Og Alfred

424 12 1
                                    

Da jeg vågner har jeg den største hovedepine. Jeg går ud på badeværelset får at tage en Panodil, det hjælper. Jeg går ind på værelset igen. "Pis" mumler jeg for mig selv da jeg ser at min telefon ikke har været til opladning. Jeg var virkelig også træt igår. Jeg sov med det samme jeg ramte puden og der var klokken kun lidt over 13:00 og nu er den 12:48 vildt! "Snakker du med dig selv" griner Jonas ovre fra døren. Han står lænet mod dørkarmen med et smører smil. "Måske" siger jeg og går forbi ham ud af døren. Han følger efter mig ned i stuen. Jeg fortsætter ud i køkkenet, men Jonas stopper ved sofaen og hopper ovenpå Nellie. "Jonas! Gå væk!" "Næh" "jo" "næh" "moooaaaar" hører jeg inde fra stuen. Min mor er endelig hjemme. Det er hårdt kun at se hende i weekenderne. "Vi har to sofaer! Sæt jer i hver jeres" hører jeg min mor sige inde i stuen hvor hun så fortsætter ind i køkkenet til mig. Nu begynder Nellie og Jonas dog bare at skændes om hvem der skal flytte sig. Min mor sukker. Jeg tror at det tager hårdt på hende at have 3 teenagere, især alene.. "værsgo" siger min mor imens hun smiler stort. "Tak mor! Men hvorfor?" Spørger jeg hende da jeg tager imod gaven. "Det har jo været din fødselsdag imens du har været væk." Svarer hun. Gud ja! Dagene blander sig bare sammen.. "jeg kunne ikke sende en fødselsdagshilsen til dig" siger hun. "Det er også okay" svarer jeg.
Jeg fik heller ikke særlig mange fødselsdagshilsener på Facebook. Jeg var jo sammen med alle mine venner og de sagde jo tillykke der, men andre.. Jaa det har kun lige været min tante, onkel og jeg tror måske at Nellie faktisk sendte en.. Jeg åbner gaven, det er en halskæde med et lille sølv hjerte - bag på er der indgraveret "jeg elsker dig". "Tak mor! Virkelig tak!" Siger jeg højt. Efter vi har spist lidt morgenmad går jeg ovenpå. Min telefon stopper med at ringe lige da jeg kommer ind. Jeg lukker døren og ligger mig i min seng. Det var M der havde ringet. Jeg ringer tilbage.
Telefonsamtale
M=Marie
D= dig

D: Hej Hvaså?
M: HAR DU SET HVAD ANTHON HAR SKREVET PÅ INSTA?!
D: øh nej? Hvad er der?
M: gå ind på insta! Lige nu!
D: okay
Hun ligger på. Jeg skynder mig ind på insta og det første billede er af mig der sidder på Anthon fra Roskilde. Han holder om mig på billedet. Vi griner begge to. Det er faktisk rigtig sødt! Jeg går længere ned og læser hvad han har skrevet.
Hende her❤️ Hun er min❤️ Ja! Jeg ved det.. det er svært at forstå at sådan en fantastisk, vidunderlig, skøn, dejlig og ikke mindst smuk pige vil være min!❤️
Vi har haft op og nedture, men vi klarer alt❤️ Dette har nok været den bedste tur på Roskilde nogensinde!❤️ Jeg håber at D/N vil være min for altid❤️ Jeg vil ihvertfald gerne være hendes❤️

Jeg liker og kommentere så

Skaaat❤️ lad vær'❤️ Jeg begynder at græde! Du er virkelig også fantastisk!
Jeg elsker dig højere end nogen anden!❤️ Og vil for alt i verden aldrig forlade dig❤️ Kommer du ikke over til salatpizza og pendlerkids senere?❤️

Jeg ligger derefter selv et billede op af Anthon og jeg. Det er et billede hvor vi kysser. Orange scene er i baggrunden. Plus lige Munke der photobombede hahah. Jeg ligger det op med teksten.

Ham her❤️ og Alfred.

Der strømmer ind med likes og kommentarer.
Jeg ser hurtigt at Anthon har svaret på min besked til hans billede.

Jeg elsker dig❤️ Selvfølgelig!❤️ Hvem kan sige nej til salatpizza og Pendlerkids?!❤️

Jeg svarer igen med to hjerter og en kyssesmiley.

Anthon har kommenteret billedet jeg lagde op.

Jeg elsker dig❤️ og Alfred.

Jeg går ud af Instagram og ind på messenger. Jeg har mange beskeder derpå især fra fans, men også fra Anthon, Thor og pigerne.
Vi har en lille gruppechat - Thor, Anthon, Lauge, Alfred, Maxi, C, M og jeg. Maxi var ikke med på Roskilde. Han skulle vist til Mallorca.
Inde på den gruppe snakker vi om alt muligt.. derfor orker jeg ikke at læse beskederne.
Der popper en besked ind fra Anthon.

Er det okay at jeg kommer ved en 18:00 tiden?❤️

Ja❤️ Så har jeg bestilt pizza der❤️

Fedt😘

Tiden går virkelig hurtig og før jeg ved af det banker det på døren.
Jeg løber ned og åbner. "Hej smukke" smiler han da han træder ind af døren. "Heej" svarer jeg. "Jeg glemte alt om at bestille pizza" siger jeg og laver sad face. "Det okay, vi bestiller da bare nu" svarer han imens han aer mig på kinden. Vi går ovenpå på mit værelse og bestiller pizza. Hvorefter vi ligger os i sengen med MacBook'en på min mave. Vi starter pendlerkids. Vi ligger hånd i hånd, hans tommeltot aer min hånd.

Håber i kunne lide kapitlet:)

- Sebrine

Jeg Elsker Dig JoWhere stories live. Discover now