İŞ YEMEĞİ

17 2 0
                                    

Bulutun ağzından;

Lanet olsun şu babamın yüzünden birde Betülü çekiyordum. Şimdi diyceksiniz bu Betül kim. Babamın ben küçükken yaptığı halt yani üvey kardeşim. Babamla senelerce çektiğim tek sorun şu kız. Tabi ben babamla sadece para için ve şirket için konuşan biriyim ama hep Betüle sahip çıkmamı istedi. 

'' Betül ne istiyorsun söyle sonra çık ve git'' dedim sinirle.

'' Abicim neden böyle yapıyorsun. Şimdi afra ile konuştum beni çook merak etmişler diyorum ki acaba akşam yemeğine mi gitsem ona sonrada abimi biraz ona mı anlatsam ne yapsam karar veremedim.'' dedi sinsi sinsi gülüyordu..

'' Betül yeter hayatıma karışmaktan vazgeç ve Afranın yanından uzak dur!'' dedim bağırdım sinirle.

'' Abicim sen barlardan çıkmayan insan Afrayı tanıdığından beri neden bara gitmiyorsun bir bana açıklar mısın yoksa bu kıza aşık mı oldun'' Acaba oldum mu yok yok olmadım sadece onu korumaya çalışıyorum masum bir kız hem çocukluk sevgilim o yani tabi bunu Afra hatırlamıyor annelerimizin hep birlikte olduğunu babasını ben hallettim o kızı ağlattığı için ama aşkla alakası olamaz ben ona aşık olmam asla '' Noldu abicim bi düşündün '' dedi betül gene..

'' Saçmalama betül ben o kıza aşık olmam sadece eskiden ailevi bir hukukumuz var hem sanane''  Kafayı yiycem şimdi ya sabır..

'' Tamam abicim ben Afracığımın yanına gidiyim çocukluk aşkını ilk öpücüğünü küçüklüğünde senin aldığını söyleyim biricik abicim'' 

'' Siktir git betül eğer öyle bir şey yaparsan annen ve o üvey olcak baban sen ve o üvey ablan çağla parasız kalırsınız haberin olsun''

'' Ben gittim şimdilik bişey söylemiyorum param kesildiği anda öterim kıza haberin olsun bye'' diyip çıktı Allahım beni nelerle sınıyorsun.. 



Afranın ağzından;

Başım ağrıdan çatlıyordu iyice kafayı yiycektim iyice. Hemen aşağı indim ve ilaç içtim saate baktım daha 12ydi saat. biraz müzik dinlesem rahatlardım. En iyisi Bağzıların zaten kırılmış bir kızsın şarkısını açtım ve dinlemeye başladım....

  çıldırmış bir vaşak gibi kaybediyorum
artık seni bir çiçek yerine kopartmak istiyorum
işte indim sahneden öpüyorum ağzından

büsbütün kaybettim
bana dokunmayın sakın
bunların düzenine sokayım

oysa seni sevmem toplumu meşru kılar
ve gitmen beni dile indirger sevgilim (bu kısımdan emin değilim)
zaten kırılmış bir kızsın dövülmüş bir av

büsbütün kaybettim
bana dokunmayın sakın
bunların düzenine sokayım

ayakkabılarını kapımın önünde görmeyi istiyorum!
çünkü bu, çünkü bu
seni seviyorumun içine nal salmak demektir
inanmazsın bir taşra kurmuşlar
aynı bize bakıyor
bir yanım asaf halet söylüyor diğer yanım fabrika
bir şiiri birkaç kalemle yazmak lazımdı geliyor bana
bugün bugün yepyeni bir imparatorluk öğreniyorum
ekmeğin ağırlığında
yeni bir imparatorluk
örneğin gül dönüyor bir beygiri tasfiye ediyor şair
arapça akdeniz diyor ben
aynadan dönüyorum sana
aynadan
benden dönmüyor  

BİR KUŞ TÜYÜ MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin