Deel 18

605 29 1
                                    

POV Liezel

~de volgende dag~
Dagelijkse routine ditdat: Eten,aankleden.. Als we klaar zijn met onze 'dagelijkse routine' gaan we in de zetel zitten en brainstormen we over wat we gaan doen. Oh ik weet het! "We kunnen gaan bowlen?" Vraag ik. Dan krijg ik allemaal reacties van 'ja leuk!' en 'doen we'. "Bowlen is het dus." zeg ik lachend. "LETS GO" roept Owen als we klaar zijn. we gaan met de fiets want het is toch niet zo ver. "Hallo wij zouden graag willen bowlen" zeg ik. "Oke met hoeveel personen en hoeveel rondes?" Vraagt de madam achter de kassa. "6personen en 2 rondes" zeg ik. "Oke geef jullie schoenen maar. jullie hebben baan 2" zegt ze. "Oke" zeg ik. Als we onze schoenen hebben geruild en aan hebben gedaan gaan we naar baan 2. "Oke de volgende is Ik,Fleur,Rein,Daan,Nils,Owen" zeg ik. "Okay let's win this thing!" Zegt Rein. "Haha pas maar op" zeg ik. Ik gooi en heb al een strike. "En zo moet je dus bowlen" zeg ik. "WOW schat fantastisch!" Zegt Daan. "Weet ik" zeg ik. "KAPSONES" roept hij. "Je kent me toch" zeg ik. "Ja gelukkig maar anders had ik nu niet het beste vriendinnetje van de wereld" zegt hij. "Ahww in hou van jeeeeee" zeg ik. "Ik ook van jouuuu" zegt hij en ik geef hem een kus. "Ej slik elkaar niet in he" zegt Owen. "Haha heel grappig hoor Owie" zeg ik. "Ej noem me geen Owie" zegt hij. "Mijn mond dus ik zeg het lekker toch! Pech he OWIE" zeg ik en schreeuw 'Owie' extra hard uit. "Nou hup jij bent aan de beurt" zeg ik er nog achteraan. Na een paar keer gooien ben ik nog steeds aan het winnen. Aan het einde van het spel ben ik gewonnen! "Ha wow wat ben je goed gewonnen Reintje" zeg ik. "Je had gewoon geluk! Volgende keer versla ik je echt wel" zegt hij zelfverzekerd. "Dat zullen we nog wel zien" zeg ik. We gaan betalen en onze schoenen weer ruilen en fietsen dan weer naar huis. "Hey Fleur zin om nog een nachtje te blijven slapen? Dan ben ik niet weer het enigste meisje hier" zeg ik. "Jaaa graag" zegt ze. "Wow precies wel heel blij om bij u Nilsje te blijven he" zeg ik en ze begint te blozen. "Aww" zeg ik. "Haha ga jij nog maar wat klef doen met u Daantje" zegt ze. "Oke" zeg ik en begin Daan te zoenen. "Iel gedver stop maar" roept ze. "Nja ge hebt er zelf om gevraagd he" zeg ik. "Oke ja das waar" zegt ze. "I know, wat gaan we eten? Ik heb honger" zeg ik. "PIZZA" roept Fleur. "Oke er staat toch nog pizza in de vriezer. iemand zin om te helpen?" Zeg/vraag ik. "IK" roept Daan. "Oke" zeg ik. Hand in hand lopen we naar de keuken. "Zet jij de oven op op 200 graden dan pak ik de pizza's" zeg ik. "Okeeeee" zegt hij. Na 10minuten is de pizza klaar en mag hij uit de oven. Ik doe de oven open en wil de pizza pakken maar dan verbrand ik mij. "FUCK" roep ik heel hard en steek zo rap mogelijk mijn vinger onder koud water. "Iedereen komt de keuken binnen gerent. "Wat is er gebeurt?" Vraagt Owen. "Ik wou de pizza pakken en heb men vinger verbrand" zeg ik. De jongens barsten in het lachen uit. "Haha heel grappig hoor! de volgende ker dat jullie jezelf pijn doen zal ik ook eens super hard gaan lachen" zeg ik. "Dat is gemeen!" zegt Rein. "Tja jullie lachen mij ook uit" zeg ik. "Oké ja das waar" zegt hij. "Weet ik, ik heb altijd gelijk." zeg ik. "Oke ik zal de pizza wel pakken dan" zegt Owen. "ja goed idee" zeg ik. Owen pakt de pizza en Nils snijd de pizza in stukken. "HMMMMMM LEKKAHHH" roep ik. "INDEEEED" roept Fleur. "Ik doe de afwas wel" zeg ik. "Ik help!" zegt Fleur. "oke" zeg ik.

A/N: DEEL 18! ja kort en saai ik weet het maarja.. ik was echt inspiratieloosss!!! Hope u like it! Thanks voor alle votes reads! LoveYouAll
XxxLiezel

Babysitten (mainstreet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu