Jeg har fundet en virkelig sød kjole i babyafdelingen. Den er lyserød og har en lille kat broderet på siden. Vi går mod kassen. Jeg betaler for kjolen og vi går igen. "Jeg skal lige herind" siger jeg. Tror ikke at Jonas hørte mig overhovedet. Jeg var så hurtigt væk.. Jeg løb ind i Sephora. Jeg har allerede fundet 5 ting jeg gerne vil have! Jeg går mod kassen. Jonas er lige bag mig. Han prøver så godt han kan på at følge med. Jeg fandt en masse make up jeg gerne vil have og jeg købte det hele! Det blev ialt 2000kr, det sidste jeg havde tilbage fra min konfirmation.. Jeg ville egentlig have sparet op til et kørekort, men ja.. too late!
Vi finder endelig en butik som Jonas gerne vil ind i. Gamestop.. Jonas er en meget nørdet fyr, men han er virkelig også damernes ven!
Han finder et spil derinde, jeg fik ikke helt fat i navnet. Vi går videre ned ad gågaden.
"Skal vi tage på oc?" Spørger Jonas. "Det kan vi godt" smiler jeg. Vi går mod oc (original coffee)
Vi finder et bord og sætter os. "Er det ikke Vanessa?" Spørger Jonas og kigger mod en brunette. "Det tror jeg ikke" mumler jeg stille.
Jeg havde en veninde engang der hed Vanessa, hun var virkelig en bitch.. hun var sød nok i starten, ellers ville jeg jo heller ikke have været bedsteveninder med hende, men senere da jeg blev kærester med Tony, flirtede hun helt vildt med ham. Og jeg har endda hørt nogle snakke om at de havde hørt hende sige til Tony at han skulle vælge hende frem for mig - for hun var jo slank og pæn.. og nu er hun sur på mig fordi jeg slog op med Tony. Aner ikke hvorfor.. tror det er fordi Tony ikke valgte hende da han var single. "Ved i hvad i gerne vil have?" Storsmiler en tjener. "Øhm ja jeg vil gerne bare have en varm kakao" smiler jeg tilbage. "En latte" siger Jonas stille. Vi sidder lidt og snakker om alt muligt da hun kommer tilbage med det vi har bestilt. "Tak" siger Jonas og jeg i kor.
Hun smiler og går indenfor igen.
"Jeg har savnet det her" siger jeg.
"Hvad?" Spørger han.
" det her! At vi er sammen, det har vi ikke været i lang tid" smiler jeg.
"Det er rigtigt, det har jeg også savnet sis!"
Smiler han tilbage.Da vi er færdige på oc går vi mod stationen igen. Toget kom lige da vi ankom så det var fedt! Vi finder nogle pladser. Vi sidder overfor hinanden. "Kommer du til munkes fest?" Spørger jeg Jonas. "Munke? Altså ham Alfred fyren?" Jeg nikker som svar. "Måske, hvornår er det?" Spørger han. "Lørdag"
"Der kan jeg ikke, der er Lan hos Matias."
"Okay, det er også bare en stille og rolig fest, kun mine venner og sådan, men Marie vil jo være der." Smiler jeg. Han sender mig et blik.
Et blik der siger "stop dig selv" jeg griner lidt for mig selv. Hvilket gør at jeg får endnu et mærkeligere blik fra ham.
Da vi kommer hjem. Går jeg direkte i seng. Jeg tjekker lige hurtigt min telefon. Jeg har et par missede opkald fra både Anthon og Thor.
Giv mig nu tid drenge..!Det bliver lige et kort kapitel herfra idag..:( øvvv det her kapitel har taget mig flere dage at skrive.. hahah
Er bare virkelig stresset. Jeg har 2 afleveringer og sådan over 5 fremlæggelser! Det er helt vildt..
men håber i kunne lide kapitlet!:)3 kapitler tilbage til at jeg starter op på
Jeg Elsker Dig Jo 2!!- Sebrine
ESTÁS LEYENDO
Jeg Elsker Dig Jo
FanficD/N er lige flyttet til Gentofte med sin mor, lillesøster og storebror. Hun er ikke den mest populære type, men hun er heller ikke upopulær. På første skoledag møder hun skolens flabede pigegruppe, playeren og sportsidioterne, men hun møder også Cil...