Jeg ruller om på siden. Mit ur siger 05:30 Waow det er weekend og så er jeg så tidligt oppe.. jeg går ud på toilettet, det er stadig ikke ryddet op. Jeg tager en pose i skuffen og begynder at samle glasskårene op. De er virkelig skarpe. Da alle skårene er væk, tager jeg en klud fra skuffen og gør den lidt våd.
Jeg vasker gulvet så blodet kommer af.
Det kommer hurtigt af og jeg skyller kluden igen og går igang med at børste tænder.
Da jeg kommer ind på værelset, kigger jeg lige på klokken igen. 06:12 det tog sin tid at gøre toilettet ren. Jeg har det faktisk lidt dårligt med at Thor og jeg var sammen igår. Jeg føler at jeg har været Anthon utro, vi slog jo ikke op. Vi skændtes jo bare.. "er du okay?" Spørger Thor.
Jeg elsker hans morgenstemme.
"Jeg er okay" siger jeg og tvinger et lille smil frem. Han rykker sig over på min side og sætter sig ved siden af mig. "Jeg kan se der er noget galt" siger han. "Jeg er en selvisk bitch der har været Anthon utro" siger jeg stille. Tårerne presser på, men jeg prøver at holde dem inde.
"Har du været ham utro? Hvornår?" Spørger han. "Igår" mumler jeg "med dig" fortsætter jeg. "I er da ikke sammen er i?" Spørger han.
"Det ved jeg ikke.. vi skændtes jo til festen efter alt det der skete med dig og mig.. vi slog jo ikke op" svarer jeg. "Så må du ringe og fortælle anth det hele" siger han. "Jeg skal også hjem" sukker han. "Er du sur?" Spørger jeg ham da han åbner døren. "Nej" sukker han og går ud ad døren. Jeg ved udemærket godt at du er sur Thor.. stop skuespillet.
Min mor er jo ikke hjemme, Nellie er heller ikke.. så er der kun Jonas. Jeg rejser mig, tager hans MacBook og går mod hans værelse. Opkaldet til Anthon må vente..
Jeg banker på døren. "Kom ind" råber han inde fra værelset. Jeg åbner døren og går ind. "Ville bare lige aflevere den her" siger jeg og smiler.
"Okay" siger han sødt. Jeg går mod døren igen. "Hey, næste gang der er drenge på besøg må i godt være bare lidt stille" griner han. "Jonas?" "Ja" "jeg har et spørgsmål" siger jeg. Jeg sætter mig på hans seng. Han sidder ved skrivebordet.
"Kom med det" smiler han. "Øhm det er sådan at Anthon og jeg blev uvenner til den her fest på grund af at jeg ikke kunne vælge mellem Anthon eller Thor.. dagen efter, altså igår er jeg så sammen med Thor. Vil du kalde det utroskab?" Spørger jeg. "Puha D/N.. øhm både og vil jeg sige, altså i slog jo ikke op, men til gengæld du ved jo ikke hvem du elsker" "tak Jonas" jeg rejser mig og går mod døren. "Jeg tror jeg tager en tur på strøget, vil du med?"
Spørger jeg ham. "Ja klart!" Siger han.
Efter at have fået taget tøj på og lagt lidt make up går vi. (Jonas tog ikke make up på hvis i var i tvivl:) haha)
Vi går ned på stationen og venter på det næste tog. "Hvordan har du det egentligt?" Spørger han. "Hvis du hentyder til mit liv efter selvmordsforsøget jaah så har jeg det vel ok.. ikke det store. Jeg er stadig lille mig med den døde far, aborthistorien, voldtægterne og knivstikket" siger jeg. Nok lidt for opmuntrende. "Hvad med dig?" Spørger jeg ham tilbage. "Jeg har det faktisk okay. Jeg ser lidt til en pige." Smiler han. Jeg når ikke at kommentere på at han ser en pige da toget kommer rullende ind på paronen.
Vi finder nogle pladser og så kan jeg heller ikke vente mere. "Har du en kæreste?" "Hvor gammel er hun?" "Er det Sasha fra 1.g?"
"Hvad hedder hun?"
Spørgsmålene strømmer ud. Hvor er det vildt! Min bror har en kæreste!
Okay, det er måske heller ikke så vildt, men det er bare fedt syntes jeg at andre i mit liv har det godt, bedre end mig.. "Waow rolig nu" griner han. "Ja, jeg har en kæreste, hun er 16 år, nej det er ikke Sasha fra 1.g og hun hedder Marie.
Jeg tror du kender hende" siger han og blinker til sidst. What! Dater min bror og bedsteveninde. Nogle vil måske blive lidt irriteret eller sure, men ikke mig jeg syntes det er fedt! Faktisk. "Marie?! Altså min Marie?" Spørger jeg ham. "Ja, din Marie." Griner han.
Toget stopper ved strøget og vi stiger af.
Det første stop er H&M, de har noget virkelig sødt babytøj og jeg ved at jeg lige har fået en kusine for ikke så længe siden. Så jeg vil prøve at kigge lidt. Det er jo snart jul!
Alt babytøjet giver mig flashbacks tilbage til aborten, tilbage til da Anthon og jeg var sammen. Jeg savner ham..
tænk sig at jeg vil have haft en lille babybump. En graviditet mave. En lille dreng.Hej alle!:)
Tusind tak for 900 visninger!
Det er jo helt vildt?!
Håber i kan lide at følge med - hvis i kan må i meget gerne like og kommentere:)
🚫‼️🚫‼️🚫‼️🚫‼️🚫
Jeg slutter denne fan fiktion om 4 kapitler! Og så starter jeg op på 2'eren!
Håber i vil følge med på den også:)
STAI LEGGENDO
Jeg Elsker Dig Jo
FanfictionD/N er lige flyttet til Gentofte med sin mor, lillesøster og storebror. Hun er ikke den mest populære type, men hun er heller ikke upopulær. På første skoledag møder hun skolens flabede pigegruppe, playeren og sportsidioterne, men hun møder også Cil...