AMERİKA

21 1 0
                                    

Benim kardeşim şuan yerde kanlar içinde mi yatıyordu. Hayır hayır benim gördüğüm görüntü yanlış şuan Melisa şok içinde durmuyor normalde hazarin yanında gulmesi lazım. Ayşegülün Rüzgarla aşk yaşaması lazım yerde yatması yerine. Benim ise onların mutluluklarını gulerek izlemem lazım böyle ağlayarak değil. Ben rüzgara ne diycem 'benim yüzümden oldu' diyemem ki yada 'benim çocukça kacmam yüzünden oldu' diyemem ki. Benim kardeşim bu bisey olmiycak dimi bencede olamaz. Şuan şok içindeyim ne yapcagimi ne dusuncegimi bilmiyorum. Hemen Melisa'nın yanına koşup ağlamaya başladım sesim kesik kesik çıkarken rüzgarı aramasını bende ambulansı ariycagimi söyledim.

Hemen aradım ve geleceklerini söyledi. Koşarak Rüzgar yanımıza geldi Hazar hemen Melisa'nın yanına gidip sakinleştirmeye çalıştı Bulut ise şok olmuş şekilde bakıyordu.

"Çikolatalı sütüm beni böyle birakamazsin biliyorsun dimi beni o evde yalnız birakamazsin ben o eve sensiz giremem sen olmadan ben o huzurlu uykuyu uyuyamam ki senle hayallerimizi yapmamız lazım sevgilim hadi kalk bak kalbim acıyor kalbimin en derinliğine bıçak sapliyorlar sanki hadi sevgilim kalk şaka yaptım de ve bizim burda ki herkes ilk başta sana kizalim sonra sarilalim be yavrum" diyip çaresizce konuşan Rüzgar vardı karşımda ellerim titriyordu. Ne yapcagimi bilemedim ondan sonra ambulans sesini duyunca hemen kalktim ve olduğumuz yere geldiler hemen Ayşegülü aldılar Bulutun arabasına hazar ben melisa bindik rüzgar ambulansın içindeydi.

Hala şokun etkisindeydim. Ve Buluta bağırmaya başladım.

"Herşey senin yüzünden oldu gerizekali beni orda zorla öpmeye kalkmasaydin ben kaçmiycaktim benim kardeşim ambulansın içi yerine Rüzgara sarılmış olacaktı senden nefret ediyorum Bulut nefret ediyorum" diyip ağlamaya devam ettim

"Kardeşim sakin ol biricik gülen yüzlü kardeşimiz kalkicak ayağa hemen tamam mı olumsuz düşünme" dedi Melisa. Hastaneye yaklaştık hemen doktorlar koşarak kırmızı bölgeye aldılar onu. Beklemeye başladık bekledikçe kafayı yiycek gibi oluyordum. Rüzgarın yanına gittim.

"Özür dilerim bilerek olmadı bilerek kacmadim " dedim

"Senin suçun yok Afra olacağı varmış canını sıkma olur mu kardeşinin sevgilimin bizim güçlü durmamiza ihtiyacı var" dedi ve hafif buruk bir tebessüm ile gulumsedi. Bir kaç saat geçti. Doktor çıktı odadan

"Hastayı acil ameliyata alıyoruz. Ve 0 RH + kan lazım" dedi. Hepimiz birbirimize baktık Bulut duvardan diklesti.

"Alın benden istediğiniz kadar isterseniz tüm kanimi alın küçük kız kardeşim için değer" dedi ve bana baktı. İlk kez gözüme girmişti.

Hemen ameliyata aldılar bir doktorlar giriyordu. Bir diğeri çıkıyordu kaç kez girip çıktılar sayamadim. Bir hemşireyi durdurup durumunu sordum alkol aldığı için durumu kötü olduğunu söyledi şoka girmiştim o ara ne yapacagimi şaşırdım.

Saatler geçti. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Bulut benim yanımda bana sariliyordu. Rüzgar duvara yaslanmış ağlıyordu saçlarını cekelestiriyordu. Melisa desen kardeşimiz bizi bırakmaz diyip duruyordu. Sonunda ameliyathaneden doktor çıktı. Ve yanimiza geldi

"Hastamizin ameliyatı başarılı geçti ama 24 saat içinde uyanıp uyanmamak ona kalmış" dedi ve benim bir anda gözlerim karardı.

*****

Kaç saat geçti bilmiyorum kendimi bir oda da buldum kolumda serum takiliydi. Napicagimi bilemedim. Kafami kaldirmamla Bulutu gormem bir oldu. Ayağa kalkmaya çalıştım ama tekrar basım döndü aniden.

"Yat şuraya Afra çok kotusun "

"Kardeşimin yanına gitcem Bulut bırak beni nolursun"

"Kimseye göstermiyorlar zaten ben seni goturcem ama sana birsey söylemem lazım"

"Söyle Bulut hadi" dedim ama içimde kötü bir his vardı kesin bisey olmuştu.

"Ayşegül bacaklarını hissetmiycek kalktığında ama Amerika da eğer tedavi görürse 2 aya kadar yada 1 aya kadar kendine gelip toplaya bilirmiş hem psikolojik açıdan hem bacakları için"

"Herşey benim yüzümden oldu herşey benim yüzümden oldu keşke ben orda yatsaydim Bulut keşke ben" diyip hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Hemen Bulut kollarını sarmaya çalıştı. Canım çıkana kadar ağlamak istiyordum. Ne diycektim ben. Odanın kapısı çalındı Rüzgar girdi odaya gözleri kıpkırmızıydi.

"R-ruzgar ben özür dilerim bilerek olmadı" dedim zar zor konuşarak.

"Biliyorum Afra eminim ki Ayşegül bidaha olsa bidaha yapardı senin için birazdan uyandircaklar 5 saattir uyuyorsun. Ve Ayşegül çabuk tepki vermiş ilaçlara şimdi daha iyi eminim hadi gel " dedi Rüzgar hafif tebessüm edip abim gibi olana kendim abim yerine koydugum kişiye sarıldım. Bi kendi öz abim bide Rüzgar yetiyordu bana.

Yavaşça odaya girdik hepimiz bekliyorduk doktor bize alıştıra alıştıra söylememizi istedi. Koltuklara yerleştik. Ayşegülün o solgun suratına bakiyordum. Keşke orda ben kalsaydim be kardeşim keşke.

1 saat geçti ve yavaş yavaş gözlerini açtı. Ruzgar elini tutuyordu Ayşegülün. İlk Afra ve Rüzgar oldu. Hemen yanına gidip öptüm elinden. Ağlamaya başladım. Bulutta güç verirmiş gibi sirtimi sivazladi. Ayşegül iyice kendine geldiğinde

"Çikolatalı süt istiyorum " dedi ve hepimiz gulduk başta.

"Aşkım iyi misin" dedi Rüzgar kocaman bir gülümseme ile.

"Çok iyiyim kendimi yıllık uykuya yatmış yeni uyanmış gibi hissediyorum" hepimiz güldük gene bu kez ben konuscaktim.

"Ozur dilerim Ayşegül benim yüzümden oldu" diye ağlamaya başladım.

"Yav salah salah konuşma olacağı varmış olmuş gel lan şuraya" dedi ve sarıldım.

"Kardeşlerim" dedi ve Melisa da sımsıkı sarıldı. Ve konuşma vakti geldi.

"Sevgilim Amerikaya sinemin yanına gidiyoruz herşey ayarlandı senin için" dedi Rüzgar tek nefeste.

"Tatile mi gidiyoruz yoksa" dedi mutlulukla sonra durdu " ama okulum" dedi

"Herşeyi ayarladik tüm kızlar olarak okulu dondurdunuz ve tatil için hemde tedavi için" dedi ve hepimizin gözleri doldu bir anda kendime bin kez lanet ediyordum ve ben konuşmaya başladım.

"İstersen beni affetme kardeşim istersen bundan sonra siktir git Afra de hakkın var keşke o arabanın önünde ben kalsaydim. Ama şuan bacaklarını çok fazla hissetmiyorsun ve Amerika da herşey ayarlandı senin için 2 aylık tedavi ile çok iyi olacaksın Bulut rüzgar ben herşeyi ayarladik melisa ve hazar doktorları ve sinemi ayarladilar herkes seni bekliyor orda" dedim ve aglamaya başladım.

"Şaka yapmiyorsunuz siz ben orda napicam hani siz yoksunuz kimden destek alcam ben "

"Her akşam görüntülü konuscaz bebeğim" dedim ve gulumsedim. 

"Ama bak beni o süreçte unutmak yok bir gece konusmazsak küserim size gelin şuraya bana sarılın" dedi ve koşarak sarıldık hep birlikte ozliycektim kardeşimi hemde cok....

BİR KUŞ TÜYÜ MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin