YOLA ÇIKMA VAKTİ

22 3 0
                                    

Ayşegülün ağzından ;

Herkes etrafimda pervane gibiydi. En eğlenceli seyde Melisa'nın bana bol bol çikolatalı süt vermesi. Kendi içmiyor bana getiriyordu. Acaba kaza yapmam isemi yaradı yahu.

"Yavrum sana çikolatalı süt getiriyim mi ister misin bak bugün 1 tane içtin sen" dedi Melisa tabi ben 32 dis siritinca hemen koşarak getirdi kucagima 2 tane birden koydu.

"Melisa sen icmiycek misin hem hastaneye nasıl sokuyorsun bu sütleri sen" dedim şaşkın bir şekilde.

"Yavrum Melisa'nın çakal işleri bunlar anlayamazsiiiin " dedi neşeli bir şekilde. Ha şimdi Afrayi soracaksınız bana onu zorla Bulutun yanına yolladim eve gidip uyusunlar diye rüzgarı da yollamaya çalıştım gitmedi yan oda da uyuyor şuan. Ve başımda Melisa ve Hazar kalıyor ama ikisini gormeniz lazım bebek gibi bakıyorlar Allahim bunlara bakıyorum da ikisinde bir ego var Allah sizi inandirsin ama ikiside çok yakışıyorlar. Taktim ben kafaya bir ayaklaniyim ikisininde arasını yapıcam böyle el ele kol kola olacaklar. Tek biz rüzgarla olmuyor ki böyle. Sonra Melisa bizi basıyor musallat oluyor başıma. Tabi Afra ile Bulut varda onların işi uzun hemde baya bi uzun.  Ben iyilesiyim onları da bi ayarliycam.

"Hazar hayır ya silme instagramdan o fotoğrafı" dedi Melisa sinirli bir şekilde en sevmediği şeyi yapıyor varya şuan hazar Allahım Rüzgara kavusamadan ölmek istemiyorum. Amin.

"Kızım oranı burani elaleme mi gostercen deli etme beni ulan"  dedi hazar ay valla kavga çıkacak acaba salah salah konuşmayın desem yoksa ölüyorum mu desem buldum buldum.

"Ayyy çocuk geliyor" hass. Ben ne dedim lan. Aniden Rüzgar odaya daldı.

"Nerde lan çocuk nerde" ay benim sevdicegime bak yakışıklı sevgilim uyku sersemi tabi saçları filan dağılmış böyle. Kiyamam ben sana.

"Ne bebeği sevgilim bu iki salak kavga ediyordu kan çıkmadan durdurayim dedim" yorgani açtım ayak kısmını " bu bebekler yuruseydi ikisine tekme tokat dalardım da olmadı işte" dedim içimde bir burukluk oluyor ama alistim. Rüzgar ve Melisa'nın gözleri doldu hemen Hazar da gözlerini kaçırdı.

"Hadi siz odadan çıkın tamam mı ben bakarım eve gidin duş alın hele Hazar sen al Melisa sana nasıl katlanacak " dedi Rüzgar ve güldü. Ben kahkaha attım yada anirdim diyebilirim. Hazar ile Melisayi öptükten hemen sonra. Çıkıp gittiler. Rüzgar ile başbaşa kalmistik. Ve ben çikolatalı sütümü icebilirim.

" Benim sevgilim çikolatalı sütünü mü içiyor" dedi Allahım bir ateş bastı bana yahu. Yaklaşıyor bide

"Ev-" evet demeden dudaklarima kapandı. Ve kollarimi hemen boynuna sardim. İyice kollarını bana sardiginda kapı aniden açıldı ve Bulutun sesini duydum.

"Öhö hastane odası fantazisi yapıyorlar baksana" dedi güldü.

"Sussana Bulut alla alla kız ölümden döndü" dedi Afra ama Rüzgar onlari hala takmiyordu. Ellerimi çektim ve çekilsin diye itledim gitmedi. Sonra kaçıldı.

"Aşkım ne itliyon surda bir hasret gideremedim" dedi hafif sinirle Rüzgar. Gözlerimi Afralari gösterdim. Ve özür dilerim dedi dudaklarını oynatarak Rüzgar.

"Gençler ozur dilerim sevgilimin dudağında birsey vardı. Onu hallediyordum." dedi Rüzgar Bulut gür bir kahkaha attı.

"Abi hallademediyseniz hani biz çıkalım dimi Afra hanım" dedi Afraya sinirle dönerek kesin bunlarda kavga etmişler ayy ayy.

Hayır yani biri başlıyor biri bitiyor kardeşim. Ne çektim ulan ben bunlarla liseden beri boyleler. Doktor odaya girdi hemen bir kaç şey soyliycek herhalde.

BİR KUŞ TÜYÜ MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin