HİSLER

40 3 0
                                    

İlk kez bulutla yolculuk yapıyoruz. Tabi gece çıktığımız için ben yol boyunca uyudum. Uyandigimda arabayla bir yerde durup güzel bir kahvaltı ettik. Bulut çok sakindi yada aşırı derece sakindi. Uyandigimdan beri konuşmak istedim ama yapamadim. Cekindim çünkü.

"Söyle Afra ne diyceksen uyandigindan beri bisey dememek için zor duruyorsun"

Yav bu çocuk benim içimi filan okuyor mu? Yada ben hareketlerimden çok belli ediyorum.

Salaksin Afra belli ediyorsun tabi çocuk bile sıkıldı senden

"Hayır sıkılmadim ve sesli düşündün güzelim" dedi Bulut tabi benim agzim bir o şeklini aldı şaşırdım çünkü bence ben iç sesimle konusmiyim olan bana oluyor.

"Çok sıkıldım Bulut ne kadar kaldı bide yol boyunca araba sessiz uykum geliyor" diyip kafami buluta çevirdim. Siyah tişört kot pantolonu ve o surat hatları Allahim sen bu çocuğu oturup boş gününde filan mı yarattin. Sert ama bir o kadar da yumuşak biri. Sevgilim olsaydı varya kimselere vermezdim.

"Düşünceli güzellik ne konuşalım"

"Bana anlatcaklarini konusabiliriz mesela Bulut neden bir ay ortada olmadığın ve neden beni o gün aradığımda tersledigin" diye saydirdim hemen

"Zamanı gelicek bekle hem yolun bitmesine az kaldı hemde 20 dakika filan" diyip kocaman gulumsedi elimi tuttu. Birden heyecan bastı tabi beni kimin olsa basar. Su adama bak.

20 dakika sonra eve ulaşmıştık o kadar güzeldi ki ev anlatamam. Bahçesi ve havuzu çok büyük olmasa da sirindi. Evin içine girdiğimizde modern döşenmiş eşyalar ve bir o kadar güzel şeyler vardı. Bulut bana mutlulukla bakıyordu.

"Begemdin mi" diye sordu

"Begenmek ne kelime bayıldım çok teşekkür ederim" diyip sarıldım kocaman. Ayşegülün kazasından sonra hani böyle bir tatil yapacağım aklıma gelmezdi. Bulut eşyaları odalara koydu sonra aşağı indi şömineyi yaktı.

"Evet konuşma vakti belli ki istediğin soruyu sormaya başla"

"Neden gittin ve gelmedin yada haber vermedin"  diye bir çırpıda sordum.

"Çünkü boşver onu akşam yemeğinde cevabını vericem sana" diyip göz kirpti kalktı.

"Ama Bulut " diyip sirtina atladim odanın içinde birlikte koşup kahkahalar atıyorduk. Gülmekten karnım ağırdı beni sırtından indirdiginde çok yakindik ve kalbim çok hızlı atıyordu hem de aşırı derece hızlı nefes al Afra nefes al ve sakin ol. Offf lanet olsun olmuyor.

"B-bul" ismini söyleyemeden dudaklarimi öpmeye başlamıştı. İkinci öpücüğümü de gene aynı adam kalbim yerinden çıkacaktı kesin. Kollarımi boynuna doladim hemen. O kadar güzel dudakları vardı ki. Ne biliyim Bulut her kızın hayalindeki adam gibi biri hemde aşırı derecede hayalindeki adam.

"Çilekli ruj güzelmiş" diyip gur kahkahasıni attı utandım tabi orası ayrı ama ne biliyim ya çok tatlı değil mi.

"Fıstık hazırlan aksam yemeğine ordan da sahile incez fazla güzel olma ama şık bir yer haberin olsun" diyip evden cikti ben napicaktim ne giysem acaba ama kıyafet yok off Bulut. Odaya çıktım dolabı acmamla elbiseler ile göz göze gelmem bir oldu.  Hepsi ayrı ayrı çok güzel kiyafetlerdi. Ne zaman aldı ve ayarladı acaba akşam yemeğinde artık tüm herşeyin cevabını alicam. Kızlar whatsapp grubuna girdim hemen bizimkiler bir iki dedikodu mu yapmışlar tabi.

Playroomaskim: Nasıl ya kaç gün yoklar peki ay Bulut ile bu oldu

Arnavut : Tabi olacaklar aysegul yakışıyorlar nasıl mutlu girdi eve biliyor musun? Senin için bile bu kadar sevinmedi.

Ben: Kızlar hemen bir dedikodu mu yapıyorsunuz yahu alt ustu 2-3 gün yokum ayip bu akşam bulutla akşam yemeğine çıkıyoruz çok heyecanliyim.

Playroomaskim: Hadi hazirlan o zaman gerizekali hadii

Ben: Ben kaçtım o zaman öptüm hepinizi.

Allahım ya çatlak hepsi. Ne giysem acaba önce saç ve makyaj yapayım sonra bulurum kıyafet.

Bulut:

Herşey çok güzel olması lazım hemde fazlasıyla. Afraya çıkma teklifi edicem aslında etmeme gerek yok benimsin desem bile yeter ama ne biliyim herşeyin çok güzel olmasını istiyorum
1 ay yoktum ama onun kokusunu nedense çok özledim masumiyetini filan hemde aşırı derecede

"Herşey hazır mı" diye bağırdım çocuk kafasını salladi ve saat 7 de geleceğimizi bildirdim. Koşar adımlarla dışarı çıkıp arabaya atladim. Eve gitmeye karar verdim. Bagaja baktığımda hediye hazirdi. Balonlarda tamam herşey vardı. Eve girip hemen yukarı çıktım özlemişim Afrayi kokusu yayılmış eve. Güzel kokulum.

Odaya dalmamla afranin fotoğraf çekildiğini gordum aynada. Arkasına yavaşça yaklaşıp elimi beline koydum ilk başta irkildi ama daha sonra o resmi tekrar çekti. Bence güzel cikmistik.

"Bekle güzelim hemen hazirlaniyorum ve sakin resmi silmiyorsun" dedim ve kocaman gulumsedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bekle güzelim hemen hazirlaniyorum ve sakin resmi silmiyorsun" dedim ve kocaman gulumsedi. Yanağını öpüp odaya girdim. O siyah elbisesi çok yakismisti açıktı ama yakıştı.

Takım elbiselerimden birini girdim içine gömlek yerine tişört giydim. Güzel olmuştu. Bana göre. Oldu kesin oldu. Heyecanliyim. Bu kadar heyecan yapmazdim normalde. Yavaşça afranin yanına gittim ve beni suzdu belinden tutup arabaya kadar yürüdük daha sonra arabaya bindiğimiz gibi beş dakikada ordaydik. İnşallah kabul eder inşallah.

"Bekle beni bagajdan sana birşey vericem " diyip bagajdaki balonları verdim. Gözlerini kocaman yaptı ve sımsıkı sarıldı.

"Tesekkur ederim Bulut" diyip kocaman gülümsedi. İçimi kavurdu resmen gülümsemesi. Ben Bulut Arslan bir kızın gülüşüne aşık oldum resmen. Ve şuan bir kızın önünde heyecandan titriyorum. Masalara oturup yemek siparişi ve şarap siparişi verdim. Hiç konuşmadık ve Afra dayanamadi.

"Bulut hadi anlat meraktan catliycam"

"Ailevi sorunlar vardı zor oldu benim için kız kardeşimin yaptıklarını toparlamak babamla kavgalarimiz filan ama şunu öğrendim ki Afra senin kokundan ayrı kalamiyorum güzelim. Şimdi diyceksin nasıl anladın o aldığım ilk opucukten sonra senden ayrı kalmak çok zordu bir kaç kere senin odana girip seni izleyip gittim hep burda da şunu açıklamak istiyorum" diyip yerimden kalktim kocaman maymunu aldım "Bir ömür boyu orangutanin yada maymunun olabilir miyim" diyip gözlerimi kapadım tek bir lafı ile beni havalara ucurabilir yada yerle bir edebilir.

"Bulut bir ömür boyu zaten maymunum olarak kalacaksın niye soruyorsun ki hemde sonsuza dek" diyip Afra dudaklarima atıldı belinden kavradigim gibi kucagimda dondurdum.

"Rahat dur Bulut" dedi ve kizmaya çalıştı. Bende bağırarak

"Herkes buraya baksın ben bu kızı seviyorum gençler herkes duysun ulan bu güzellik benim hatunum"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR KUŞ TÜYÜ MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin