1. Bölüm : YENİ İŞ ORTAMI

2.4K 105 69
                                    

Tayin çıkacak zamanı buldu! Tam da yakalayacaktım o Seokjin'i. Ayağımı kaydırmak oldu resmen bu. İçeride onun adamlarının olduğuna hiç şüphem kalmadı. Artık eminim.

Düşüncelerimin arasında yürümeye devam ediyordum.

Bir apartmanın köşesine geldiğimde, ters ters üzerime doğru yürüyen, alev saçlı kişiyi fark ettim.

Elimi kaldırıp durdurmayı çalışsam da beni görmediği için yavaşlamayı aklının ucundan geçirmemişti.

Sert bir şekilde çarptı ve dengemi kaybetmeme neden oldu. Neredeyse yere düşecekken yanındaki arkadaşı sırtıma elini koyup beni kaldırmıştı.

- Dikkat etsene!

- Fark etmemişim.

- Önüne bakmazsan tabii fark etmezsin! Neredeyse düşüyordum.

Bu sırada beni kurtarana döndüm:

- Teşekkür ederim.

- Önemli değil. Onun da kusuruna bakma lütfen.

Tam ağzımı açacaktım ki bana çarpan devam etti ;

- Neden benim adıma konuşuyorsun? Hatalı olan ben değildim.

- Ters ters gittiğin için çarptın. Uzatma!

İkisinin arasındaki soğuk bakışmaları pek takmamam gerektiğini düşünerek:

- Önemli değil. Şimdi izninizle.

Dedim ve belimdeki , neredeyse yerinden çıkmış olan silahımı hırkanın altından düzeltip yola devam ettim.

Birkaç dakika içinde emniyet müdürlüğüne gitmiş , gerekli makama çıkmıştım.

- Sanırım yeni atanan Jeon Jungkook sizsiniz. Girebilirsiniz. Müdür de sizi bekliyordu.

- Adı neydi acaba?

- Min Yoongi.

- Teşekkürler.

Gösterdiği kapıya ilerledim.

- Hoşgeldiniz. Buyrun lütfen, oturun.

Ellerini koyduğu masanın önündeki deri koltuklardan birisine yerleştim.

- Ne kadar iyi bir polis olduğunuzun haberi sizden önce geldi bay Jungkook. Yakalamayı planladığımız her suçluda bizden önce davrandınız. Tebrik ederim.

- Teşekkürler efendim. Sadece işimi yapıyordum.

- Yeni ekibiniz bugün istirahatliydi. Yarın iş başı yapacaksınız.

- Belirli bir mevkimiz var mı?

- Asayiş şube müdürlüğüne bağlı bir ekipsiniz. Her olay da çağırılabilecek bir ekip.

- Kaç kişilik bir ekipten bahsediyoruz peki?

- Sizin de katılmanızla 3 oldu denilebilir. Ekip liderinizin adı Park Jimin. Seninle aynı rütbeye sahip olanın adı ise Kim Taehyung.

- Hiç duymamıştım bu isimleri.

- Sizin gibi haberlere çıkmadıklarındandır. Eminim yakında ekip amiri olursun.

- Park Jimin dediğiniz kişiden memnun değilsiniz sanırım?

- Bana Yoongi diyebilirsin ve bu arada evet. Pek memnun olduğum söylenemez. Fazla kafasının dikine giden birisi.

- Maaşım ve mesai saatlerim geldiğim yer ile aynıdır diye sormaya gerek duymamıştım?

- Haklısın , aynı.

Kalbe Nişan Al : ATEŞ ★ JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin