Jeg var fuld

393 12 2
                                    

Vi er begge flade af grin, efter lidt tid ligger vi bare og kigger på hinanden. Vores læber kommer tættere på hinanden "Hvad laver i?!" Råber nogen over fra stien. Det er M. Hvad laver hun her? Jeg rejser mig op. "Øh ikke noget mere" griner Lauge. "Er du Thor utro?" Spørg M. "Mig og Thor er ikke sammen mere" svarer jeg "hvorfor?!" "Han var mig utro med C" hendes ansigtsudtryk ændrer sig og hun får tårer i øjnene og løber hen og krammer mig. "Hvorfor græder du skaaaat" siger jeg i krammet med knækket stemme. "Jeg er bare så ked af det på dine vegne" græder hun "aww skaaat" "skal vi gå tilbage til huset, vi behøver jo ikke tale om det der er sket.. er også sikker på at jeg hopper på C hvis vi skal snakke om det..." siger M "jaer" siger Lauge. Jeg følger bare efter. På vejen hjem holder jeg og Lauge i hånden. Vi kommer indenfor, Thor og C ligger i ske på sofaen og Anthon sidder ved spisebordet på sin mobil. Da Anthon ser mig, rejser han sig og putter sin mobil i baglommen og løber hen og krammer mig. "Er du okay?" Spørger han. "Jeg har det ihvertfald lidt bedre" smiler jeg og ligger mit hovede på Lauges skulder. "Nåhnåh er i sammen?" Spørger Anthon "ikke endnu, men" jeg når ikke og snakke færdig før Lauge afbryder "men vi elsker hinanden" "ja" siger jeg hurtigt. "Må jeg snakke med dig Thor?" Spørger jeg ham. "Ja" svarer han hårdt. C følger med "jeg vil gerne snakke alene med Thor" "jeg og Thor er nærmest den samme person, hvis du vil snakke med Thor, vil du snakke med mig" suk.. "okay, hør prinsesse jeg ved ikke hvem du tror du er, men jeg er ihvertfald røv ligeglad med om du og Thor er den samme person, jeg skal snakke med Thor og så skal jeg sove! Får jeg er træt, både af dig og dit pis, men også fordi det har været en lang dag!" Råber jeg til hende. Hun sukker, går hen og kysser Thor på kinden, og går så tilbage til sofaen. Thor og jeg kommer ind på hans værelse. Vi sætter os på sengen. "Hvorfor gjorde du det?" Spørg jeg ham. "Hvorfor gjorde du det?" Svarer han. "Hvad?!" "Du hørte mig godt" "skyder du skylden på mig at DU har været mig utro?!" "Jeg har kun kysset med C"
"Det var ikke det Lauge sagde!" "Lauge Lauge Lauge snakker du overhovedet om andet end ham?" Siger han hårdt. "Så du har ikke været sammen med C?" "Nej, vi kyssede kun og jeg må nok indrømme at jeg var ret fuld"
"Imorges?" "Nej, om aftenen" "hvad skete der så om morgenen" "da du åbnede døren kyssede hun mig bare" jeg svarer ikke, jeg nikker bare. Jeg rejser mig op og går nedenunder.
C og M sidder i sofaen, men med et meget stort mellemrum. Anthon og Lauge sidder og snakker ved spisebordet. Jeg går over bag Lauge og krammer ham bagfra "Hey" siger han "Hey" svarer jeg og prøver at imitere hans stemme. "Kan vi ikke lige snakke?" Spørger jeg ham. "Jo, altanen?" Jeg nikker bare og går derud, han lukker altandøren. "Hvaså?" Spørger han. "Jeg kan godt lide dig Lauge, men jeg vil ikke gå for hurtigt frem. Jeg vil være sikker på at jeg faktisk elsker-elsker dig og at jeg ikke bare er ked af det med Thor." Han nikker bare "og jeg skal også være sikker omkring mine følelser for Thor" fortsætter jeg. "Jeg forstår" svarer han bare. Anthon åbner altandøren "må jeg komme ud?" Spørger han. "Ja, vi er færdige" siger jeg glad, mens jeg åbner cigaretpakken og tager en cigaret ud.
Jeg finder min mobil frem. Waow mange beskeder! Jeg er næsten aldrig på mobilen og ser aldrig beskeder som folk sender. Jeg går ind på beskeder og læser dem.

Cille❤️: D/N vi skal snakke
Cille❤️: jeg har gjort noget forfærdeligt
Cille❤️: kan du ikke please komme op på  værelset så vi kan snakke?
Cille❤️: vi snakkes imorgen så
Cille❤️: godnat..

Marie❤️: er på vej mod Thors hus
Marie❤️: vi ses om lidt

Munke❤️: Holder vild fest på lørdag!
Munke❤️: håber du kommer
Svar: Jeg kommer!

Mor❤️: godmorgen skat
Mor❤️: er du stadig hos Thor?
Mor❤️: håber du hygger dig, regner med at du ringer når du får denne besked. Og endelig sig til hvis jeg skal komme med noget - tøj, sminke, alkohol? Haha hyg dig skat
Svar: jeg er i live mor. Jeg ringer hvis der er noget.

Mormor👵🏼: hav en go' dag!
Svar: I ligemåde mormor

Jeg slukker cigaretten og læner mig tilbage i et suk. "Hvad tænker du på?" Spørger Anthon "livet" svarer jeg. "Poetisk" siger Lauge. Vi griner alle tre. Jeg bevæger mig indenfor, kan godt mærke at jeg er lidt svimmel, men det går vel over..

Thors synsvinkel
Jeg sidder ved spisebordet og tænker lidt over hvor stor en idiot jeg er.. jeg har mistet pigen, hende jeg elsker! Altandøren åbner D/N træder ind, hun ser ikke for godt ud.. hun har været igennem meget. Hun falder til jorden. Hvad sker der?!

Normal synsvinkel
Jeg kan høre folk skrige omkring mig
Mine øjne falder i.
Alt bliver mørkt.

Tak fordi du læste med!
Håber du kan lide min FF indtil videre.

- Sebrine

Jeg Elsker Dig JoWhere stories live. Discover now