Jungkook menghubungi Jennie sambil mengumpul sisa kesabaran yang semakin menipis.
"Yeobuseo Jungkook !"
"Mana wife aku!!"
"Cari wife ke? Laa ingatkan cari aku. Takya lah cari wife kau tu, dah nak jadi mayat tu. Baik kau cari aku, lagi hot"
"Mana wife aku!!!!!! Dasar takde maruah!!!! Baik kau jadi bitch lagi bagus!!! Tak padan dengan muka cantik tapi hati busuk!!!" Taehyung dan Namjoon tersentak mendengar suara Jungkook yang agak kuat..
"Kau cakap aku bitch? Wife kau ni nak aku jadikan bitch? Aku boleh je suruh orang-orang aku jadikan dia BITCH kalau perlu."
"Baik kau cakap kat mana kau simpan isteri aku kalau kau berani sentuh isteri aku awas!!"
"Pitty on you Jungkook.. Oklah aku nak dera wife kau dulu yek. Bye" talian di tamatkan. Jungkook mengetap rahang dan pistol di tangan di lepaskan satu das tembakan ke arah pokok berhampiran.
"Tak guna!!!" Namjoon menenangkan Jungkook yang agak di tahap kehilangan kesabaran. Jungkook melepaskan pistol itu dan memeluk Namjoon lemah...
"Aku nak Park Shin Hye.. Aku nak wife aku balik.. Aku nak BUNUH Jennie Kim.. "
"Ye ye aku tau.. Dont worry.. Jennie dah langgar Amaran aku jadi aku takkan lepaskan dia.."
"Namjoon aku nak dia kembali" air mata Jungkook mengalir, dia sakit dengan perbuatan Jennie terhadap rumah tangganya.
__________________
Jennie memandang Shinhye yang diikat di kerusi sambil tersenyum puas plus sakit hati dengan Jungkook.
'pakkk!!'
Satu tamparan kuat melayang di pipi kanannya. Jennie menumbuk perut Shinhye dengan kuat dan tergelak besar. Hyungjoon hanya melihat sekilas dan memandang ke arah lain. Jennie menekan pipi Shinhye dengan kuat dan tersenyum sinis. Dia tidak dapat bercakap, mulutnya diikat oleh kain.
"Sakit kan?! Lagi sakit hati aku!! Kau dengan suami kau sama je! Sama-sama buat aku annoying! Arghhhh!!!!!!" sekali lagi Jennie ketawa kuat.
"Tapi.. Aku suka suami kau.. Aku sayang dia.." Jennie membuat muka sedih dan air matanya mengalir. Tiba-tiba wajahnya berubah bengis.
"Kau patut mati!!!!!!" Jennie menarik rambut Shinhye dan di ludahnya. Air mata Shinhye mengalir, hatinya sakit diperlakukan begitu.
"Hyungjoon! Bagi aku air!" Jennie duduk di satu kerusi sambil mengeluarkan pil ubat dan memakannya. Dia meneguk air dan memicit kepalanya.
"Hyungjoon, kau jaga pempuan ni.. Aku nak rehat .." Jennie bangun dari kerusi dan keluar dari tempat yang agak gelap itu. Shinhye hanya menangis dan terus menangis. Orang suruhan Jennie kebanyakkan di luar mengawal, hanya Hyungjoon sahaja yang di benarkan berada di dalam.
Hyungjoon melangkah ke arah Shinhye dan memandang sayu terhadap dia.
"Kesian kau.. Tapi aku tak mampu buat apa-apa. Bukan kau sorang je yang jadi mangsa dia tu , dah banyak yang dia bunuh. Dia tu pesakit yang lari keluar dari hospital sakit mental." Shinhye hanya tertunduk sayu. Dia rindukan Jungkook dan dia rindukan belaian suaminya itu. Dia perlukan pelukkan suaminya. Tiba-tiba pintu di rentap dan Hyungjoon cepat-cepat menjauhkan diri dari Shinhye. Wajah Jennie yang bengis terpampang di hadapan mereka.
"Aku takkan tenang selagi aku tak dapat bunuh kau!!" Jennie mengeluarkan pistol dan menembak bahu kiri Shinhye. Wajah Shinhye berubah merah menahan sakit. Darah yang pekat mengalir banyak , Jennie ketawa jahat sepuas hati tanpa memedulikan Shinhye yang sedang lemah.
YOU ARE READING
• Senior Saranghæ •
FanfictionPencapaian : #1 in fanfickpop Jeon Jung Kook seorang namja yang selalu menjadi rebutan yeoja dan menjadi perhatian yeoja². Mencari seseorang yang mampu membuat dirinya berusaha untuk mendapatkan sesuatu. Sesuatu itu adalah CINTA & PERASAAN. Pertemua...