem. Zijn hoofd komt dichter bij dat van mij en we zoenen. "Gaan we terug?" vraagt Rein. Ik knik. Rein pakt men hand en we gaan terug naar de anderen. Als Liezel ons hand in hand naar daar ziet gaan springt ze recht en loopt naar ons toe. "Zijn jullie samen?" vraagt ze. "ja" zeg ik blij en ze begint me hebig te knuffelen. "omg ik ben zo blij voor je! keep dat cuties!" zegt ze. "gaan we doen" zegt Rein. Als we terug zijn bij de rest en het hebben verteld zegt iedereen gefeliciteerd. "Willen jullie voor ons stop the time zingen?" vraagt Fleur. "Tuurlijk" zeggen ze.

POV Nils

yes ze vraagt om stop the time te zingen. Dan kan ik haar daarna vragen of ze mijn vriendinnetje wilt zijn. denk ik bij mezelf.

ja ze lacht zo mooi en als ik met haar praat is het net alsof de hele wereld stilstaat..

begint owen. Als het liedje af is zeg ik "Fleur, ik vind je echt heel leuk wil je mijn vriendinnetje zijn?" "Ja nils heel graag" zegt ze en ze geeft me een kus.

POV Owen

Dit is het moment. Ik ga Noey nu vragen om mijn vriendinnetje te zijn. "Allerliefste Noey wil je alsjeblieft mijn vriendinnetje zijn?" vraag ik. "Ja owen heeeel graag!" roept ze en ze begint me spontaan te knuffelen. Na een tijdje vraagt Daan "wat gaan we doen? dit begint saai te worden" "naar de cinema?" vraagt Liezel. "JAAA!" roept iedereen.

A/N: dit was deel 7! sorry dat het niet zo lang is. En sorry dat dit deel later is dan verwacht. SORRYY! Ik wil ook even zeggen dat ik het echt geweldig vind dat het al meer dan 300 keer bekeken is! vote en comment als je wil? haha

LoveYouAll!!

xxxLiezelxxx

Babysitten (mainstreet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu