Deel 17

582 27 2
                                    

POV Liezel

"Maar eh Liezel, als je hier met je papa en stiefmama woont waar is je mama dan?" vraagt Nils opeens. SHIT! Niet daarover! Ik kijk Fleur aan en ze weet al wat ik bedoel. Ik begin super hard te huilen. "Mag ik het ze zeggen?" vraagy Fleur. Ik knik. "Liezel haar mama is dood." zegt Fleur. "Oh Liezel sorry! dat wist ik niet het spijt me echt!" zegt Nils. "Is niet erg." zeg ik. "Maar hoe komt het dat ze dood is? Je moet het niet zeggen als je niet wil." zegt Daan. "Nou, toen ze hoorde dat ze de ziekte M.S had heeft ze zelfmoord gepleegd" zeg ik. "Oh Liezel wat erg! We zijn er voor je" zegt Owen. "Dankje jongens." zeg ik. "Graag gedaan" zegt Rein. "Wat gaan we doen? Ik verveel mij" zeg ik al wat vrolijker. "Euhmmm OMG gaan we twitcam doen?" vraagt Fleur. "OMG JA PLEASS?" roep ik. "Okeeee" zeggen de jongens. Ik pak men laptop en zet alles klaar ik tweet nog rap 'TWITCAM met @TweetMainstreet! kom kijken!'. "Hiii" zeggen we als de twitcam is opgestart. Er komen veel vragen zoals 'wie zijn die meisjes' en 'waar zijn jullie' enz. "Ik ben Liezel" zeg ik. "En ze is mijn vriendin." vult Daan aan. "En ik ben Fleur." zegt fleur. "En zij is mijn vriendin." vult Nils Fleur aan. Er komen allemaal reacties van 'ahww zo cute' en 'veel geluk samen' enzo. Na nog een half uur vragen beantwoorden en gek doen sluiten we de twitcam af. "Ik ben moe,ik ga men pyjama aandoen en slapen." zeg ik. "Ik ookk" zegt de rest en ik schiet in de lach. "Wat valt er te lachen?" vraagt Fleur. "Dat jullie altijd op zoiets gelijk andwoorden" zeg ik tussen het lachen door. "Raar,raar kind" zegt ze. "I'm damn proud of it" zeg ik. Als we onze pyjama aan hebben gaan we naar bed. Ik&Daan in de kamer van men pa en stiefma. Fleur&Nils in de kamer van men broer en Owen en Rein in mijn kamer. "Slaapwel" zeg ik en geef iedereen een knuffel. Dan gaat ieder zijn eigen kamer in. Daan en ik gaan in bed liggen en ik leg men hoofd op zen buik. "Slaapwel schat, ik hou van je" zeg ik. "Slaapwel babe, ik ook van jou" zegt hij. We geven elkaar nog een zoen en gaan dan slapen. Wat hou ik toch van hem. Met een super gelukkig en goed gevoel val ik uiteindelijk in slaap.

A/N: SORRY SORRY SORRY voor dit kort stukje en dat het zolang heeft geduurt!! OMG IK GA 26JUNI NAAR MAINSTREET!! Happy me! thanks voor de 2.3k reads en 70votes wow! fab feeling haha. LoveYouAll!

xxxLiezel

Babysitten (mainstreet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu