Gåsen

270 12 1
                                    

Det er Munke. Lauge, Thor og Maxi står bag ham. Jeg ryster bare lidt på hovedet med et lille grin. Det samme gør Anthon.
Vi sidder alle ved spisebordet i spisestuen. Vi venter på M og C, men vi er allerede begyndt at drikke lidt. Jeg henter nogle flere mokai'er og en Grey goose (billede længere oppe). "Fandme ja! Kom med gåsen!" Siger Lauge. (Gåsen=Grey goose) jeg griner lidt af ham og rækker ham gåsen. M kommer ind ad døren med C efter sig. "Hej piiiger" hviner jeg og løber og til dem. "Heeej" siger de. Vi mødes i et kram. Vi går over til drengene. "Shit Lauge du har næsten drukket hele gåsen!" Siger C. "Det okay jeg har 2 mere i garagen" siger jeg.
"Woow D/N hvor meget alkohol har du lige derude?!" Spørger Thor. "Jeg har en masse! Kom med folkens." Siger jeg og vifter med hænderne. Jeg fører dem ud til garagen. Der er bælgmørkt, men da jeg tænder lyset falder deres kæber ned til gulvet. Hvis vi starter fra venstre til højre så er der 32 pakker redbull, 2 Grey goose på toppen, 12 ølkasser, 13 kasser mokai, 7 kasser sommersby og en masse mere. "Hvor har du alt det fra?" Spørger Anthon. "Det er fra min far, han var rigtig meget i Tyskland og købte altid en masse alkohol med hjem" svarer jeg. "Jeg elsker din far!" Udbryder munke og løber hen til alkoholen. "Det gjorde jeg også" fniser jeg. "Elsker du ham ikke mere?" Spørger han igen. "Jo selvfølgelig! Han døde bare sidste år" siger jeg og går hen og tager en mere gås og går ind igen. "Kommer i?" Spørger jeg fra stuen. "Hvordan døde han?" Spørger munke da vi har sat os. "Han var udstationeret i Irak.." sukker jeg.
Han nikker stille. Festen begynder liges så stille at blive noget.

Heeey Sorry at det her kapitel er så kort:) jeg syntes bare i skulle have et eller andet.. jeg er først lige kommet hjem og er virkelig træt:( (klokken er 01:40) men ja håber i kunne lide kapitlet.
I næste kapitel siger Anthon hvem det er han har skrevet med..

Jeg Elsker Dig JoWhere stories live. Discover now