POV Liezel
"Heeyy" zeg ik en zie papa in de zetel zitten. "Hey, wie heb je mee gebracht?" vraagt hij. "Pap, dit is Daan mijn vriendje, en dat is Rein, dat is Nils, dat is Owen en Fleur kent ge al." zeg ik. "oke halloo." zegt hij. "hallo" zeggen ze en geven hem een hand. "koen" zegt hij als ze hem een hand geven. "Papa, mogen de jongens en Fleur hier blijv slapen? Bernd is toch op kamp." vraag ik. "Moet je aan Michèle vragen lieverd" zegt hij. "oke ik ben haar wel even." zeg ik.
*gesprek Liezel(=L)&Michelè(=M)
M: heey loetje
L: Heey, mogen Daan,Rein,Owen,Nils en Fleur blijven slapen? bernd is toch op kamp.
M: En wie zijn dat?
L: Dat zijn de jongens van mainstreet
M: Ah ja is goed en al iets gebeurt !tussen jou en Daan?
L: Ja hij is mijn vriendjeeee
M: proficiat. Zeg tegen papa dat het goed is en dat ik binnen 30minuten thuis ben.
L: Oké. Daag hou van je. tot zo.
M: Tot zo. Hou ook van jou
*einde gesprek*
"1. Het mag. en 2. ik moest zeggen dat ze binnen 30minuten thuis is." zeg ik. "oke" zegt hij. "Gaan we naar mijn kamer?" vraag ik. "Ja is goed" zeggen ze. Als we binnenkomen zien ze de poster van Daan hangen. "Mooie poster! Online gekocht?" Vraagt Daan. Ik voel dat ik rood word. "Neen, heb ik op de mainshow gekocht" zeg ik. "En die andere poster?" vraagt Owen. "Die zat in de joepie boyband special" zeg ik en ik ga op mijn bed zitten. "We weten nu wel dat jullie hier mogen slapen van mijn ouders maar niet of jullie mogen van die van jullie he" zeg ik. "Wacht ik sms mijn moeder wel ff" zegt Rein. "Ik die van mij ook" zegt Fleur. "Onze moeders vinden het goed en willen onze kleren brengen dus wat is het adres?" vraagt Rein. "graslaan 50" zeg ik. (heb ik maar verzonnen) "oke ze komt kleren brengen" zegt Rein. "Mijn moeder komt ook kleren brengen. m" zegt Fleur. "oke word gezellig." zeg ik. Ik pak men Iphone en plaats ff een tweet 'sleepover w/ @0547daan, @NilsKaller, @reinduif, @owenplayfair & @FleurStynen.' Ze krijgen allemaal een melding binnen. "Hier is het wachtwoord van de wifi is makkelijker. Fleur gij hebt het al" zeg ik. Ik heb er opeens 3 volgers bij want Daan volgde me al. Dan horen we de bel. "Dat zal de moeder van Rein zijn" zegt Nils. "Of die van mij" zegt Fleur. We gaan naar de deur en doen de deur open. Het is de moeder van Rein. "Kom binnen" zeg ik. Ze steld zich voor en papa ook. Dan gaat ze weg. "Ze is een aardige vrouw" zegt papa. "PAPA, gij bent getrouwd" roep ik als grap. "weet ik wel" zegt hij. Dan komt Michèle binnen. "Ik ben thuis." zegt ze. "Ah dag jongens" zegt ze. Ze geeft de jongens een hand en zegt haar naam. De jongens doen hetzelfde. Als ze bij Daan is zegt ze "Dus jij bent mijn toekomstige schoonzoon?" vraagt ze. "haha Ja" zegt hij trots. "Wat gaan we eten? ik rammel" vraag ik. "gij hebt altijd honger gij" zegt Fleur. "Ja en ik ben er trots op" zeg ik.
A/N: Sorry dit is echt een slecht deel maarja het volgende deel word beter dat beloof ik! :) Ik wil jullie bedanken want dit boek is al meer dan 400 keer gelezen en heeft al 31 votes echt bedankt! :) pleas comment en vote!
LoveYouAll
xxxLiezel
JE LEEST
Babysitten (mainstreet)
Fiksi PenggemarLiezel&Fleur moeten babysitten op Fleur haar broertje Martijn en hun nichtje Jill. Fleur haar moeder vertrouwt de 2 meisjes niet zo en belt een babysitter.. Als die babysitters Mainstreet blijken te zijn maken ze veel mee! benieuwd? lees het dan zek...