Hans ansigtsudtryk ændrede sig ihvertfald til et kæmpe smil. "Jeg elsker også dig!" Siger han. "Det er ligemeget Thor, det fungerer ikke"
"Hvad mener du?" "Vi har ikke kendt hinanden i særlig lang tid, du stoler mere på Klaras ord end mit og.. og.." jeg prøvede virkelig og finde på endnu en grund, men der var ikke en. Thor har været der for mig lige siden vi lagde øjne på hinanden, støttede mig. Ja der var det med Klara, men ville jeg gøre det anderledes hvis jeg var i Thors sko? "Og?" Råbte Anthon ovre fra døren med det største Colgate smil nogensinde.
Jeg fik øjenkontakt med Thor som smilede og jeg kan heller ikke lad vær.. Jeg løber i armene på Thor, lægger hænderne omkring hans nakke og lader vores læber mødes. Han griner i kysset og jeg kan heller ikke undgå det. Om jeg vil indrømme det eller ej så er han dejlig.. Alle laver kysse lyde og råber "aww" undtagen Klara. Hun er nok jaloux.. Jeg har fundet ud af at Klara var hende som Thor kyssede med, men det er ligemeget. Han valgte mig.
Vi gik alle indenfor igen og festede videre. Det var en sindsyg god fest og jeg blev nok også lidt for fuld.Jeg vågnede op i armene på Thor. Jeg kiggede rundt og prøvede at sætte fingre på værelset. Fandt dog hurtigt ud af at det er Thors. Min kærestes. Jeg smilte for mig selv. "Hvad smiler du sådan for?" Jeg fik store øjne. Anthon?! "Chok!" Sagde jeg, lidt stille ville ikke vække Thor. "Undskyld, vil du med ud og ryge?" Spurgte han. "Ja" sagde jeg og gik med. Jeg er ikke ryger som sådan, er mere en slags festryger.. hvilket bare vil sige at jeg ikke køber mine egne smøger.. haha "her" sagde Anthon og rakte mig pakken. Jeg tog en "tak" mumlede jeg med smøgen i munden.
"Godmorgen" mumlede Thor mens han gned sig i øjnene "godmorgen" sagde mig og Anthon i kor. "Din telefon ringede forresten. Her" sagde han og gav mig telefonen. Det var C. Jeg ringede tilbage og hun tog den ret hurtigt.Samtale mellem C og D/N
C: Cille
D: D/NC: *snøft
D: Hvaså?! C
C: ved jeg ikke.. har bare så ondt.
D: hvorhenne?
C: øhm lidt overalt, men mest i maven, har haft den sygeste morgenkvalme.
D: har du mens?
C: nej, det har jeg ikke haft i 2 måneder.
D: hvad?!
C: hvad mener du?
D: og du er sikker på at du ikke er gravid?
C: nej, egentligt ikke..
D: har du haft sex?
Anthon og Thor kigger mærkeligt på mig.
C: øh altså munke holdte en fest i sommerferien og ja..
D: okay øhm skal jeg komme over? Så kan vi tage en test sammen?
C: tror du da også du er gravid?
D: nej, men bare så det er mere behageligt for dig.
C: du er vidunderlig D/N
D: i know
Vi grinte begge.
D: er hos dig om 5
C: takJeg slukkede smøgen og rejste mig. Jeg er nødt til at gå drenge sagde jeg. Jeg gik ud og tog sko og jakke på. Jeg havde stadig gårsdagens festtøj på, men har jo ikke andet. Så må folk tro hvad de vil.. Walk of shame måske? Haha.
Det var alt for idag:)
Håber i syntes om dette kapitel:) jeg syntes ihvertfald at det er ret godt, selvom det er kort.. Sorry- Sebrine
YOU ARE READING
Jeg Elsker Dig Jo
FanfictionD/N er lige flyttet til Gentofte med sin mor, lillesøster og storebror. Hun er ikke den mest populære type, men hun er heller ikke upopulær. På første skoledag møder hun skolens flabede pigegruppe, playeren og sportsidioterne, men hun møder også Cil...