Pukul 5:45 a.m.
Kim Taehyung berjalan masuk ke dalam kelas. Hatinya masih sakit untuk menerima kenyataan yang dia sendiri tidak dapat terima.
Park Shin Hye.
Kenapa.. Kenapa..
Kau reject aku..
Ape kurang aku?
Aku tak hendsome ke?
Aku tak cukup baik ke?
Taehyung mencampak begnya di kerusi dan memandang meja Park Shin Hye. Kim Taehyung mengeluarkan sepucuk surat yang di karangnya semalam. Dia terlalu inginkan yeoja itu.
Taehyung berjalan lemah ke arah meja Shin Hye dan di masukkan surat itu ke laci. Tabiat Shin Hye apabila masuk kelas adalah melihat bawa laci kalau-kalau ade sampah tertinggal.
Aku tak kesah Park Shin Hye jumpe bila pun surat ni. Aku akan perhati kan kau Shin Hye.
Pukul 6:05 a.m.
Jungkook berjalan ke arah kelas Park Shin Hye. Dia nak berjumpa dengan yeoja itu. Dia rindukan suara yeoja itu.
Ya. Aku rasa aku gila.
Nae, naega jongmal-do mitcheso!
Aku tak tau aku kena pukau ke ape. Tapi aku yakin dengan feeling sendiri . Aku sayangkan dia. Ya aku sayang dia dan aku cintakan dia.
Jungkook melangkah masuk ke dalam kelas Shin Hye. Hanya sorang je yang ada dalam kelas tu. Ya, Kim Taehyung. Taehyung dan Jungkook saling berpandang. Jungkook berjalan perlahan ke arah Taehyung.
"Annyeonghaseyo,"
"Kau nak ape?" balas Taehyung.
"Takde nak berbual je"
"Aku taknak berbual dengan kau!"
"Waegurae?" Jungkook tersenyum sinis. Taehyung hanya mendiamkan diri, matanya tidak dapat lari dari raut wajah Jungkook.
"Kau suka Park Shin Hye kan?" Jungkook membuat muka serious sambil menaikkan kening.
"Kalau aku suka kenape?" Jungkook tergelak kecil entah ape yang lawak di situ-_-#
"Park Shin Hye is mine!" Jungkook berkata selamber sambil tersenyum sinis.
"Kau ingat Shin Hye nak kau ke? Tolonglah.. Kau famous mane pun kalau Shin Hye tak suke memang tak lah! Kau dengar sini yek, aku akan bermusuh dengan sesiapa sahaja namja yang sukakan PARK SHIN HYE! Termasuk kau!!!" Taehyung tidak dapat menahan kemarahannya lalu berdiri supaya dapat melihat Jungkook lebih dekat.
"Aku tak suka cara kau budak. Kau ingat dengan cara benci membenci musuh bermusuh, Park Shin Hye akan suka kau? Aku tak nak kau dekat Shin Hye. Aku dah bagi AMARAN, kalau kau tak nak dengar jugak. Miane, aku dah tak boleh nak tolak ansur. ARRASEO?! Park Shin Hye milik aku dan sesiapa yang suka Shin Hye itu saingan sihat untuk aku. Aku sukakan cabaran tapi aku tidak suka cara kotor. " Jungkook melihat wajah Taehyung yang berubah merah akibat menahan marah sambil tersenyum sinis. Jungkook berbisik di telinga Taehyung.
"By The Way, aku tak rasa Shin Hye nakkan kau. Berhenti je lah ye.. Aku turut simpati..." Jungkook tergelak sambil menepuk-nepuk bahu Taehyung dan berlalu pergi.
"Tak guna punya senior!! Kau ingat aku takut dengan ugutan kau?!! Aku tak takut lah!! Aku akan buktikan Park Shin Hye suka kan aku bukan kau!!!!" Taehyung seperti hilang akal menumbuk meja dua kali dengan sangat kuat. *Nasib lah meja tu tak patahh.. Taehyung~〒_〒*.
Pukul 6:30 a.m.
Park Shin Hye melangkah masuk ke dalam sekolah. Shin Hye hanya menghuraikan rambutnya dan tetap mengekalkan senyuman di pagi hari. Tiba-tiba tangannya di genggam erat.
"Kya!! Jungkook aaa!"
"Wae? Tak boleh tau marah-marah di pagi hari. Kau nak cepat tua ke?"
"Kyaa! Lepaslah tangan aku!!" Shin Hye cuba melepaskan genggaman Jungkook.
"Lepaslah!!"
"Aney.."
"Jeon Jung Kook!!! Kau nak aku marah ke?!" Jungkook tidak mengendahkan Shin Hye, senyuman menawannya mencairkan hati Shin Hye. Shin Hye menguatkan imannya sambil memarahi Jungkook.
"Kyaaaaa!!!!!!!!! Lepas!!!" Jungkook mendekatkan wajahnya denga Shin Hye sehingga hidung mereka bersentuhan. Jungkook memegang belakang kepala Shin Hye dengan lembut.
"Kau nak aku cium kau ke baru kau nak diam? Mesti kau nak kan? Cubalah sekali lagi kau bising, aku cium kau.." Shin Hye menolak badan Jungkook..
"Aku kata le..." Jungkook mencium bibir Shin Hye dengan cepat.
"Kya!!!!" Jungkook mencium sekali lagi.
"Aku kata ..." Jungkook mendekatkan bibirnya denga bibir Shin Hye.
"Kau nak aku cium lagi ke? Kali ni kalau kau bising lagi aku cium kau lama-lama..." mata mereka saling berpandangan. Jungkook tersenyum gembira dapat menyakat yeoja itu. Jungkook menggenggam erat tangan Shin Hye sambil menuju ke arah kelas 4A-1. Jungkook masuk ke dalam kelas Shin Hye sambil menggenggam tangannya. Semua yeoja di kelas Shin Hye terbeliak melihat Jungkook melakukan sedemikian kepada Shin Hye.
"Duduk.." Shin Hye tidak berkata apa-apa. Takut kena cium lagi. Shin Hye menahan mulutnya daripada terus bercakap, takut pulak Jungkook buat kerja gila kiss dia depan kelas.
"Nanti tunggu aku masa rehat ok? Kalau kau tak tunggu.." Jungkook tersenyum. Dia berlalu pergi masuk ke kelasnya sendiri. Taehyung menjadi panas hati bila melihat kemesraan Jungkook dengan Shin Hye tadi.
Aku benci kau!!!
JEON JUNGKOOK!!
Perasaan Taehyung semakin tidak tentu. Dia marah, dia cemburu, dia benci, semua tidak kena pada dia hari ini..
*Taehyung aaa sedih pulak aku buat ff ni taetae aku jadi jahat〒_〒*
_Jangan lupa vote ye!! Komen anda amat dialu-alukan.. Lots of love from me Mici_Kimchii..
_Waiting for the next part, part 8..
_Be continue♥
YOU ARE READING
• Senior Saranghæ •
FanfictionPencapaian : #1 in fanfickpop Jeon Jung Kook seorang namja yang selalu menjadi rebutan yeoja dan menjadi perhatian yeoja². Mencari seseorang yang mampu membuat dirinya berusaha untuk mendapatkan sesuatu. Sesuatu itu adalah CINTA & PERASAAN. Pertemua...