"Hvorfor kan du ikke sige det?" Spørger han. Hans stemme lyder lidt vred, men jeg er ligeglad. Hvis han hæver stemmen så hæver jeg også stemmen.. "det kan jeg bare ikke okay.."
"Du kan fortælle mig alt" siger han og tager min hånd. Hvorfor lader jeg Thor holde min hånd når Anthon ikke må?! Argh stop D/N.
Jeg tager min hånd til mig. Mit blik er på gulvet, men jeg kan mærke Thors blik på mig.
"Fortæl mig det nu" siger han. "Nej! Okay, jeg har brug for tid! Hvorfor skal du være ligesom Anthon?! Giv mig tid" jeg råber måske lidt.
"Du prøvede og dræbe dig selv! Hvordan tror du ikke jeg har det! Jeg føler det er min skyld!" Han råber tilbage. Jeg kigger op på ham. "Det er ikke din skyld okay.." "sikkert.." mumler han. "Det er det ikke! Jeg har haft det svært på det sidste på grund af alt.. Voldtægterne, knivstikkene, alt det med dig og Anthon! Og ikke mindst min far.. heller ikke for at nævne at jeg kun for få uger siden fik en abort!! Forhelved Thor! Jeg er kun 16!"
Jeg bryder virkelig sammen.. jeg har oplevet alt for meget til at mit lille teenagehovede kan klare det.. "har du overvejet og tage en pause fra gym og bare være dig selv i noget tid?" Spørger han. "Ja.. men min mor vil aldrig lade mig gøre det. for mange fridage og så er jeg ude af gym.." "har du så overvejet og gå ud af gym?"
Spørger han. "Ja! Selvfølgelig! Men jeg har brug for en gymnasial uddannelse.."
"Og jeg vil heller ikke væk fra dig, eller de andre" fortsætter jeg. "Okay, men jeg syntes du skal snakke med din mor om det" smiler han. Han rejser sig. "Går du?!" Spørger jeg. "Ja, jeg henter noget macdonalds" han fortsætter ud af døren. "Bic Mac og nuggets" råber jeg til ham. "Okay" råber han tilbage nede fra hoveddøren.
Flot D/N det var godt nok en lang pause fra drenge.. men det er fint så længe det er på vennemåden og ingen kysseri. så er det fint..
Selvom jeg virkelig savner at kramme Thor. Nok bare at være tæt på ham..
Jeg tager min MacBook frem. Fuck.. mumler jeg. Der er kommet et par store ridser og skærmen flimrer når den er tændt.. fedt. Jeg ligger den på natbordet og går ind til Jonas. "Må jeg låne din Mac?" Spørger jeg ham. "Ja, den ligger på reolen" smiler han. "Men hvorfor? Har du ikke din egen?" Spørger han. "jo, men jeg kastede med den igår åbenbart så den er helt smadret" griner jeg. Han griner lidt af det, men går så tilbage fuldt koncentreret i sit videospil. Jeg går ind med computeren og ligger den på sengen. Jeg går ind på Netflix og går derefter nedenunder. Dørklokken lyder. Det kan være Thor der bare har så meget mad at han ikke kan åbne. Jeg åbner døren. Jeg er ikke så bange for at åbne hovededøren mere.
Anthon står i døren. "Hej?" Siger jeg. Han går mod mig. Vores læber mødes i et kys. Men jeg kan mærke at jeg ikke vil, jeg ved at det er Thor jeg er forelsket i.. "nej Anthon" "stop" jeg prøver at slippe fri, men han er alt for stærk. Jeg er virkelig slap i kroppen efter alle det blodprøver og tests de har taget på hospitalet.
"Stop!" Råber jeg. Han begynder at hive op i min trøje. Jeg slår og sparker efter ham, men er slet ikke stærk nok.. "Hun sagde stop!" Råber en. Anthon bliver taget væk fra mig. Det er Jonas. Anthon ligger ligepludselig på gulvet.. Jonas slog ham. "Hvad laver du?!" Råber jeg til ham. "Han prøvede at voldtage dig!" Råber han tilbage. Tror ikke det er gået op for mig endnu hvad der skete i øjeblikket før Jonas siger det. Jeg kan mærke en vrede i min krop. Noget tristhed måske også.. "hvad fanden laver du?!" Råber jeg til Anthon da han bevæger sig. Jeg begynder at slå ham og sparke ham da han har rejst sig. Hvis der er noget min far har lært mig er det: ikke slå en mand der allerede ligger ned.
Og for at ære min far gør jeg det ikke, men det var tæt på.. "Hey! Hey! Stop!" Råber en. Thor går ind ad døren. Jeg krammer Jonas. Stramt.
"Han prøvede at voldtage hende!" Siger Jonas vredt. "Hvad?!" Siger Thor. "Syntes du ikke hun har været nok igennem?!" Råber Thor til Anthon. Anthon står bare og kigger ned i gulvet. Han er sikkert ked af det, men det kan jeg ikke bruge til noget lige nu.. "skrid!" Råber Thor. Anthon går ud af døren. "Jeg skal nok tage hende med op" siger Thor til Jonas og rækker hånden ud. Jeg tager imod den. "Bare tag en burger i posen" smiler Thor til Jonas. "Tak" svarer han. Der er et eller andet med de to.. jeg har tænkt over det i noget tid. Kender de hinanden?
"Hvorfor gjorde han det?" Spørger jeg ham
"Han er ked af alt, han var fuld"
"Er det en undskyldning?" Svarer jeg
"Nej selvfølgelig ikke."
Thor tager posen med burgere og vi går sammen op på værelset, hånd i hånd.Vi har spist burgere og set lidt Netflix
"Vil du med ud og børste tænder?" Spørger jeg ham. Han nikker. Vi får børstet tænder og sprøjtet med lidt vand. Haha "tak Thor nu er mit hår helt vådt" griner jeg. Jeg går i mod sengen og sætter mig. "Det siger du ikke?! Min mave er helt våd" griner han.
"Ikke for at ødelægge stemningen, men.."
"Jeg ved hvad du vil sige Thor.. okay" afbryder jeg ham. Men jeg når ikke at snakke færdig før han afbryder mig. "Hvorfor er det så svært for dig og vælge?! Kan du ikke se at det er hårdt for os alle? Du så selv Anthon idag, han er ikke sig selv?! Hvis du ikke snart vælger så er ingen af os tilbage snart" siger han. Han lyder lidt vred, men det han ikke ved er jo at jeg allerede har valgt, ham.. "jeg ved at jeg har været selvisk og en kæmpe bitch måske, men jeg har bare gerne ville være sikker.. og jeg er sikker, det har jeg været i noget tid.. jeg må nok indrømme at jeg altid har elsket en af jer mere end den anden..
Jeg har altid været forelsket i dig Thor, ja jeg elsker Anthon, men jeg er forelsket i dig!"
Et kæmpe smil breder sig på hans læber. Vores læber mødes i et kys. Vi lægger os ned på sengen uden at bryde kysset. Tøjet var nærmest allerede af fordi vi ville skifte til noget tørre så der gik ikke længe før ja du ved.. hahahHeeey:) håber du kunne lide kapitlet:)
Undskyld hvis jeg ikke går i nok detaljer når de har s*x, men hvis det er i gerne vil have at jeg gør det kan i bare skrive.Jeg tænker lidt på at lave en 2'er.. i må meget gerne skrive hvis i vil have det!
-Sebrine
أنت تقرأ
Jeg Elsker Dig Jo
أدب الهواةD/N er lige flyttet til Gentofte med sin mor, lillesøster og storebror. Hun er ikke den mest populære type, men hun er heller ikke upopulær. På første skoledag møder hun skolens flabede pigegruppe, playeren og sportsidioterne, men hun møder også Cil...