Babam hep derdi lise bittikten sonra hiç bir arkadasinla gorusemiyceksin. Herkes farklı yerlere gidince konuşmalar mesajlar bitiyor
Derslerine bak diyip dururdu bana. Ama ben dün gece öyle olmadığını çok net anladım. Benim iki kardeşim var Melisa ve Ayşegül ömrümde beni yalnız birakmiycak iki canimdan kardeş. İkiside o kadar değerli ki bunu tekrardan tekrardan hissettirdiler.Uyandigimda biraz yerimde kipirdandim. Belim tutulmuş ya. Dün gece ictik baya bi ara Bulutlar geldi ama sonra noldu hatırlamıyorum. Yerimde kipirdaninca alanım kısıtlı olduğunu anladım. Biri beni sıkı sıkı sarmıştı. Kesin melisa sarılıyor bana yoksa bu kadar ahtapot gibi kimse sarilmaz bana. Bende sarılıyım dedim ama kollarim zor kapandı sonra elimi göğüs kısmına koydum. Bu Melisa değil ki aniden gözlerimi açtım ha aman Bulutmus uyuya bilirim. Bi dakika bi dakika ben az önce Bulut mu dedim?? Kalk Afra kalk diyip kalkmaya çalıştım ama yok öküz gibi sarılmış be kardeşim. Öküz yav. Hayır ne yiyor da böyle .
"Bulut kollarını acar mısın?" Dedim masumca.
"Hayır" dedi kararlı bir sesle.
"Ya Bulut kalk be ayı" dedim. Ve ani bir hareketle ustume çıktı.
"Senin cenen dün geceden sonra açılmış bakıyorum Afracım dün gece ' Bulut benimle uyur musun' diyen ben değildim güzelim" dedi sesini değiştirip.
"Sarhostum hatırlamıyorum kabul etmiyorum hem cekilsene be ustumden" dedim. Sakin ol Afra sakin Bulut ile şuan çok yakın değilsiniz sakin sakin. Bulutla tartışırken arkadan alkış sesi geldi. Noldugunu anlayamadım. Kafami yana bir çevirdim melisa ve hazar bize pis pis siritiyor.
"Maşallah muhabbetinizi boluyorum ama aile var burda hani ." Dedi Melisa arkasından hazar konuşmaya başladı.
"Evet abi Meleğim haklı hani diyorum kızın ustunden kalksan diyorum kız rahatça lavaboya gitse diyorum sende emailine bir baksan diyorum" dedi hazar ve bende kikirdadim
"Kalkiyorum güzelim ama bu böyle yarım kalmaz" dedi kulağıma eğilip ve kalbim hızlı hızlı çarpmaya başladı. Bulut ile Hazar mutfağa inince melisa yanıma oturdu.
"Bence havada aşk kokusu var ne biliyim Afra şuana kadar ilk öpücüğünü vermedi ama buluta vercek mi ve de ben rüzgarla Ayşegülü basmaya gidiyorum" dedi ve kalktı.
Hemen arkasından bende gittim tabi. Merak ediyorumdum onları. En sevdiğim ve beğendiğim bir ciftti kendileri. Kulaklarimizi hemen kapıya dayadım. Ve dinlemeye başladık.
"Rüzgar bak olmaz sevgilim bitanem aşağıda misafirlerimiz var" dedi Ayşegül arkasından Rüzgar konuşmaya başladı.
"Bak zaten dün yarım kaldı odaya çıktığımız gibi sızdın özledim be sevgilim seni" dedi Rüzgar da ve sesleri kesildi 5 dakikadır sesleri çıkmıyordu... Melisa parmakları ile bir iki ve üç yaptı ve odaya daldı. Pek ilerki seviyeye gecmemisler ama genede insan utanıyor ben bile utandım.
"Sonunda bastım be sizi aile ver kızım aile aşağı katta hemde iki tane yazıktır günahtır be" diyip koşmaya başladı. Ayşegül de sinirden küfür ediyordu. Ve Rüzgar da kıs kıs guluyordu. Bende ozur dilerim diyip kapıyı kapatıp çıktım. Melisa ile sofrayı hazırlamaya başladık yada ben başladım desem daha doğru olur. Çünkü melisa hazar ile fingirdesiyordu resmen. Bulutta gözlerini devire devire bakıyordu.
Sofrayı hazırladık ve hep birlikte bahçede güzel bir kahvaltı ettik. Melisa ile Hazar bir köşede leptopta heyecanlı heyecanlı birşeyler seyrediyordu. Ayşegül ile Rüzgar bir konu yüzünden atışıyorlardi. Ben ile Bulut birbirimize bakiyorduk bos gözlerle. Ben tabi sıkıldım iyice hemde fazlasıyla aklıma Doğru yoksa Shot oyunu aklıma geldi. Bence oynamaliydik bahçede mindirleri ayarladim. Rüzgarı markete yolladık. Sigara ve alkol alacaktı. Normalde ben sigara icmiyorum ama çok kötü olduğum zamanlarda iciyordum. Ha bu arada siz şimdi diyeceksiniz dün akşam Betül vardı sonra sabah yoktu diye. Betül dün akşam gitmiş bize not bırakıp acil işleri yüzünden. Her neyse ben minderleri bardaklari ayarladim. Melisa hazarla geldi oturdular arkasından Ayşegül ve bulut sonra rüzgar gelince bizde oturduk. Herşey hazırdı evet başlayabiliriz...
"Melisa başla " dedim ve gulumsedim.
"Hmm Ben bir adamdan hoslaniyorum" dedi. Ve hepimiz gulumsedik bulut hariç. Ben rüzgar hazar Ayşegül ve bulut yeşil kartlari koydu. Hepimiz doğru bildik ve Shot atan olmadı sırada hazar var.
"Ben daha önce hiç bir kadınla yatmadim" dedi hazar ben tabi başta şok oldum ve imkansız olduğunu dusundugum için kırmızı kartı koydum Ayşegül ve Rüzgar da aynısını yaptı. Melisa ile Bulut yeşil koydu. Hazar bizim shot atmamizi daha sonra anlatacağını söyledi. Ve sıra Ayşegül de.
"Ben hamileyim" dedi aniden ben ve Melisa birbirimize salak salak bakmaya başladık. Rüzgar da aynıydı. Bulut ben kırmızı diğerleri yeşildi.
"Afra ve Bulut hariç herkes Shot atsin öyle bisey olsa ben alkol alır mıydım" dedi Ayşegül ve Rüzgarın biraz da olsa yüzü düşmüştü. Sıra bendeydi ne desem acaba
"Ben şuana kadar kimse ile öpüşmedim" dedim bulut çok rahat bir şekilde kırmızı koydu diğer hepsi yeşildi. Bende buluta gulumseyip
" Shot atmalisin bence" dedim. Ve gene Shot attı. Böyle sırasıyla bir sürü şey öğrendik birbirimizin arasından. Akşama kadar böyle oynadık. Sonra Bulut yanıma geldi.
"Artık kölem olmalısın mesela ilk öpücüğünü vererek" dedi ve ben tokadı yapıştırdım.
"Sen ne diyorsun ha sen ne diyorsun adi ben bunun için mi dedim lan o iddiayi pislik bidaha yanıma yaklaşmayı aklından bile geçirme bir daha benle aynı ortama bile gelme Bulut " dedim ve anahtarları filan herşeyi alıp hızlıca evden çıktım. Arkamdan kızların koştuğunu anladım tabi. Ama durmak istemedim. Son hızda koşmaya devam ettim. Arkamdan kızlar Afra dur diye bagirsalar da sallamadim. Yol tarafına geldiğimde karşıya koşarak geçtim. Ve ani fren sesi ve Melisa'nın çığlığı kulağıma geldi. Ben o seslerle yerimde dondum kaldım.
Arkami döndüm ve gordugum şeyle şok oldum. Ayşegül kardeşim benim. Hayır hayır rüya bu rüya rüya benim kardeşim ölemez....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KUŞ TÜYÜ MASALI
Genç KurguYastık tüyü gibidir insanlar bazıları yumuşacık olur bazıları çok sert bizde Bulut ile öyleydik ismi ne kadar Gerçek bulutları adlandirsada en sert kuş tüyüydü o. Ben ise en yumuşak tüy. Ve bizim hikayemiz birbirimizi bulunca başlıyor. İYİ OKUMALAR