Jeg rejser mig fra havestolen og går indenfor igen. Alle sidder i stuen. Der er virkelig akavet stemning. Anthon er ikke i rummet, han er sikkert taget hjem. Thor sidder grædefærdig i hjørnet af tre mands sofaen. Lauge sidder ved siden af ham. C og M er i køkkenet, det dufter godt så de laver sikkert mad. Munke og Maxi spiller fisk ved spisebordet. "Kan i ikke lige spille et andet sted? Vi skal til og spise." Siger C til munke og Maxi. De nikker og pakker kortene sammen. Bagfra C kommer M gående med en gryde. Hun stiller den på bordet og går ud i køkkenet igen. Jeg står ved havedøren, følger med i alt aktivitet i rummet. Jeg kigger ned i gulvet. "D/N skat kommer du ikke med hen og får noget at spise?" Det er M. Hun aer mig på rykken og jeg kigger op. Der må have gået lidt til får det hele er dækket op og alle er igang med maden. Der er ikke flere ledige pladser end mellem Maxi og munke.
Jeg sætter mig. Det dufter virkelig godt, men jeg er ikke i humør til at spise overhovedet..
Jeg sidder egentlig bare og kigger ned i tallerknen. Jeg kan ikke se Thor nogle steder, han er sikkert taget hjem. Jeg kan mærke nogle øjne på mig en gang imellem. De må tænke hvad de vil. Jeg er ikke sulten! Jeg skubber stolen ud og rejser mig. Jeg tager min tallerken, går ud med den og stiller den i køkkenet. Da jeg går mod trappen kan jeg se dem alle kigge mod mig. "Bare stil jeres tallerkner i vasken. Jeg vasker op imorgen." Siger jeg og fortsætter mod trappen. Da jeg nå lidt op ad trappen vender jeg mig mod dem igen. "Bare tag et værelse og sove i.. godnat" siger jeg og fortsætter.
Jeg går ind på mit værelse. Sekundet jeg lukker døren bryder jeg sammen i gråd. Jeg elsker virkelig alle mine medmennesker, men har jeg fortjent dem? Alt falder sammen i mit hovede.. hvem elsker jeg? Elsker jeg dem overhovedet så meget som jeg tror? Min fars død, voldtægterne.. alt! Jeg går ud på bade værelset og låser døren. Jeg kigger mig selv i spejlet.
Jeg er fed og grim tænker jeg. Tårerne glider ned ad kinderne. Jeg roder i skabene og kaster ting ned fra hylderne. "Hey hvad sker der?!" Råber en. Jeg tror det er Lauge. Jeg svarer ikke.. jeg kaster videre. Bagerst i skabet ligger min barberskraber.. jeg gemmer den altid for min mor. Hun er bange for at jeg begynder at cutte igen..🚫Ikke læs videre hvis du ikke kan tåle at høre om blod🚫
Jeg tager barberskraberen. Klikker bladet af plastikken. Jeg sætter mig op ad døren. "D/N!!" Råber endnu en. Det er munke.
"Åben døren!" "Kom nu" "hvad sker der?!" Råber en anden. "D/N har låst sig inde på toilettet!"Lauges synsvinkel
Jeg er virkelig bange for hvad D/N kan finde på. Jeg ville ikke kunne klare det hun går igennem. Vi sidder allesammen tilbage ved spisebordet helt målløse. "Hun er virkelig ked af det" siger C. Ligepludselig kommer der et kæmpe brag. Jeg løber op mod D/Ns værelse. Hun er der ikke. Endnu et brag kommer. "Det er ude på toilettet!" Råber munke. Jeg går hen til døren. Den er låst. "Hey hvad sker der?!" Råber jeg. Hun svarer ikke. Men der er stadig larm. "D/N!" Råber munke. "Åben døren!" Råber Maxi og slår til døren. "Kom nu" siger jeg trist. Pigerne kommer løbende "hvad sker der?" Spørg M. "D/N har låst sig inde på toilettet!" Råber jeg til hende. "D/N! Please kom ud" råber M. Jeg tager C til side. "Ring til Thor" siger jeg til hende. Jeg går tilbage til døren og prøver at åbne døren ved at prøve at låse den op med hårnåle. Det ser nemmere ud i film.Normal synsvinkel
Jeg lader stille barberbladet ramme huden og jeg laver et snit. Det gør ondt, men det fjerner tankerne fra mine andre smertefulde tanker og beslutninger som man skal tage i livet..
Efter et par snit på hver arm, tager jeg bladet ned til håndleddet. Jeg ligger bladet lige ved en blodåre og presser. Efter hvad Google siger burde jeg forbløde indenfor et par minutter. Det vil gøre ondt, men det gør døden jo..
"D/N stop det du er igang med ligenu!" Råber en stemme. Thor? Jeg må blive ved, det må jeg!
Jeg laver et snit. "Ring til en ambulance!" Er det sidste jeg husker.Thors synsvinkel
Jeg er lige kommet ind ad døren hjemme os Anthon da jeg får en besked fra C.D/N har låst sig ude på toilettet! Er bange for at hun vil gøre noget dumt!
Er på vej!
Jeg løber ud af døren "anth! Kom så!" Råber jeg til ham. Vi ankommer ved D/Ns hus og løber ind. Jeg løber direkte op til toilettet.
"D/N stop det du er igang med ligenu!" Råber jeg. Der er helt stille. Klik* Lauge får døren op. Jeg går ud på badeværelset. D/N ligger op ad døren helt blodig. "Ring til en ambulance!" Råber jeg til de andre. "Jeg kan ikke mærke nogen puls" siger M stille og med tårer ned ad kinderne. "Det skal nok gå" siger Lauge og krammer hende.Heeeeey:)) det var endnu et kapitel.
Jeg er blevet syg.. så det er mega fedt:(
Min hals tager livet af mig og mit hovede føles tungere end nogensinde. Jeg har ikke været i skole idag så det er nok det eneste positive fra min dag:) især fordi jeg bare har lagt under min dyne med varm kakao og set Orange is the new Black:)Håber i kunne lide kapitlet!:)
- Sebrine
ESTÁS LEYENDO
Jeg Elsker Dig Jo
FanficD/N er lige flyttet til Gentofte med sin mor, lillesøster og storebror. Hun er ikke den mest populære type, men hun er heller ikke upopulær. På første skoledag møder hun skolens flabede pigegruppe, playeren og sportsidioterne, men hun møder også Cil...