Evde ilk önce Harry'nin çığlığı duyuldu. Darren arkalarından gelen sesle Harry'yi kucağından indirmiş ve silahını belindeki kemerden çıkartıp arkasında ki adama yöneltmişti. Görüş alanında sadece karanlıkta gizlenen bir adam vardı ve bu yüzden sürgüyü kendisine doğru çekip namluya bir kurşun yerleştirmekte ikinci kere düşünmedi. Louis bunu duyduğunda ise bir adım gerilemişti.
"Darren! Dur bu Louis."
Harry hızlıca arkasından çıkıp duvardaki elektrik anahtarına ulaştı ve ışığı açtı. Bu Louis'nin gözlerinin bir süre kamaşmasına ve kıpkırmızı olmuş yüzünün gözükmesine sebep olmuştu. İlk düşündüğünü yapıp o adamı öldürmeliydi.
"Sen aptal mısın? Niye eve böyle giriyorsun? Seni vurabilirdi, geri zekalı." Harry üzerine doğru yürürken savunmaya geçmesine engel olamadı. "Özür dilerim. Sevgilinin bana silah çekeceğini bilmiyordum."
"Sorusuna cevap ver! Evimize niye izinsiz giriyorsun?" Darren'ın yükselen sesi Louis'nin sinirini bozuyordu.
Ağırlığını diğer ayağına verirken bir elini kalçalarına yerleştirdi. "Evinize mi? Pardon da burası ne zamandan beri senin evin?"
Darren'ın alaycı bakışlarını fark ettiğinde aklına gelen şeyle duraksadı. Tamam böyle bir şeyi yapmamıştı değil mi? En fazla ev üzerindeki kendi hakkını Harry'ye devretmiş olabilirdi. Rezillikle dolu üç yılında bunu bile yapmış olamazdı değil mi? Emin olamayarak eski sevgilisine baktı. Fakat onu ateşe verebilecek kadar kızgın bakışlar ve pantolonundaki şişliği gördüğünde hızlıca bakışlarını kaçırdı.
Darren hareketlendiğinde ikisi de ona dönmüştü. "Ben Darren Kane. Vereceğim adrese polis-"
"Ne? Darren, ne yapıyorsun?" Harry gözlerini kocaman açmış bir şekilde hala kapı önünde dikilen adama bakarken Louis çoktan koltuğa oturmuş bacağını diğerinin üzerine atmıştı.
"Evet. Haneye izinsiz giriş."
Harry uzanıp telefonu almaya çalıştığında Darren elini kaldırıp onu uzak tutmaya çalışmıştı. Harry göğsünde duran eli iki eliyle tuttu ve yalvarır tonda konuştu. "Darren! Lütfen, telefonu kapat.Olay çıkmasını istemiyorum. Önce konuşacağız ve sonra gitmesini sağlayacağım."
Darren telefonda konuştuğu kişiye olayın çözüldüğünü,polise gerek kalmadığını söylediğinde Louis gülmemek için dudaklarını ısırmıştı. Fakat yine de kıkırtısını gizleyememişti. Bunun üzerine Harry çatık kaşları ve ölümcül bakışlarını onun üzerine gönderse de Louis onun olduğu tarafa bakmıyordu bile.
Harry, Louis'nin oturduğu koltuğun karşısındaki tek kişilik koltuğa geçtiğinde Louis üstte olan ayağını sallamaya devam ediyordu. "Niye buradasın?"
Louis elini saçlarına götürdü ve ensesindeki uzamış kısımları parmağında döndürürken bakışlarını Harry'ye sabitlemişti. "Siz misafirlerinize hep böyle mi davranırsınız?"
"İzinsiz girenlere evet." Darren konuştuğunda ona bakma zahmeti bile göstermemişti. Bir şeyler söylemek için ağzını açtığı an onu kapı zili bölmüştü.
"Darren Kane. Lütfen kapıyı açar mısınız?"
Harry kapının arkasından gelen sesi dinledikten hemen sonra elini alnına yaslamış ve ağrıyan başına masaj yapmaya başlamıştı.
"Yaptığınız arama üzerine sadece gelip kontrol etmek istedik."
Louis bakışlarını direkt olarak Harry'ye yolladı ve ona meydan okurcasına baktı. Darren bir sorun olmadığına dair bir konuşma daha yaptıktan sonra polis memurları gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fault (l.s)
FanfictionLouis uyandığında Harry'yi yanında görmeyi bekliyordu, başka bir adamın kollarında değil.