BULUT

22 3 0
                                    

Kardeşim gideli tam 3 gün oldu. O 3 günde Melisa ile Betüle bir kere ulaşamadık. Bizim kızlar biraz abartiyor olabilirler ama ben bir kere bile gizemli bir hava sezmedim ne bileyim. Onlar huzursuzlar nedense bende kiramadigim için yardım ediyorum.

Melisa ile Hazar eve paldır küldür girdiler. Ve ikiside bagirisiyordu. Hayır cikmiyorlar ama bir o kadar da kavga ediyorlar anlamıyorum ki. Bulutu sorarsanız hastaneden sonra bidaha gormedim onu. Pek gormekte istemiyorum zaten kendisini.

"Hazar sen deli misin kız geldi resmen kucağına oturdu çıldırtma beni adam" dedi Melisa bağırarak.

"Kızım yakışıklı adamım cevrem var doğal değil mi sence" dedi hazar ve Melisa son noktayı bence koyar iddiasına bile girerim herkesle ve bomba geliyor.

"Egonu al ve siktir git Hazar istemiyorum seni" dedi kırgın bir şekilde. İkisininde gözlerinden bir anda kırgınlık geçti. Ve hazar kapıyı vurdu çıktı Melisa yere çöküp ağlamaya başladı hemen. Onun yanına gittim ve sırtını sivazlamaya başladım. Biraz kendine gelsin olayları anlattircaktim ona güzelce. Sonra da aralarını yapicaktim.

2 saat içinde kendine anca geldi Melisa boş boş bakıyordu etrafa bende o ara leptobu ayarladim çünkü Aysegul ile konusucaktik hem belki kendine gelirdi biraz Melisa.

"Kızlar napiyosunuz " dedi Ayşegül sevinçle. Melisa soğuk bir şekilde iyi dedi ve arkasına yaslanip gözlerini kapadı.

"Ben iyiyim ama Melisa iyi değil o yüzden  görüntülü arama yaptım bebeğim anlatsana nasıl geçiyor " dedim sevinçle

"Böyle devam ederse iki ay içinde ayaklanirmisim" dedi Ayşegül sevinçle ve tek çığlık atan ben oldum. Melisa tekrardan ağlamaya başladı.

"Esmer Irıspı noldu lan sana " dedi Ayşegül

"Nolucak o sevgilinin olacak arkadaşı Hazar  kucağına kızlar oturuyor adamın dediğine  bak cevrem var yakisikliyim diyor pezevenk" dedi sinirle.

"Ow ağır mesele tamam hadi gene ben uzaktan el atcam hadi gene iyisin uzun iliskine devam etcen" dedi Ayşegül sevinçle

"Siktirsin gitsin Ayşegül elini surersen konuşmam asla " dedi Melisa ciddi bir mesele olduğu belliydi.

"Her neyse yavrum sen kendine dikkat et seni seviyoruz kuşum" diyip kapadım ve Melisa için birer içki çıkardım.

Cipsleri filan ayarladik küçük küçük yudumlamaya başladık. Saat gece kaça geldi bilmiyorum ama odama çıktım hemen. Cami açtım sıcaktı odanın içi yada bana öyle geliyordu ne biliyim. Tam dalacaktim uykuya yatağıma biri geldi melisadir diye uykuma devam ettim....

****

Sabah güneş gözüme giriyordu. Siyah Perdeleri cekmedim diye küfür ettim kendime. Sagima dönmem ile birine carptim aniden gözlerimi acamamla Bulutu gormem bir oldu. Beni izliyordu nasıl girmişti benim odama bu salak..

"Ne ariyorsun burda Bulut" dedim soğuk bir sesle.

"Normal insanlar Günaydın der Afra " diyip gözlerini devirdi.

"Sen normal insan değilsin bu bir iki odama nasıl girdin" dedim sakin bir şekilde çünkü o kollarını bana dolayip yaklastikca sakin olmak zorlaşıyordu.

" Güzelim camını açık birakmissin dedim ben giriyim de benden başkası bu odaya girmesin dedim e yanına girince de hemen bi sarıldın bana" dedi ve oyle bir güldü ki içim gitti ne diyorum ben kendine gel Afra.

"Melisa sandım ben dün gece de biraz içince anlamadım gerizekali" dedim ve karnına bir tane geçirdim.  Hafif inledi ve beni hemen altına aldı yaklaştı yaklaştı tam öpücekti Melisa odaya daldı. İlk kez bir işe yaramıştı arkadaşım.

"Kalk Bulut afranin ustunden hadi git çevresi çok olan kızı kucağına alan arkadaşının yanına hadi" dedi Melisa sinirli bir şekilde Bulut anlayamadı başta ama sonra kendine geldi ustune ceketini giyip tam kapıdan çıkacaktı bana göz kirpip Melisa gene konuştu.

"Nerden geldiysen öyle cik Bulut bey" helal benim Kardesim. Ben kahkha attım Bulut burnundan soluyordu tabi. Mecburen camdan inmek zorunda kaldı. Ben baya bi güldüm ama iyi oldu mendebura Velihat bozuntusu.

Melisa ile kahvaltı ettik. Betülü tekrar aradım. Açtı sonunda.

"Betül nerdesin sen niye acmiyorsun merak ettim"

"Afra işlerim vardı " dedi sinirli bir şekilde

"Tamam ben seni rahatsız etmiyim" dedim ve kapadım Melisa herşeyi duymuştu.

"Ne garip kız arkadaş değişik karakterli yaratık" dedi ve güldü kendine gelmişti dünden sonra Hazar beni 40 kere arayıp sormuştu. Ama inadına oda gelmiyordu. Ayşegül olsaydı ben ugrasmazdim ne güzel ama işte.

Bulutun ağzından ;

Şirkete uzun süredir ugramiyordum. Afra ile uğraşmaktan şirketi bosladim. Hemen benim odamin olduğu kata çıktım. Sekreter bana gulumsedi hemen. Ve odaya girdim soğuk bir şekilde. Ardından hemen bir kaç birşey imzaladim diğer raporlara göz atiyordum odaya öküz gibi Hazar daldı.

"Abi çok açım" dedi bende siktir git bakışı attım ama sallamadi beni

"Napiyim Hazar acsan git yemek ye"

"Hayır abi ben Melisa'ya açım özledim lan kızı ilk kez bir kızı özledim aq" dedi şaşkın şaşkın bakiyordum Hazar bizim hazardi dimi bu.

"Hazar senin içine bisey kaçmadı kardeşim dimi" dedim

"Hayır abi Melisayi meleğimi istiyorum ben Afra sana trip atsa gidersin dimi yanına" dedi birden Afra ile düşündüm de bizi o kız beni gebertirdi. Yok yok onla asla olmaz asla çıkıp peşinden koşmam .

"Sacmalama Afrayla ben eğlencesine kafa dağıtmak için uğraşıyorum abicim o kız benim diğer seksi meleklerimin yanına geçemez" diyip pic gülüsü attım ve konuşmama devam ettim "hadi bu gece bara gidelim " Dedim Hazar suratını buruşturup

"Melisaya gül hediye filan alıp yanına gitcem" dedi

"Sacmalama be abicim sanan da sizi sevgilisiniz"

"Degiliz Bulut ama hoslaniyorum söyleyemiyorum sadece ama bir gün acilcam " dedi hazar ciddi bir şekilde ve çıktı. Bende uğraştım işlerle ama yok canım istemiyordu. Nedense afranin o güzel kahverengi gözleri aklıma geliyordu. Kocaman gülüşü o sarhoş halı paytak paytak yürümesi ne diyorum ben sacmalama Bulut kendine gel.

Tam odadan hazırlanıp çıkacaktım. Betül odaya girdi.

"Abicim" diyip sinsi sinsi güldü....

BİR KUŞ TÜYÜ MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin