"Hvad laver du her?" Spørger jeg flabet
Han svarer ikke, men tager fat om mig og holder mig for munden "sig en lyd, og du er død!" Jeg begynder at græde "hvis nogen hører os dræber jeg blondie!" Blondie? Det var det han kaldte Thor! Han giver slip om mig og tager en kniv frem, sikkert for at være sikker på at jeg ikke siger noget eller løber væk. "Dit værelse" hvisker han. Jeg går ind på mit værelse og stille mig ved fodenden af sengen. Han låser døren og går hen til mig. Kysser mig på kinden "nu er det senere, jeg kan ikke vente mere" han begynder at tage mit tøj af. Da jeg er nøgen kigger han på mig, tager kniven op til ansigtet og laver et langt snit ned af min kind. De saltede tårer der blander sig med blodet i såret svier. Nu er vi begge nøgne, han smider mig i sengen og ja, kun fantasien sætter grænser.. min bror begynder at rumstere så Danny panikker, tager tøjet på og stikker af ud af vinduet. Jeg kan høre Jonas udenfor min dør han prøver at komme ind "D/N er du vågen? Hvorfor har du låst døren?" "Jonas?!! Hjælp!" Råber jeg så højt jeg kan "jeg kommer D/N"
Han kommer ind på værelset der er mørkt, men han finder vejen igennem rodet."Skat? Er du vågen?" "Mor?" "Ja skat, jeg er lige her" jeg begynder at græde, min krop gør ondt igen.. ved siden af ligger Jonas og sover..
Jeg ved ikke hvor Nellie er, men det er heller ikke på toplisten af ting jeg gerne vil vide ligenu. "Hvor er jeg?" Får jeg mumlet "du er på hospitalet skat, men bare rolig du kan komme hjem idag, nu hvis du vil." "Hvad er klokken?"
"Den er 08:50, hvorfor skat?" "Jeg vil i skole, ligenu" jeg vil se Danny i øjnene, og jeg vil se Thor, M og C. "Det tænkte jeg nok du ville sige så jeg har pakket et sødt lille sommer outfit og alt dit makeup" "tak mor, du er virkelig hjælpsom" min mor er bare så dejlig, hun ved at jeg har prøvet noget lignende før og hun ved hvor dårligt jeg fik det da hele min families verden skulle vendes op og ned igen bare fordi der skete noget med mig, og det elsker jeg ved hende.Jeg fik alt sammen på og var nu klar til skole.. Jeg tog min mobil frem wauw der var mange beskeder.
Thor: godmorgen❤️
Thor: kommer du ikke idag?❤️
Thor: hvor er du?❤️
Thor: skal jeg komme over senere?❤️
Thor: du skriver bare❤️Anthon: er du syg? Du kom ikke ud i første pause?❤️
Cille: skal vi følges fra stationen?❤️
Marie: godnaaaat❤️
Marie: ses imorgen❤️Jeg orker ikke at svare, er jo hos dem lige om lidt. "Nu er vi her, ha' nu en god dag" "ja Hej Hej mor" Jeg kommer lige til pausen. Hov og ja jeg har krykker åbenbart. Danny gav mig åbenbart en dyb flænge i mit ben..
Jeg kommer haltende med krykker gennem gangen med sår og ridser ned langs arme og ben, ja og på kinden. Ligner at jeg lige er kommet ud af en krigszone.
For enden af gangen står M, C, Anthon, munke og Thor.. jeg har savnet dem.. da de ser mig løber de allesammen hen til mig og krammer mig "hvad er der sket?" "Åh Gud dog" "er du okay?" "Har du brækket noget?!" Jeg begynder at grine "jeg er okay guys rolig". Jeg kigger rundt alle dem der kiggede mærkeligt på mig da jeg kom, kigger væk nu udover Danny, da jeg ser Danny begynder mit hjerte at slå hurtige, jeg begynder at ryste, mine ben knækker under mig. Jeg troede jeg kunne holde til at se ham i øjnene, men nej...Thors synsvinkel
D/N kommer haltende ned ad gangen "hvad er der sket?" "Åh Gud dog" "er du okay" "har du brækket noget?!" "Jeg er okay guys rolig" siger hun bare, mens hun griner. Det tror jeg ikke på.. hendes grin bliver hurtigt til tårer, hun begynder at ryste, ligepludselig ligger hun på jorden.Normal synsvinkel
"Hvor er jeg?" Mumler jeg mens jeg tager mig til hovedet, men mærker så også smerten i mit ben. "Du er hjemme" lyder en velkendt stemme.. Thor? Jeg sætter mig op i sengen så der er plads til ham, han sætter sig, så vi sidder overfor hinanden. "Hvad skete der igår? D/N" jeg begynder at græde, han tager mig ind i et kram "de- det va- var Danny" han giver slip på mig "hvad!?" Udbryder han.
"Han bankede på lidt efter du gik igår og truede mig med kniv og så...
*fortæller det hele*
Thor sidder med tårer i øjnene, men siger så "hvis jeg bare var blevet 5 minutter mere var der måske ikke sket noget" jeg græder stadig "eller så ville der stadig have sket noget og du ville også bare have været skadet nu Thor" "det er jo ikke ligefrem fordi jeg ikke er vant til det" mumler jeg. Åh nej please Thor lad den ligge ikke nævn noget.. please det fløj bare ud af mig..
"Hvad? Har du prøvet det her før?!" Jeg sukker og nikker så "men hvem? Var det også Danny!?" "Nej, det var en latterlig ekskæreste jeg havde - Dannys bedste ven" "svin" mumler Thor "ja" sukker jeg "men det er ligemeget, det er glemt, det var mit gamle liv" "gamle liv?" Spørger Thor "ja, altså jeg plejede at være overvægtig, men det var jeg ikke så ked af, overhovedet ikke nej.. ikke før min dengang kæreste påpegede det og sagde at jeg skulle tabe mig, men det ville jeg ikke så jeg tænkte fuck ham og så havde jeg sex med nogle andre drenge" "hvornår var det her?" "Øhm sidste år" "men du er jo ikke overvægtig, overhovedet!?" "Nej fik en spiseforstyrrelse lidt efter Tony min ekskæreste vol-voldtog mig" jeg hader det ord.. " og tabte mig så 45 kilo" fortsætter jeg "wauw" "ja, og så nogle dage efter døde min far, det gjorde det ikke meget bedre" "er virkelig glad for at du fortæller mig det her" siger han og krammer mig. Jeg smiler bare. "Må jeg sove her?" Spørger Thor "ja da"
Vi skifter til nattøj eller gør Thor sover bare i underbukser -det gør mig skam heller ingenting hihihi "godnat D/N" "godnat Thor."Heeej okay okay 4 kapitel på en dag! Waow glædede mig altså bare for meget til at kunne vente til imorgen med at skrive så her er det.
Håber i kan lide det:)
Her er godt nok lidt "vilde" scener om blod, cutter og sex uhh så hvis du ikke er til det så er det nok ikke en sindsyg god ide og læse det her kapitel, men det er nok ligemeget og skrive hernede, men jaaa hahahJeg siger ihvertfald godnat herfra❤️
- Sebrine
YOU ARE READING
Jeg Elsker Dig Jo
FanfictionD/N er lige flyttet til Gentofte med sin mor, lillesøster og storebror. Hun er ikke den mest populære type, men hun er heller ikke upopulær. På første skoledag møder hun skolens flabede pigegruppe, playeren og sportsidioterne, men hun møder også Cil...